Wat blijft het leuk om met iedereen mee te lezen ! hier nog steeds geen menstruatie. Had het de 4/5e feb moeten worden. Zwangerschapstesten elke keer nog negatief. 2/3 dagen voor verwachte menstruatie heel veel krampen en echt idee dat door ging breken. Dat is nu helemaal weg. Vermoed dus weer 1 van de zovele langere cyclussen… durf bijna geen testen meer te doen, steeds die witte negatieve testen, bah… Ik wacht maar rustig af tot ik mijn menstruatie krijg. En anders wil ik zaterdag weer een testje wagen…
Ja de buik begint nu te groeien ineens! Dus draag sinds vorige week ook zwangerschapskleding. Hele gekke gewaarwording hoor!
Mijn menstruatie komt echt de oren uit. Ik zit nu op CD 14 en ik menstrueer nog steeds. Ik heb morgen ook biopsie van de baarmoederhals dus ik zal daarna waarschijnlijk ook wel weer bloeden dus dan weet ik ook niet goed of ik nog steeds menstrueer of niet.
Ja hè! Het is ook niet hard. Eerder zo wat de frequentie van spotting, maar wel duidelijk aanwezig en nog niet over gegaan. Ik denk al sinds CD 8 morgen is het voorbij. Maar duidelijk niet.
Goeiemorgen dames, @Newbie123 veel succes vandaag! @Finca wat een spannende uren! Veel succes met het wachten, het is killing maar het komt hopelijk goed!!
Ben net gebeld en mijn hcg is van 1535 nu naar 62 gedaald! Ik ben zo opgelucht en blij! Volgende week nog prikken en dan hopen ze dat het onder de 5 zit en dan word ik weer gebeld door de gynaecoloog. Zo blij dat het zo hard gedaald is!
Ja, de belafspraak stond al dus vanmorgen geprikt. Ben alleen vergeten te vragen of ze het weefsel hadden gecheckt. Teruggebeld en nu heb ik weer een belafspraak voor morgen
Hi meiden, vanmorgen testje gedaan. Leek een heel licht tuurstreepje te zien. Maar hoe langer ik keek hoe meer ik het idee had dat het mn verbeelding was. Nu net weer testje gedaan, weinig gedronken en urine minimaal 3 uur in blaas gehad. Helaas test hartstikke negatief… morgen ochtend voor zekerheid weer testen, maar ik verwacht niet veel. Hoop nu maar gewoon dat menstruatie door komt…