Omdat het vorige keer mooi opgelost was voor mijn eisprong heeft het geen invloed. Ze denkt dat mijn lichaam het wel vanzelf oplost, maar dat het nu ook gewoon zo veel en lang was omdat mijn hormonen lang in sluimerstand stonden. in ieder geval moest mijn baarmoeder vocht bevatten op het moment van de eisprong moeten we het opnieuw bekijken, maar voor deze cyclus was dat dus net niet het geval.
Hee allemaal, ik lees elke dag gewoon mee. Vind het soms leuk om mee te lezen en even niks zelf te hoeven delen. Morgen ochtend moet mijn vriend zijn zaad inleveren, beide kijken we hier heel erg tegen om. Dat het allemaal zo geforceerd moet morgen ochtend en de vraag of het allemaal wel lukt. Mijn vriend presteren onder druk nogal een ding, wat ik overigens heel goed begrijp. Denk dat wij vrouwen daar iets makkelijker mee om kunnen gaan. hopelijk lukt het allemaal morgen en brengt dit ook wat meer duidelijkheid. daarnaast zit ik nu in mijn vruchtbare dagen waarin we dus “mogen” doen.
He, wat vervelend dat jullie er zo tegenop zien en dat de timing net slecht uitkomt. Ik snap ook goed dat de druk invloed heeft, zeker als het resultaat ook nog eens zo belangrijk gaat zijn... Succes morgen, hopelijk is het een beetje te doen en hebben jullie snel de uitslag. Weet je ongeveer hoe lang je moet wachten?
Wat fijn. Heb je er zelf ook een beter gevoel bij? Ik duim voor je dat het dan beter wordt je cyclus!!
Ik ben vooral blij dat er een extra stap is genomen om het vlotter te doen lopen. Ik had ook echt geen last van de medicatie dus een hogere dosis voel ik me dan beter bij. Maar mijn buikgevoel (totaal nergens op gebaseerd) zegt dat ovulatie inductie niet voldoende zal zijn. Hopen dat mijn buikgevoel het mis heeft.
Gelukkig allemaal gelukt deze ochtend, aanstaande dinsdag kunnen we al bellen voor de uitslag. Aan de ene kant hoop je dat alles gewoon goed is, aan de andere kant denk je als het niet goed is weten we misschien de reden waarom het allemaal zo lang duurt. Dinsdag maar even afwachten!
Wel fijn dat de dosis is opgehoogd, ik hoop ook dat je onderbuik gevoel het mist heeft. Ik duim met je mee
Morgen een spannende dag. Afgelopen week enorm lichte testen(tuurstreepjes) en vrijdag clear blue early digital welke zwanger aangaf. (Was 2 dagen overtijd maar met de pcos kan dit ook totale onzin zijn) zaterdag tm maandag licht verlies gehad puur bij afvegen(bruin oud roze) zondag nog een clear blue digitaal gedaan met weken indicatie en deze was niet zwanger. Geschrokken, erna een clear blue early gedaan welke zwanger zei. Maandag hcg geprikt en deze was maar 1 wat toch op een miskraam duidt. Tenzij morgen de hcg ineens hoog is. Dan was het toch een innestelingsbloeding en snap ik alleen niks van de clearblue early. Pff die hoop en onzekerheid is gekmakend. En bang om weer de pijn van de miskraam te voelen nadat we toch hoop hebben. Het bloedverlies is gestopt en dat is zo enorm verwarrend
Dacht net ga eens plassen (action test was eergisteren Omo wit ) ben ik mezelf nu weer gek aan het maken?
Spannend Cherine, ik hoop voor je op goed nieuws. Wat ik me wel afvraag, als je vanaf zaterdag een innestelingsbloeding zou hebben gehad, dan kan je hCG toch geen 1 zijn op maandag? Dan had ie toch wel iets hoger moeten zijn? Ingewikkeld allemaal hoor, hopelijk wordt het snel duidelijk!
Ik zie er helaas niks op, maar nu ben ik ook geen al te beste tuurder. Hopelijk een goede uitslag van je bloedtest morgen!
Volgens de verloskundige kan dat wel maar het stomme is die Clearblue digital early test. Ik word zo enorm gek van de onzekerheid. Of de menstruatie moet gaan beginnen of die hcg mag hoog zijn.
Ja, super lastig zeg! Maar als het goed is gaat de bloedtest morgen uitsluitsel geven toch? Dan weet je iig waar je aan toe bent. Ik duim voor je!
Ik duim voor je mee! Ik ben helaas ook geen goede tuurder, weet niet zo goed waar ik ergens moet kijken maar ik brand een kaarsje voor je
@Cherine Ik zie het streepje trouwens wel, was ik vergeten te zeggen. Dus ik ben echt heel benieuwd naar je bloeduitslag!
@Cherine Sterkte vandaag! Duim voor je! Ik kan weer naar beneden op het lijstje. Het was de zoveelste mindfuck deze maand. Normaal een hele korte luteale fase en dan zeker vanaf dag 9 al bruin bloedverlies en kramp. Dit keer tot 12DPO helemaal niks en vannacht ging het ineens meteen los. Had ook al paar dagen hele rare stroomschokjes/speldenprikjes in m’n baarmoeder wat ik nog nooit heb gehad. Dus begon wel weer (ondanks de negatieve testen) wat hoop te krijgen. Ik baal!! Hoe kan het nou na 8 rondes zo zijn dat er nog nooit ook maar iets gebeurd is. Nog nooit…? Het enige wat ik nu hoop is dat ik de komende dagen, dit keer zonder depressie van de hormonen, doorkom. Maar voel me wel minder rot dan de vorige maand gelukkig (tot nu toe). Nooit te vroeg juichen hè.. haha Heb wel het idee dat de acupunctuur heeft geholpen deze maand. Had een iets vroegere eisprong en een iets langere luteale fase zonder al snel bruin bloedverlies. Dus dat is het enige positieve aan dit verhaal. Edit: toch gynaecologie nog maar eens gebeld. Zou eind juni weer een echo krijgen voor de cystes op m'n eierstokken maar ze waren druk en ik kon steeds geen afspraak maken. Nu is er eindelijk een plekje op vrijdag 8 juli. Wel fijn dat ik dan eindelijk weer even weet hoe de boel ervoor staat daar. Daarnaast hoop ik in november eindelijk naar de fertiliteit te kunnen. Er was een wachttijd van 6 maanden.. nog 4 te gaan!
Zwanger worden van eerste kindje - Lijst ♡ Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. Ben je nieuw en bezig zwanger te worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! Ben je nieuw en al zwanger? Gefeliciteerd, je kunt jezelf in dat geval aanmelden bij 1 van de zwangeren clubs. Zo blijft dit vooral een 'zwanger worden club'. De meiden in deze lijst die al zwanger zijn, kletsten al wat langer mee en we blijven elkaar volgen. NOD: Milou94 - 28 jaar - ronde 9 - 22 juni Dboer - 27 jaar - ronde 8 (3e na mk) - 26 juni Olive92 - 29 jaar - ronde 3 - 30 juni Rubydali87 - 35 jaar - ronde 4 - 2 juli Zonnetje93 - 28 jaar - ronde 4 - 8 juli Minkx - 31 jaar - ronde 8 - 12 juli Mieees - 29 jaar - ronde 11 - 12 juli Donna1993 - 28 jaar - ronde 15 - 18 juli Neanay - 26 jaar - ronde 15 - 22 juli EMMB - 28 jaar - ronde 3 - 11 juli Bloemkooltje - 28 jaar - ronde 9 - 22 juli NOD (nog) onbekend: AZL - 32 jaar - ronde 3 Bella2021 - 26 jaar - ronde 6 na vmk MissRx - 25 jaar - ronde 8 (ronde 1 na ZOL) Michje - 31 jaar - ronde 6 Fay - 24 jaar - ronde 12 Chocoladekoekjes - 26 jaar - ronde 4 Newbie123 - 28 jaar - ronde 12 (ronde 2 letrozol) AltijdBlijvenDromen -31 jaar-ronde 1 Zwanger: Ploop - 28 jaar - UD 15-07-22 Mena92 - 29 jaar - UD 20-07-22 DZ91 - 30 jaar - UD 18-09-2022 Dutchgirl1991 - 31 jaar - UD 10-12-2022 Puttertje - 28 jaar - UD 28-01-2023? Cherine - 28 jaar - ronde 2 - ud eind feb 22 Afspraken: Bella2021 - 23 juni - zaad analyse Dutchgirl1991 - 27 juni - geslachtsbepaling Bloemkooltje - 8 juli - gynaecoloog 3 maandelijkse controle eierstok cystes Neanay - 11 juli - onderzoeken gynaecoloog en uitslag tweede zaadonderzoek Dutchgirl1991 - 25 juli - 20 weken echo Al een tijd niet meer mee geschreven: (Wil je weer meeschrijven, zet jezelf gerust terug, maar zo is de rest makkelijker te volgen) CrystalSky - 27 jaar TikusSabrina - 30 jaar - UD 08-05-22 Jacks07 - 27 jaar - UD? Ines98 - 22 jaar - UD 27-05-22 Ellyn - 32 jaar - UD? Sparkles - 25 jaar - UD? KimK93 - 27 jaar Bloempje2021 - 35 jaar - ronde 6 Sabine89 - 32 jaar - ronde 6 Mangolina - 27 jaar - UD? Wiedewiedewies - 25 jaar KJB - 30 jaar - UD 06-05-22 Holagente - 23 jaar - UD 12-10-2022 youngmommy20 - 20 jaar - 06-10-2022 Shyvd - 31 jaar - UD Michelletb97 - 24 jaar - ronde 13 Littledreamers - 27 jaar - ronde 21 SLP - 29 jaar - ronde Nurazvita - 35 jaar - ronde 4 / ronde 1 IUI - 24 mei Leentjeleerdelotjelopen - 25 jaar - UD 17-12-22 Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het begin en eind weg te halen.