En wat ook echt wel schijnt te helpen;Antagel:, kan je even op apotheker.nl opzoeken kan zoals ik het lees ook veilig gebruikt worden.
Oja, absoluut heel herkenbaar.Door het te delen verwerk je denk ik ook dat soort gevoelens en geef je het een plek.
he getsie dat is niet fijn! Hopelijk blijft het jou een beetje bespaard! Hopelijk lukt het bij jullie als nog in die 2 maanden, dat zou zo fijn zijn❤️
Oeff dat is balen! Hopelijk blijf jij gespaard. Ik snap je gevoel heel goed, maar ik vind 11 wel een heel mooi getal, hopelijk jullie geluksronde! En anders is het bijna zover om aan de bel te mogen trekken.
Hier heb ik bovenop dat ik me nog steeds lang niet 100% voel, ook Corona te pakken. Heel veel keelpijn en al buiten adem bovenaan de trap, zo vreselijk moe en uitgeput. Hopelijk blijft het hierbij en geen koorts oid, maar voel me wel echt even een pechvogel. Was zo blij dat ik eindelijk even stapjes kon gaan zetten richting baby uitzet uitzoeken en huis baby klaar maken.. maar helaas nog langer wachten.
Heel rot! En dat is ook precies mijn eigen angst. Dat ik na 12 maanden nog geen enkele positieve test in handen heb gehad. Een positieve test is toch een teken dat het kan. Want anders ga je jezelf toch afvragen waar het mis is. Ligt het aan jezelf? Zijn de eileiders verstopt en kan het sperma niet bij het eitje komen? Of ligt het aan het sperma? Helaas is een prima cyclus geen garantie op zwangerschap, máár het maakt een en ander wel makkelijker voor onderzoek.
Heel herkenbaar. De eerste 8 maanden denk je nog: het lukt vast. En daarna wordt het elke maand minder. Dacht ook met het wachten tot een verwijzing wat gaan die maanden nog uitmaken, het lukt toch niet. Hopelijk is ronde 11 jullie geluksronde, en zo niet met een beetje hulp
Ooh hoe rot! Hopelijk ben je snel weer wat op je effen gekomen en kan je beginnen aan de voorbereidingen!
Precies dat inderdaad. Als ik nou ook een streepje zou hebben gehad op een test dan zou ik misschien zoiets hebben van: het kán wel. Maar nu weet ik eigenlijk niks. Gelukkig is mijn cyclus mooi regelmatig dus dat is wel heel fijn
Ja, precies. Zo sta ik er nu precies in inderdaad. Ik hoop het ook! We hebben vanaf april allemaal leuke uitjes gepland staan, dus ik probeer me daarop te focussen de komende tijd
Oke dames, ik zit even rustig @Mena92 oh nee meid! Beterschap, ik hoop dat je het niet al te zwaar te pakken hebt!
Vandaag hele mooie groei echo gehad, the Little Nugget is mooi op groei! Net iets boven het gemiddelde.. volgens de metingen loopt hij een weekje voor en hij is al mooi ingedaald, vandaar de pijn die ik voelde eerder deze week, dat was dus indalingsweeën. Al met al, een mooie echo gehad vandaag ❤
Zwanger worden van eerste kindje - Lijst ♡ NOD: Wiedewiedewies - 25 jaar - ronde 2 - 15 februari Marijtje85 - 36 jaar - ronde 19 (1e IUI) - 24 februari Nurazvita - 35 jaar - ronde 2 - 24 februari Shyvd - 31 jaar - ronde 2 - 25 februari Dutchgirl1991 - 31 jaar - ronde 10 - 2 maart SLP - 29 jaar - ronde 8 - 10 maart Meredith - 34 jaar - ronde 5 - 11 maart Michje - 30 jaar - ronde 2 - 13 maart Neanay - 25 jaar - ronde 11 - 15 maart Minkx - 31 jaar - ronde 4 - 16 maart NOD (nog) onbekend: Finca - 32 jaar Newbie123 - 27 jaar - ronde 8 Milou94 - 27 jaar - ronde 9 AZL - 32 jaar - ronde 2 Leentjeleerdelotjelopen - 24 jaar - ronde 5 Zwanger: GabrielaH - 27 jaar - UD 24-04-22 KJB - 30 jaar - UD 06-05-22 Ploop - 28 jaar - UD 15-07-22 Mena92 - 29 jaar - UD 20-07-22 DZ91 - 30 jaar - UD 18-09-2022 Nino12 - 28 jaar - UD 08-10-2022 Holagente - 23 jaar - UD 12-10-2022 Dboer - 27 jaar - UD 24-10-2022 Afspraken: Nino12 - 21 februari - eerste echo Ploop - 23 februari - 20 weken echo Mena92 - 24 februari - controle vk DZ91 - 24 februari - eerste consult verloskunde poli in het ziekenhuis + echo Dutchgirl1991 - 24 februari - telefonisch consult gynaecoloog Mena92 - 1 maart - 20 weken echo Holagente - 2 maart - 1e echo Mena92 - 21 maart - Centering Pregnancy 1e bijeenkomst DZ91 - 29 maart - geslachtsbepaling Al een tijd niet meer mee geschreven: (Wil je weer meeschrijven, zet jezelf gerust terug, maar zo is de rest makkelijker te volgen) Michelletb97 - 24 jaar - ronde 9 - houdt NOD niet bij CrystalSky - 27 jaar TikusSabrina - 30 jaar - UD 08-05-22 Jacks07 - 27 jaar - UD? Ines98 - 22 jaar - UD 27-05-22 Ellyn - 32 jaar - UD? Sparkles - 25 jaar - UD? KimK93 - 27 jaar Bloempje2021 - 35 jaar - ronde 6 Sabine89 - 32 jaar - ronde 6 Mangolina - 27 jaar - UD?
Oh wat verdrietig meid van je kat! en ontzettend jammer dat de afspraak gecanceld, net de avond voor de afspraak Oef en jij moet het nu een maand verzetten Niet leuk. Ik hoop dat zodra jouw vriend er weer is, jullie terecht kunnen voor de TESE !!!