Volgens mij heeft het ziekenhuis mij gewoon een foute NOD datum doorgeven. Met een ovulatie op 5/6 gaat mijn telling er van uit dat ik op 20/6 mijn menstruatie moet krijgen en niet op 19/6
Geduld.. geduld.. geduld.. en nog eens...geduld.. Je kan het! Knap dat je nog niet getest hebt ook. Ik duim voor je!
Ik durf niet blij te zijn. Heb dit de eerste maanden vaak voorgehad, dat ik dacht overtijd te zijn maar dan kwam mijn menstruatie steeds de dag later. Echt een kut gevoel want dan zit je 2 dagen op je menstruatie te wachten. Niet fijn.
Hier ook lange cyclussen, vorig jaar maart begonnen met bijhouden; 32-31-38-30-53-39-32-34-31-35-34-38-33 Gynaecoloog maakte er niets van. Maar die uitschieters van 53, 39 en 38 dagen maken het niet fijn. De lh piek is dan echt moeilijk te vinden.
Ik hou het bij sinds ik hier lid ben... 31-44-34-31-47-63-183-456-41 Die hele lange zijn me een raadsel, al denk ik combi door aankomen - stress. En heb wel eens een veeg gehad maar geen echte bloeding.
Begrijpelijk dat je je eigen hoop probeert te temperen als het zo vaak tegenvalt. Maar net als de rest hier hoop en duim ik extra hard voor je!
Hier ook altijd. Niks irritanter dan denken dat je de ‘finish’ gehaald hebt en dat je én niet ongesteld bent én een omo witte test in je handen hebt..
Haha ja, vandaar dat ik gestopt ben met testen. Die testen zijn echt een vreselijke trigger voor mij! Maar ik had nu toch al meer dan een half jaartje goed door wat mijn NOD was en kreeg ik altijd mooi op die dag mijn menstruatie. Nu met het traject is het dan weer aanpassen.
Een dag of 3 zeker! Maar niet als bij een menstruatie. En ik had dus wel oploop op de testen, maar heb zelfs een keer paniek gehad omdat ik ineens een negatieve test had tussendoor. Daarna weer een goede positieve test. Ik had op 3 november een positieve test, op 11 november vond ik hem pas echt een beetje duidelijk en op 14 november knalde hij pas echt waarmee ik ben gestopt met testen. Ik duim heel hard voor je dat het dus goed zit.
Ik heb ook een onregelmatige cyclus.. en toen had ik een keer 2x 28 na elkaar. Dus ik denk.. ik stop met die ovulatie testen want het is nu regelmatig. Nou, meteen de maand erna afgestraft! Toen weer 31 en daarna 35.. Dus ik snap je gevoel helemaal!
Aan de hoeveelheid krampen en de druk in mijn baarmoeder zal mijn menstruatie er deze voormiddag wel doorkomen. gewoon foute NOD dag dus…
He jakkes @Newbie123 , wat stom! Ik heb net een zwangerschapstest en een ovulatietest gedaan. Zwangerschapstest lijkt wit (of anders zo goed als) en ovulatietest was vrij licht, dus dat lijkt me goed? Zit vandaag dan op CD7, dus hoop dat ik net als vorige maand rond CD15 mijn LH piek zal hebben. Ben me er wel van bewust dat het ook wat later zou kunnen zijn, maar we gaan het zien!
Ik denk dat je lichaam het inderdaad al heeft "opgelost". Ovulatietesten zijn bij mij soms al een week voor de piek heel licht roze. Volgens mij omdat dan al het lh hormoon begint te produceren. Hoe voel je je verder?
Heel herkenbaar.. geen pijl op te trekken dan he? Ik hoor van sommige dat zij elke maand exact op de normale cyclusdag ongesteld worden. Hier springt het ook alle kanten op.