Hopelijk lopen jouw testresultaten op. Probeer vooral ook van je reis te genieten Hopelijk heb je deze keer geluk! In ieder geval al leuk dat je minder last hebt van je acne en buikkrampen!
Ik zag in een andere groep je foto's van de testen al, wat lekker onduidelijk voor je weer dat ze niet oplopen! Ik hoop dat er iets heel hard bezig is met zichzelf in te nestelen, en ze straks gewoon oplopen. Veel plezier in Engeland!
Ik hou me er rustig bij. Je weet maar nooit dat mijn lichaam denkt; shit ze heeft me door ik ga het hele patroon maar weer eens veranderen.
Ben echt al een hele week een crybaby voor niets. Ik ben weer huilend mijn zetel ingetrokken. Staat er opeens iemand voor de deur van kind & gezien; ik kom de baby controleren. Zo emotieloos mogelijk zeg ik nog; nou je zit op het foute adres je kan kiezen tussen de buren links of rechts, maar hier is geen baby. Deur dicht en huilen maar.
Oh jee dat is even behoorlijk lullig. Kan me voorstellen dat je je daar even slecht door voelt. Maar hey wie weet is het een teken van the universe
Ik dacht dat vorige week al toen er een ballonnetje met proficiat van de kraam versiering van de buren in onze tuin lag ‘zou het een teken zijn’. Maar ik vrees dat ‘the universe’ me deze maand echt niet graag heeft.
Ja echt he, stom universe ook met haar stomme grappen! Ik hoop dat het toch raak is voor je, en zo niet heb ik gewoon goeie hoop dat het snel bij je gaat lukken. Alle ingrediënten inclusief eisprong op de goeie dagen zijn nu aanwezig, nu is het alleen nog een kwestie van een beetje geluk hebben!
positief blijven en hopelijk heb je snel een knal test! hier zou ik vandaag? Ongesteld moeten worden maar ik heb mezelf beloofd niet voor maandag te testen. Eergisteren een druppel bruin slijm (innesteling of restje vorige x? ) nu de hele dag maar zenuwachtig zijn bij alles wat ik meen te voelen en bij het naar de wc gaan
Oh ik had je NOD niet op de lijst zien staan. Spannend zeg!! Haha ik ken het gevoel. Heb ik de dag van mijn NOD ook, loop steeds naar het toilet ‘zou mijn menstruatie er dan toch zijn?!’
Zwanger worden van eerste kindje - Lijst ♡ Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. Ben je nieuw en bezig zwanger te worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! Ben je nieuw en al zwanger? Gefeliciteerd, je kunt jezelf in dat geval aanmelden bij 1 van de zwangeren clubs. Zo blijft dit vooral een 'zwanger worden club'. De meiden in deze lijst die al zwanger zijn, kletsten al wat langer mee en we blijven elkaar volgen. NOD: Olive92 - 29 jaar - ronde 3 - 30 juni Zonnetje93 - 28 jaar - ronde 4 - 8 juli EMMB - 28 jaar - ronde 3 - 11 juli Michje - 31 jaar - ronde 6 - 17 juli Donna1993 - 28 jaar - ronde 16 - 16 augustus Milou94 - 28 jaar - ronde 10 - 18 juli Newbie123 - 28 jaar - ronde 12 (ronde 2 letrozol) - 19 juli Neanay - 26 jaar - ronde 15 - 22 juli Bloemkooltje - 28 jaar - ronde 9 - 22 juli Dboer - 27 jaar - ronde 9 (4e na mk) - 25 juli Chocoladekoekjes - 26 jaar - ronde 6 - 28 juli Lieke2022 - 29 jaar - ronde 10 - 30 juli Bella2021 - 26 jaar - ronde 8 na vmk- 2 augustus Mieees - 29 jaar - ronde 12 - 7 augustus Minkx - 31 jaar - ronde 9 - 9 augustus NOD (nog) onbekend: AZL - 32 jaar - ronde 3 MissRx - 25 jaar - ronde 8 (ronde 1 na ZOL) Fay - 24 jaar - ronde 12 AltijdBlijvenDromen -31 jaar-ronde1 Cherine - 28 jaar - ronde 3 - eerste na mk met 4.5 week Kiwi3191 - 31 jaar - ronde 1 Letrozol Zwanger: Mena92 - 29 jaar - UD 20-07-22 DZ91 - 30 jaar - UD 18-09-2022 Dutchgirl1991 - 31 jaar - UD 10-12-2022 Puttertje - 28 jaar - UD 28-01-2023? Rubydali87 - 35 jaar - ? Bevallen: Ploop - 28 jaar - 02-07-2022 (UD 15-07-2022) - Zoontje J.M.A. Afspraken: Kiwi3191 - 13 juli - follikelmeting na eerste ronde letrozol Donna1993 - 21 juli HSG onderzoek Dutchgirl1991 - 25 juli - 20 weken echo Donna1993 - 1 augustus HSG uitslag bespreken Al een tijd niet meer mee geschreven: (Wil je weer meeschrijven, zet jezelf gerust terug, maar zo is de rest makkelijker te volgen) KimK93 - 27 jaar Bloempje2021 - 35 jaar - ronde 6 Sabine89 - 32 jaar - ronde 6 Mangolina - 27 jaar - UD? Wiedewiedewies - 25 jaar KJB - 30 jaar - UD 06-05-22 Holagente - 23 jaar - UD 12-10-2022 youngmommy20 - 20 jaar - 06-10-2022 Shyvd - 31 jaar - UD Michelletb97 - 24 jaar - ronde 13 Littledreamers - 27 jaar - ronde 21 SLP - 29 jaar - ronde Nurazvita - 35 jaar - ronde 4 / ronde 1 IUI - 24 mei Leentjeleerdelotjelopen - 25 jaar - UD 17-12-22 Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Lieve meiden, Ik hoop dat ik de meest recente lijst heb gepakt, middels dit bericht wil ik jullie vertellen dat ik bevallen ben van ons zoontje op 2 juli. Het was een turbulente bevalling van 48 uur waarin we echt in een rollercoaster hebben geleefd (en nu soms nog steeds), maar het het feit dat we nu een wolk van een kind hebben maakt alles goed. Als jullie het goed vinden zal ik blijven meelezen met jullie proces en zo nu en dan reageren, ik gun jullie allemaal een positieve test (en vervolgens een geweldige, gezonde zwangerschap toe)! Heel veel liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal ♥️ Liefs Ploop
OOOH PROFICIAT!!! Veel succes met jullie zoontje! En ik zou het zelfs leuk vinden als je hier blijft plakken en af en toe meeleest en schrijft!
Van harte proficiat ❤️ Ik kan me voorstellen dat een bevalling veel indruk kan maken, zowel lichamelijk als mentaal