Is het ook. Weet je wat ik mis? Een ‘dikke knuffel voor jou!’ knop ipv de ‘vind ik leuk’! Bij deze. Dikke knuffel!
Geen idee of jullie er ervaring mee hebben, maar weet niet zo goed waar ik het moet vragen en de verloskundige is maandag pas weer bereikbaar voor niet-spoed. Ik ben dinsdag gaan bloeden, met kramp en veel lage rugpijn. Gisteren stelde het al niet zo heel veel meer voor en vandaag al helemaal niet. Bij een gewone menstruatie bloed ik twee dagen wat meer (maar nooit heel zwaar) en dan nog twee à drie dagen een heel klein beetje. Nu dus maar één dag gebloed zoals bij een menstruatie en daarna al veel minder. Kan dit gewoon genoeg zijn, of moet ik er op voorbereid zijn dat er eerst nog meer moet komen?
Het kan idd anders zijn. Het is een miskraam natuurlijk. Kan je de huisarts niet bellen voor advies als je je daardoor beter zou voelen?
Als ik me er druk om ga maken dan is de huisarts bellen idd wel een goede. Ik voel me nu goed, het is alleen onbekend terrein, dus zit er over na te denken wat ik kan verwachten. Ik heb de verloskundige een berichtje gestuurd, misschien krijg ik daar vandaag of morgen reactie op!
Ik zou idd even afwachten. Zou over 5-7 dagen nog eens een test doen. Als die mooi blanco is dan kun je er wel vanuit gaan dat je cyclus snel weer opstart.
Heb een berichtje terug van de verloskundige. Ze geeft aan dat dit het best al kan zijn. Mocht het toch weer meer worden of als ik klachten krijg dan mag ik contact opnemen voor een echo, maar voor nu lijkt het zo prima!
Hallo allemaal! ik wil me even voorstellen ik ben nieuw dus ik ben de site nog aan het ontdekken. Ik ben Suzanne, inmiddels 31 en ik werk in de bso (maar wel in België). Vorig jaar, rond mijn 30e verjaardag, heb ik beslist dat ik graag BAM-moeder wilde worden maar durfde niet echt concrete stappen te zetten. Nu deze maand zijn die concrete stappen er wel gekomen. Ik heb een man gevonden die donor wil zijn. Ik ga het dus eerst ‘zelf’ proberen. Ik heb er lang over nagedacht, voor- en nadelen afgewogen en voor mij voelt dit op dit moment het fijnste aan, daar ik niet zo ziekenhuis-achtig ben (grote angst). Ik houd mijn cyclus al een tweetal jaar bij, en ben sinds vandaag begonnen met ovulatie testen. Mijn cyclus is heel onregelmatig, in mei ongesteld geweest en daarvoor heeft het een jaar geduurd, wat me wel onzeker en ergens een beetje bang maakt.. Ik kijk echter vol goede moed naar de toekomst en ik hoop hier op het forum te kunnen kletsen, vanalles te kunnen delen en hopelijk ook snel ‘vooruitgang’ te kunnen maken ivm het zwanger worden sorry voor het veel te lange bericht ik hoop dat ik dit hier ook mocht plaatsen
@Cherine ik zag dat jou NOD 2 dagen geleden was. Hoe gaat het met jou? @Neanay is de bloeding doorgebroken?
Ik kreeg geen meldingen meer van dit onderwerp hier is het nog raar. Niet ongesteld dus of mijn cyclus duurt toch langer of ik ben zwanger. De testen geven heeeele lichte tuurstreepjes.
Oh zo spannend! De gebruiksaanwijzingen zeggen toch altijd dat elk streepje als positief aanschouwd mag worden. Al kunnen er ook wel wat valse tests tussen zitten. Ben je zeker van je eisprong?
Nee totaal niet deze ronde hebben we even niet met ovulatie testen getest. Mijn nod was volgens de app dinsdag en als ik een langere cyclus van 28 dgn aanhoudt(normaal korter ) is deze morgen . Misschien morgen met cb early digitaal testen
Danku! Ik vind het spannend maar ben er zó klaar voor. Moet mezelf steeds zeggen dat ik niet te enthousiast mag zijn want dat het wel even kan duren
Als ik dan eerlijk mag zijn, zou ik niet te veel hoop hebben. Misschien was die gewoon later? Het is nogal moeilijk te weten zonder ovu testen. Ik zie dat het ronde 2 voor jou is? Was je voordien al van de anticonceptie af, want anders is het ook heel moeilijk om te weten hoe je cyclus nu juist is. succes!!
Nu ben ik het wachten beu! Al 5 dagen denk ik elke dag; nu zal mijn menstruatie wel komen. Ik heb al 5 dagen wat menstruatie krampjes, emotioneel, geprikkelde darmen. Allemaal dingen die ik voor mijn menstruatie krijg. Zo vervelend te weten dat het waarschijnlijk niets wordt, maar je toch nog niet verder kan naar de volgende ronde.
Ik ‘hoop’ dat je menstruatie dan snel doorzet zodat je idd weer verder kan. Maar eigenlijk hoop ik dat je menstruatie helemaal niet komt en je stiekem toch zwanger bent Mijn lijf doet ook ontzettend raar. Ik dacht dat ik begin juni een heel lichte ongesteldheid had maar ik heb vandaag al de hele ochtend buikpijn en een veeg roodsel, waardoor ik denk dat ik nu ongesteld aan het worden ben. Dan zouden dat begin juni ovulatiebloedingen moeten zijn geweest (wat ik volgens mij nog nooit gehad heb- of me toch niet kan herinneren). Dat wil dan ook zeggen dat mijn ‘voorspelde’ ovulatie niet rond 3-5 juli is maar pas 23 juli. Ik ben de afgelopen jaren flink wat aangekomen (altijd een jojo-er geweest maar door stress op het werk, alleen gaan wonen en dergelijke zijn de kilo’s er langzaam weer bij gekomen) waardoor (denk ik) mijn cyclus vertraagt is. Ik kan er nog geen mouw aan vastknopen en de app gaat nu uit van een cyclus van 50 dagen maar ik doe wel ovu testen vanaf 11 dagen na het einde van m’n menstruatie voor de zekerheid Mocht m’n menstruatie nu doorzetten baal ik stiekem wel omdat de eerste inseminatie dan ook verzet moet worden.