Ja m’n rusthartslag gaat precies volgens het boekje! Zoals normaal na de eisprong zeg maar… Ik denk ook dat die temperatuur niet zo accuraat is.. maar ik vind het ook irritant want die grafiek zegt alleen iets over de waarde tov het gemiddelde. Waarom niet gewoon 37 graden met een mooi grafiekje denk ik dan.. nu zegt ie alleen -0,4 bijvoorbeeld.
Hoe is het met de andere dames op het wachtbankje? Ik ben echt KLAAR met dat wachtbankje!! Wat haat ik deze dagen altijd zeg.. dat constante jezelf afvragen of je wat voelt. Ene moment denken: ja! ik voelde wat, het is gelukt! 5 minuten later, nee ik voel toch niks.
Heel de week weinig last van krampen wat voor mij heel hoopvol was, en vandaag natuurlijk dubbel plooien van de pijn.. ze komen er dus toch op tijd aan Dat wachtbankje is echt drama !
Dikke knuffel! Soms kan kramp ook een teken zijn natuurlijk. Ik hoop het in ieder geval nog steeds voor je..!! #teamhaataanhetwachtbankje
De eerste zes dagen gaan nog wel, maar vanaf dat moment vreselijk haha. Helemaal als mijn NOD net na het weekend valt. Dan heb je toch minder afleiding. Kan beter werken gaan de dagen snel
Samengevat: negatieve test op 9dpo, prikjes in m’n onderbuik en wat rommelende darmen.. Nogal wisselende signalen dus
Spannend wel met de gemengde signalen! Wat vond je ervan dat de test negatief was vandaag? Ik kan me namelijk goed voorstellen dat dat voor jou nogal dubbel voelt
Wat een lieve vraag, dank! Ik ging er eigenlijk heel neutraal in. Zo van, ik vind het allemaal wel prima! Best trots op mezelf eigenlijk! Het was pas 9dpo dus ik verwachte ook wel een negatieve test.
Prima. Ik ben er niet echt meer mee bezig. Elk symptoom dat op lijstje van 'Vroege zwangerschapssymptomen' staat, is in het afgelopen 1,5 jaar wel een keer keer voorbij gekomen, behalve een uitblijvende menstruatie Ik heb mijn hoop er ook niet meer op gevestigd dat het alsnog op de natuurlijke manier gaat lukken. Ik kijk nu vooral uit naar IUI. Hopelijk kunnen we daar deze zomer al mee aan de slag. Tot dan zit ik gewoon de tijd uit, en probeer ik toch te genieten van de voordelen van ons nog kinderloze bestaan.
Die probeer ik ook vaak te bedenken! Voordelen van een kinderloos bestaan.. laten we ervan genieten zo lang als het kan! Wat moet je lang wachten op iui… zou je zelf het liefst nu al beginnen ermee?
Raar! En gek genoeg.. daar ben ik helemaal oké mee! Als de test helemaal opdroogt (maar echt na een lange tijd..) dan zie ik wel heel vaag iets. Maar echt heeeeeeeeel vaag... dus niet echt positief te noemen maar ook niet omo wit. Kan ook indroog zijn..? Voor mij ideaal! Geen paniek van zwanger zijn én niet balen van een negatieve test. Ik krijg het ook niet op de foto en het is echt turen. M'n vriend ziet uiteraard weer niks. Normaal was 10DPO ook vaag maar wel duidelijker.... dus ik vermoed dat als 'ie positief is m'n innesteling later is geweest en ik dan dus nog geen 10dpo ben... en anders is 'ie gewoon vals positief/indrooglijn. Geen idee wat ik hiermee moet dus.