Hahahaha jij bent ook echt lief!!! Je moet je voorstellen hij past niet meer in 1 beeld voor de echo Eerste foto is van de 13 weken echo (om maar niet te nostalgisch te doen met de eerste echo) en de tweede foto is die van vandaag kijk die handje, oh my God Lichaam wordt als volgt gemeten, het hoofdje, de buikomvang en bot van de bovenbeen want het kan niet meer van hoofd tot stuit, dat past allemaal niet meer in 1 beeld .. het is ook best grappig
Whaa kan je nagaan hoe groot hij al is! Zo bijzonder. Ik vind die echo van 13 weken echt mooi, maar dan is hij nog zo klein en past hij mooi op één beeld natuurlijk haha.
En je krijgt amper foto's mee , na de 20 weken echo is het wel een beetje done met de foto's.. Ze probeerde eentje te maken van z'n gezichtje maar aangezien hij ook al wat ingedaald is ging dat niet zo dus dan maar eentje van z'n handje aangezien hij toch wel bij elke echo zowat gezwaaid heeft
Ik heb hier weer even een klein momentje dat me wat geruster en blij maakt, ik heb eindelijk mijn eerste écht knallende test! De afgelopen dagen bleef het steeds maar een beetje hetzelfde, maar echt knallen deden ze niet en stiekem zat me dat toch niet lekker. Gister begon ik me voor het eerst wat niet-helemaal-lekker te voelen, opgeblazen gevoel, pijnlijke borsten, beetje hoofdpijn, heeel klein beetje misselijkheidsvlagen, en jahoor: vanochtend knalde die spontaan! Volgendeweek ergens nog maar een clear blue er tegenaan gooien voor hopelijk de 3+, maar voor de rest ga ik nu geloof ik toch echt maar stoppen met testen. Ik ben toch echt zwanger geloof ik nu wel
Wat kan je jezelf voor de gek houden hè? Ben echt al een paar dagen zo moe, heb het ijskoud en gevoelige tepels. Dat heb ik normaal nooit (echt een avondmens). Dus dacht vandaag; laat ik eens testen. Omo wit . Het is nog wel vrij vroeg in de cyclus (dag 23, mijn cyclus zit tussen de 25-29 dagen) maar mijn follikels waren bij de 1e meting al rijp dus het is vandaag 14 dagen na de Ovitrelle, morgen 14 dagen na de IUI. Had dan toch wel iets moeten laten zien als het gelukt is. Was er niet vanuit gegaan dat IUI 1 zou lukken na zo’n lange tijd. Maar ja door die klachten kreeg ik toch even hoop
Nee dat niet. Ben ook (nog) niet ongesteld dus het is nog niet definitief niet gelukt. Maar ik ga er wel van uit
Inderdaad nog even afwachten! Ik vroeg het omdat hier de procedure is dat ik op dag 15 dagen na de eisprong langs moet gaan voor een bloedname.
Ah ja nee dat is overal anders denk ik. Hier is het wachten op ongesteld worden (dan bellen voor nieuwe uitgangsecho en medicatie) of een positieve test en dan bellen voor een vroege echo een paar weken later