Hey lieve dames, Ik ben even snel komen kijken hoe het met jullie allemaal gaat!! Ik hoop van harte dat het allemaal goed gaat!! @Newbie123 wat fijn dat je goed reageert op de letrozol!! Vol moed vooruit lieverd!! liefs Gabriela ❤️
Wat fijn @Milou94 ! Heerlijk zo'n mooie cyclus! Have fun! We lopen gelijk. Hier ook op CD14 een positieve test en ook blij met een mooie normale cyclus na twee emotioneel wat pittige rondes.
Ja ik had het nog niet verwacht. wanneer heb jij volgende meting ? mijn onderschrift zegt trouwens ronde 9, maar het is ronde 11 op een of andere manier krijg ik het niet aangepast
Jaaa die zie ik! en aan de andere dames, wat een goede ovulatie testen! Ik heb er nog nooit een zo donker gezien ik heb zelf vandaag wat bloedverlies gehad, zou innesteling kunnen zijn omdat ik er van uitga dat ik vorige zaterdag (denk ik, 80%) eisprong heb gehad en ik op internet las dat tussen 6-12 dagen je dat kan hebben. Maar er zaten wel wat stolsels bij en dat is dan weer niet goed las ik
Ik heb zojuist ook een digitale gedaan en die bevestigd de action test. Ik ben heel voorzichtig blijf, maar de vorige keer was het met 4w4d mis gegaan. Hopelijk blijft dit kleintje plakken
Snappen jullie dit? Ik ben het soms echt even kwijt haha. Ik ben volgens de app vandaag 10 dpo maar morgen zou ook mijn NOD zijn. 4 juli was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Ik heb deze maand geen ovu testen gedaan en niet getemperatuurd, geen idee wanneer dus me ovulatie was
Welke app gebruik je? Heb je de afgelopen periode een regelmatige cyclus gehad? Je app gaat dan uit van een eisprong op CD19? Is dat een beetje vergelijkbaar met eerdere rondes? Veel vragen haha