hé meid wat vervelend zeg! Heel eerlijk denk ik ook als het zo zou zijn dat er nu toch wel echt iets te zien zou moeten zijn. Ik hoop het van harte voor jou en anders dat je menstruatie snel door komt… dit is ook niet wat, al die onzekerheid
Ik denk dat jullie allemaal dat gevoel wel kennen dat het nooit voor je gaat gebeuren. Zo voel ik me nu even weer.
jaa dat denk ik dus ook. Heb er ook geen vertrouwen meer in… laat me maar lekker snel mn menstruatie krijgen. Dan kan ik in ieder geval door naar volgende ronde.
Ik ben daar de laatste tijd ook steeds vaker bang voor omdat we nu bijna een jaar bezig zijn. Als ik me zo voel, dan pept mijn vriend me helemaal op (hij staat er gelukkig heel positief in en weet zeker dat het gaat lukken). Probeer ook positief te blijven ❤️ Onze tijd komt echt wel!
@Neanay @Dutchgirl1991 Ik gun het jullie enorm! Ik mag dan echt niet klagen, ben pas 3 rondes bezig. Ik duim extra hard voor jullie!
Klagen mag altijd hoor! Is soms ook goed zelfs en jij hebt al zoveel meegemaakt juist Ik wil trouwens morgenochtend gaan testen, maar ik verwacht er zelf niet zoveel van.
Ik ken het helaas! Ik had zomaar kunnen bevallen deze maand, maar nog geen sprankeltje van een zwangerschap gezien.
Ik heb weer een dubbel gevoel aan het gesprek over gehouden. we kwamen binnen en ik kreeg opnieuw de diagnose PCOS. Een milde vorm waardoor ik mogelijks natuurlijk zwanger zou kunnen geraken. Ze wou ons dus gewoon naar huis sturen, maar als ‘geruststelling’ ging men een maand mijn cyclus opvolgen om te kijken hoe mijn eisprong juist verloopt. Ik vond dit wel echt heeeel magertjes. Wanneer ik haar dan wees op mijn lange menstruatie van deze maand schrikte ze wat. Want dat was echt niet oké. Ook de lengte van mijn normale menstruatie was niet oké. Was nochtans info die ik elke keer al vermeld heb. Opeens dacht ze dan wel aan ovulatie inductie. Daarop heeft ze meteen een echo genomen. Er is op CD 15 geen prominent eitje aanwezig alsook mijn baarmoederslijmvlies is te dun. Er is opnieuw bloed getrokken. Deze maand zal mijn ovulatie dus van kort opgevolgd worden door echo’s. Om te kijken of mijn hormonen al richting ovulatie aan het gaan zijn en in te schatten wanneer er al iets te zien zou kunnen zijn op de echo is er een bloedstaal genomen. Morgen brengen ze mij opnieuw op de hoogte.
jeetje wat vervelend zeg! Waarom doen ze er toch zo moeilijk over? Is hormoonspiegel al eens goed na gekeken?
Ik denk het wel uit bloedonderzoek is niets uitgekomen. Maar geen idee waar de acne en haaruitval van komt. Maar blijkbaar moet er daarvoor niets te vinden zijn in het bloed. Ik snap het gewoon niet. Ze zegt dat een eitje minder kwalitatief is met een cyclus vanaf 35 dagen. Maar 34 is dan wel oké… het is toch allemaal niet zwart wit denk ik dan. Als ik dan tel zijn 4 van de 7 cyclussen 34 dagen en langer. Wat een mini kans heb ik dan misschien.
Misschien dat ze een natuurlijke zwangerschap gewoon een goed kans wil geven, wat zou betekenen dat je een jaar moet proberen voordat ze verder willen kijken / onderzoeken / behandelen. Maar ik begrijp wel je gevoel dat het wat mager is, er mag wel iets meer actie of uitleg van hun kant komen, ja.
Ja dat snap ik wel, maar 9 maand proberen is wel al een mooie kans denk ik. Ik snap het gegeven van een jaar wachten wel, maar in mijn situatie momenteel is het een beetje belachelijk. Praktisch gezien betekend dit dat ik nu tot in maart opgevolgd wordt. 2 cyclussen later mag ik dan terugkomen en starten met OI. Ze hebben waarschijnlijk een even lange wachttijd om terug binnen te geraken dus als ik er vertrek kan ik best meteen opnieuw een afspraak maken.
ja een vriendin van mij heeft dus dat ze na de op een bepaald punt in haar cyclus te weinig van een hormoon heeft… weet ook niet precies hoe dat nou zit. Wel vervelend dat ze het dan nog zo laten afweten en je echt eerst 1 jaar geprobeerd moet hebben. Haaruitval en acne is wel iets van bij pcos past maar vaak is er dan ook een onbalans in je hormoonhuishouden.
@Neanay @DBoer hadden jullie nog getest?? Dacht te hebben onthouden dat jullie vandaag gingen testen m’n zwangerschapsbrein kan het ook mis hebben hoor!
Pff het schiet zo niet op hè! Wat jammer dat ze het toch niet zo serieus nemen allemaal. Ik hoop dat je snel meer duidelijk hebt!
Wat vervelend zeg elke keer… gelukkig gaan ze je nu wel volgen, want zo’n lange menstruatie lijkt mij ook niet normaal. En dat is ook heel vervelend voor je natuurlijk. Ik hoop zo dat ze je snel willen helpen!
Haha nee je hebt helemaal gelijk! Ik zou gaan testen, maar ik zat net op de wc en ik heb roze/bruin bloedverlies met afvegen (wat vaak bij mij begint op 10dpo), dus ik begin er niet eens aan. Ik wacht wel weer op m’n menstruatie. Ik gok dat die zaterdag op zondagnacht doorbreekt.
@Newbie123 Fijn dat ze nu eindelijk iets gaan doen, al is het alleen opvolgen. Hopelijk kun je daarna verder en laten ze je niet meer zelf aanmodderen! Hier net ook wat bruin bij het afvegen. Als de menstruatie vandaag doorzet, was mijn cyclus 30 dagen. Niet verkeerd voor de eerste ronde na het stoppen met de pil.