Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen om je een beter gevoel te geven, ik denk dat niks nu ook even helpt. Hele dikke knuffel <3! sterkte deze dagen, en onthou dat dit ook weer voorbij gaat en de hoop komt weer terug! ❤
Nee!! Wat kut zeg!!! Ik had het je zo gegund Ik ga hier ook voor je duimen dat die laatste vergoede poging wel gaat lukken!! ♡♡
Lieve dames, ik kom heel graag meeschrijven. Ik sta op het punt om mijn allerlaatste TP te ontvangen. Over ongeveer 21,5 uur ben ik hopelijk PUPO. Kort over mezelf + zwanger-worden-traject: Wij zijn beide 31 jaar (vrouw + man), zijn bijna zeven jaar samen. Zijn al sinds 2019 in het traject, eerst met verwijderen van spiraaltje - daarna om PGT op te starten. Reden PGT is i.v.m. uitsluiten van mijn syndroom. Inmiddels hebben we drie rondes gehad met in totaal maar vijf embryo's die gezond uit de test kwamen. Morgen dus mijn vijfde emmy die teruggeplaatst zal worden. Inmiddels besloten dat er geen ronde vier zal worden opgestart i.v.m. heftigheid die we in ronde drie hebben ervaren. We gaan hierna het natuurlijk proberen, mocht ik niet zwanger zijn geworden van de laatste terugplaatsing, maar houden nog hoop op deze ijsbeer. De stap van PGT naar natuurlijk proberen: Wij staan nu anders in het leven dan vier á vijf jaar geleden. Toen hadden we een huurhuis bovenwoning, toen werkte ik niet (Wajong) en werkte mijn vriend nog niet zoveel als hij nu werkt en verdient. Toen vonden we een kind met mijn syndroom zo goed als niet mogelijk. Nu hebben wij een koophuis, mijn vriend werkt voldoende en verdient goed genoeg. Ik zit nog gedeeltelijk in de Wajong, maar werk nu ook parttime. Al met al heeft dit meegewogen in ons besluit om toch eventueel een kind met mijn syndroom te omarmen. Daarnaast speelt ook mee dat wij steeds meer te weten komen dankzij de stichting waarvan wij vijf jaar geleden het bestaan niet eens wisten. Sinds twee jaar gaan wij nu ook elk jaar naar een medische contactdag waarbij vaak nieuwe inzichten worden gedeeld over mijn syndroom. Dit zorgt ervoor dat wij zekerder worden in ons besluit, omdat er ook steeds meer inzichten komen rondom het syndroom. Ik leer hier erg veel van en we durven het daarom aan om het aan te gaan.
Ooh wat spannend. Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu de stap naar natuurlijk gaat nemen. Zo te horen is jullie leven wel een stukje veranderd. Hopelijk toch nog een goeie ijsbeer!
Hoi dames, Ik heb vandaag mijn 3de IUI gehad. Dit ging niet echt soepel, ze hebben een grotere katheter moeten pakken om hem op de juist plek te krijgen. Dit was natuurlijk niet heel prettig en nu ook wat bloed (waar ze al voor hadden gewaarschuwd). Er waren deze keer ook maar 1 milj goede zaadjes over, vorige keer 7 milj. Dus al met al, geen idee, maar hopelijk wordt dit toch een goeie! Omdat wij eind mei, begin juni op vakantie zijn, zullen wij hierna 3 maanden moeten wachten op IVF, omdat de afdeling 3 weken in de zomer dichtgaat en je natuurlijk rekening moet houden met je cyclus. Heel klote dus en een extra reden waarom we heel hard hopen dat de IUI nu slaagt!! Maarja zit er wel een beetje doorheen vandaag. Hopelijk kan ik morgen de hoop/moed weer vinden en dan dikke duimen voor goed nieuws over 2 weken!!
Lief! Dank je wel. Fingers crossed voor morgen. Ik praat nu al af en toe tegen m'n baarmoeder zo van: 'Wij kunnen dit, ik geef je het vertrouwen. Ik geef je de warmte' en dat soort zinnetjes. Haha!
Wat vervelend van vandaag, en ik snap dat die zomervakanties dan extra druk opleveren.. Ik zal voor je duimen!! ❤
Ik lees dit nu pas, terwijl ik hieronder al een reactie had geplaatst. Sorry. Wat pittig dat het niet zo soepel ging. Ik hoop voor je op een mooie plakker!
Dat is nooit erg!! Niet iedereen hoeft op mij te reageren hoor! Jij heel veel succes vandaag!! Dit wordt onze ronde
Welkom! Ik hoop op een snelle plakker! Poeh dit klinkt niet fijn, maar het zit erop. We hebben gezien dat het mogelijk is in de laatste ronde voor de IVF! Hopelijk vliegen de wachtweken voorbij.
Oh dat klinkt niet prettig die ervaring met je 3e IUI, hopelijk heb moet je die 3 maanden niet wachten en is het deze ronde prijs!
Oh dat klinkt niet prettig, wat vervelend! En wat balen dat dat dan net zo uitkomt met de vakantie.. Maar hopelijk ga je daar helemaal geen last van krijgen omdat het deze keer al lukt! Ik zal voor je duimen!
Mijn afspraak bij de huisarts kon worden vervroegd en ik heb inmiddels een doorverwijzing naar de fertiliteitspoli op zak! De huisarts was erg begripvol en snapte volledig dat het erg frustrerend is als die eisprong steeds zo lang op zich laat wachten. Dus nu wachten we op meer info van de fertiliteitspoli, mag ik binnenkort bloed laten prikken en wordt het zaad van mijn vriend onderzocht. Dat wilden ze allemaal voordat we een eerste afspraak hebben. Ik vind het helemaal prima - in ieder geval het gevoel dat we van start zijn gegaan. Inmiddels toevallig wel m'n eisprong gevonden deze ronde denk ik! Werd wel tijd na 4,5 week Aan de hand van de testen, wat zouden jullie dan als 1 dpo nemen? Vandaag (CD33) of morgen (CD34)? M'n temperatuur was vanmorgen al wel gestegen met 0.3 graden maar ik was wel 25 minuten later dan normaal met meten dus weet niet hoe betrouwbaar dat is. Misschien dat ie gisteravond laat is gesprongen? Morgenochtend hoop ik een vergelijkbare hoge temperatuur te zien. Dan zal ik ook het lijstje aanpassen met m'n NOD. Het teststreepje was vandaag nog wel duidelijk zichtbaar (vanavond en morgen probeer ik het nog eens), maar dat heb ik eigenlijk altijd (zie dagen vóór piek, zit eigenlijk vanaf CD13 al bijna elke dag boven de .35, vaak ook boven de .5). Maar wel duidelijk die piek op CD31. En m'n symptomen komen ook overeen met een eisprong. Het is me in een eerdere cyclus ook gelukt om een piek te vinden (+ temperatuurstijging + symptomen) en toen werd ik 12 dagen daarna ongesteld dus ik heb goede hoop dat dit niet vals positief is maar gewoon een echte eisprong.
Wat fijn dat de HA zo begripvol was! Benieuwd wanneer je naar de fertiliteitspoli mag, maar hopelijk gewoon noet nodig! Oohja wel duidelijke piek. Als je vandaag al je tempstijging had dan denk ik dat je vandaag 1DPO bent! Ook omdat je op CD 33 zit en je piek CD 31 was, is het niet gek dat hij al gesprongen is hopelijk levert het iets leuks op
25 minuten maken bij mij nooit een groot verschil, dus als de temperatuur morgen nog steeds hoog is zou ik vandaag als 1dpo rekenen! Wat fijn dat je gehoord bent bij de huisarts! Hopelijk snel de eerste afspraak op de fertiliteitspoli!
Vandaag het potje van mij vriend ingeleverd bij het lab! Ik keek hier stiekem een beetje tegen op omdat ik weet dat hij niet zo goed kan presteren onder druk, maar het ging gelukkig vlekkeloos We zijn beide wel heel erg zenuwachtig voor die uitslag. Iemand enig idee hoe lang dat ongeveer gaat duren?