Nou meiden; het onderzoek zit erop. Het deed even pijn, maar ik dacht dit is vast een fractie van de pijn die je voelt als je moet bevallen haha.. Al met al viel het me alles mee. Alles zag er goed uit. Op 5 juli bespreken we de resultaten met mijn eigen gyn. De HSG werd door een andere gyn gedaan. We hebben wel nog wat vragen. Zo gaf hij aan dat hij mijn baarmoedermond lastig kon vinden (en achteraf in de auto dacht ik; wat betekent dat?) en ze hebben slechts een stukje van de eileider bekeken. Op het scherm kon ik namelijk meekijken en liet hij mij dit zien. De dienstdoende gyn gaf al snel aan dat alles er goed uit zag en toen ik vroeg of hij niet de hele eileider moest bekijken zei hij; dat dat kan, maar dat alles er goed uitzag en hij mij niet nog langer pijn wilde doen.. dus toen dacht ik oké.. Hij leek zich vooral te focussen op de overgang van de baarmoeder naar de eileider. Terwijl ik denk; je wil toch de hele eileider bekijken? Al met al viel het dus reuze mee, zijn we blij dat het erop zit, maar toch wat vragen..
Wat fijn dat het zo mee viel!! Was je zenuwachtig van te voren? Wel veel vragen aan over gehouden dus, dan duurt het nog wel even tot 5 juli. Wel gek dat hij alleen het begin bekeken heeft, dat lijkt mij een beetje tegendraads van het doel van zo'n HSG. Maar hij heeft dat natuurlijk wel gebaseerd op hoe goed de rest er uitzag, dus dat lijk mij wel positief toch!! Was er na de handeling geen tijd om korte vragen te stellen?
Nee niet echt zenuwachtig, beetje gezonde spanning. De verpleegkundige van radiologie was super lief. Ze ging over mijn schouder wrijven en zeggen dat het even pijn deed en als ik wilde dat ik in haar hand mocht knijpen. Van haar reactie werd ik bijna nerveus . Maar goed liever dat dan een botte hork. De gyn vroeg of ik nog vragen had na het onderzoek en de vraag over de baarmoedermond bedacht ik pas in de auto . Dus die parkeren we gewoon even. En die vraag over de eileider durfde ik niet nog een keer te stellen . Daarnaast was ik opgelucht dat het goed was gegaan en nadien kwamen toch weer de twijfels. Hij vond volgens mij het belangrijkste dat de opening van de baarmoeder naar de eileider goed was. En dat was het aan beide kanten. Afijn, maar niet teveel over nadenken en afwachten tot 5 juli. Dan ga ik het wel nog een keer vragen bij mijn eigen gyn. Dan kunnen we op het gemakje ook nog een keer de beelden bekijken!
Zwanger worden van eerste kindje - Lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. Ben je nieuw en bezig zwanger te worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! Ben je nieuw en al zwanger? Gefeliciteerd, je kunt jezelf in dat geval aanmelden bij 1 van de zwangeren clubs. Zo blijft dit vooral een 'zwanger worden club'. De meiden in deze lijst die al zwanger zijn, kletsten al wat langer mee en we blijven elkaar volgen. NOD: Kaas123 - 37 jaar - 11 mei Hallometrosalie - 27 jaar - 1e ronde - 24 mei Lelie92 - 30 jaar- rustmaand na IVF/ICSI 3.1 - 27 mei EMMB - 29 jaar - ronde 11 - 30 mei (?) Sammie92 - 31 jaar - ronde 2 - 1 juni Mai1998 - 25 jaar - 8 juni Noor93 - 29 jaar - ronde 15 - 12 juni Bloemkooltje - 29 jaar - ronde 18 - ergens in juni Frasseke - 28 jaar - ronde 24 - 20 jun Minkx - 32 jaar - ronde 20 - 21 juni Rackertje - 27 jaar - ronde 5 - 24 juni Lieke2022 - 30 jaar - ronde 22 - derde week juni Kitten93 - 30 jaar - ronde 14 - 26 juni Aardblij25 - 27 jaar - ronde 4 - 14 juni NOD (nog) onbekend: Neanay - 26 jaar - ronde 23 - IUI 1 Ikwilzwangerworden - 30 jaar - ronde 11 Duckie08 - 25 jaar - ronde 2 Zwanger: Dboer - 27 jaar - 6 april 2023 MissRx - 25 jaar - 9 april 2023 Michje - 31 jaar - 23 april 2023 Chocoladekoekjes - 26 jaar - 30 april 2023? Aardblij- 28 jaar - 19 mei 2023 Newbie123 - 28 jaar - 30 mei 2023 Zegenwens - 25 jaar - ca. 15 juli 2023 Donna1993 - 29 jaar - ca. 28 juli 2023 Lenteisfijn - 33 jaar - ca. 13 september 2023 Catlover2020- 27 jaar- ca. 9 november Nina90 - 32 jaar - ca 26 november 2023 Kiwi3191 - 32 jaar - ca. 26 december 2023 Bevallen: Ploop - 28 jaar - 02-07-2022 (UD 15-07-2022) - zoontje J.M.A. Mena92 - 30 jaar - 20-07-22 (op UD) - zoontje J. Dutchgirl1991 - 31 jaar - 24-11-2022 (UD 10-12-2022) - dochtertje J. Bella2021 - 27 jaar - 23-03-2023 (UD 08-04-2023 - zoontje Bowie Afspraken: Nina90 - 8 mei termijn echo (11+0) Kiwi3191 - 19 mei - 8 weken echo Mai1998 - 6 juni - vervolgafspraak fertiliteit, uitslagen bespreken Duckie08 - 23 juni - inwendige echo; 26 juni - intake fertiliteit Minkx - 26 juni - bezoek uroloog (partner) Lieke2022 - 5 juli - uitslag HSG en vervolg bespreken Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Hee meiden, hier zojuist dan toch ongesteld geworden. Heeft gelukkig niet heel lang op zich laten wachten. Toch wel opgelucht ergens, de Letrozol doet dus toch nog gewoon zijn werk. Blijkbaar had ik de eisprong dan verkeerd ingeschat. Ik denk dat ik morgen (2juni) maar als CD1 aangeef, want de laatste 9 minuten van deze dag stelt natuurlijk ook niks voor. Door naar de laatste ronde zelf proberen, waarbij we dan hopelijk de gynaecoloog kunnen bellen vanwege een positieve test, en niet voor een nieuwe afspraak.. al wordt de angst dat het ons nooit gaat lukken zo langzamerhand wel steeds groter..
Zwanger worden van eerste kindje - Lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. Ben je nieuw en bezig zwanger te worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! Ben je nieuw en al zwanger? Gefeliciteerd, je kunt jezelf in dat geval aanmelden bij 1 van de zwangeren clubs. Zo blijft dit vooral een 'zwanger worden club'. De meiden in deze lijst die al zwanger zijn, kletsten al wat langer mee en we blijven elkaar volgen. NOD: Kaas123 - 37 jaar - 11 mei Hallometrosalie - 27 jaar - 1e ronde - 24 mei Lelie92 - 30 jaar- rustmaand na IVF/ICSI 3.1 - 27 mei Sammie92 - 31 jaar - ronde 2 - 1 juni Mai1998 - 25 jaar - 8 juni Noor93 - 29 jaar - ronde 15 - 12 juni Bloemkooltje - 29 jaar - ronde 18 - ergens in juni Frasseke - 28 jaar - ronde 24 - 20 jun Minkx - 32 jaar - ronde 20 - 21 juni Rackertje - 27 jaar - ronde 5 - 24 juni Lieke2022 - 30 jaar - ronde 22 - derde week juni Kitten93 - 30 jaar - ronde 14 - 26 juni Aardblij25 - 27 jaar - ronde 4 - 14 juni EMMB - 29 jaar - ronde 12 - 5 juli (?) NOD (nog) onbekend: Neanay - 26 jaar - ronde 23 - IUI 1 Ikwilzwangerworden - 30 jaar - ronde 11 Duckie08 - 25 jaar - ronde 2 Zwanger: Dboer - 27 jaar - 6 april 2023 MissRx - 25 jaar - 9 april 2023 Michje - 31 jaar - 23 april 2023 Chocoladekoekjes - 26 jaar - 30 april 2023? Aardblij- 28 jaar - 19 mei 2023 Newbie123 - 28 jaar - 30 mei 2023 Zegenwens - 25 jaar - ca. 15 juli 2023 Donna1993 - 29 jaar - ca. 28 juli 2023 Lenteisfijn - 33 jaar - ca. 13 september 2023 Catlover2020- 27 jaar- ca. 9 november Nina90 - 32 jaar - ca 26 november 2023 Kiwi3191 - 32 jaar - ca. 26 december 2023 Bevallen: Ploop - 28 jaar - 02-07-2022 (UD 15-07-2022) - zoontje J.M.A. Mena92 - 30 jaar - 20-07-22 (op UD) - zoontje J. Dutchgirl1991 - 31 jaar - 24-11-2022 (UD 10-12-2022) - dochtertje J. Bella2021 - 27 jaar - 23-03-2023 (UD 08-04-2023 - zoontje Bowie Afspraken: Nina90 - 8 mei termijn echo (11+0) Kiwi3191 - 19 mei - 8 weken echo Mai1998 - 6 juni - vervolgafspraak fertiliteit, uitslagen bespreken Duckie08 - 23 juni - inwendige echo; 26 juni - intake fertiliteit Minkx - 26 juni - bezoek uroloog (partner) Lieke2022 - 5 juli - uitslag HSG en vervolg bespreken Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Ik heb vorige week bloed laten prikken op chlamydia voor de doorverwijzing naar de gynaecoloog. Nu krijg ik dus net een telefoontje dat de bloedtest positief is Ik heb dus blijkbaar ooit chlamydia gehad…. Snap er echt niks van. Maar blijkt dus ook dat merendeel van de vrouwen het niet weet dat ze het gehad hebben en ook geen symptomen hebben gehad. Ik ben er echt even klaar mee. Ben je zowat een jaar verder en dan hoor je dit… Krijg nu wel direct een doorverwijzing, maar is maar weer de vraag hoelang dat duurt. En dan maar kijken wat de ‘schade’ is. Het voelt nu gewoon echt alsof het afgelopen jaar voor niks is geweest en we toch geen kans hadden ik vind echt dat ze die test aan iedereen moeten aanbieden die een kinderwens heeft. Al is het maar om het dan uit te sluiten. Nu weet ik natuurlijk niet hoe erg het allemaal is en hopelijk valt het mee maar toch. Je hoort vaak dat het zorgt voor verstopte eileiders. En daar kom je natuurlijk niet verder mee
Wat balen.. Van onze fertiliteitsarts inderdaad gehoord dat de meeste vrouwen niet eens doorhebben dat ze besmet zijn. Als ik het goed heb begrepen krijg je net zoals Lieke een HSG om te kijken of de doorgangen goed zijn enzovoort. En volgens mij helpt die HSG ook meteen om de boel te "ontstoppen", en heb je daarna +- 6 maand een verbeterde vruchtbaarheid (?)! Ik weet hoe het voelt om ineens het idee te hebben dat de afgelopen jaren "nutteloos" waren door factoren die tijdens zo'n traject ineens naar voren komen, maar probeer het positieve er van in te zien: ze hebben iets gevonden en ze gaan je verder helpen!!
@EMMB Wat verdrietig dat je toch ongesteld werd! Je symptomen waren zo hoopvol! Dikke knuffel! @Lieke2022 Wat jammer dat er nog wat vragen zijn blijven hangen na je HSG.. ben blij dat het je niet teveel pijn heeft gedaan. Ze zeggen dat je extra vruchtbaar bent na een HSG hè, dus ik hoop dat het heeft geholpen! Ik hoop dat 5 juli je vragen kunnen worden beantwoord en anders als je er heel erg mee zit kun je wellicht even wat eerder bellen? Ik las ook iets (weet even niet meer wie, heb nogal wat pagina's doorgespit haha) over een korte LF van 10 dagen. Ik zou daar niet teveel over inzitten. Ik heb LF van 9 tot 11 dagen en ben daarmee twee keer zwanger geworden. Dus volgens mij is 10 dagen wat kort, maar is het geen reden dat je daarmee niet zwanger kunt worden. Bij mij heeft accupunctuur geholpen want sindsdien is mijn LF altijd 11 dagen. @Ikwilzwangerworden Wat vervelend joh! Die zie je niet aankomen..... onwijs rot! Ik heb eens wat rondgekeken en het schijnt dat de kans wel heel klein is dat je schade hebt opgelopen in je eileiders vanbinnen. Misschien stelt dat je iets gerust? Ik hoop dat je snel terecht kunt en dat ze je daar duidelijkheid over kunnen geven!! Ik voel me wisselend weer wat beter! De laatste dagen heb ik veel afspraken gehad met het ziekenhuis voor het voorbereiden van de operatie. De datum is inmiddels bekend, als ik niet zwanger ben deze cyclus dan gaat het de 21e gebeuren. Ik heb de opererend arts gesproken en we hebben samen doorgenomen wat hij allemaal gaat doen. Hij gaat er alles aan doen om mijn vruchtbaarheid zo goed mogelijk te kunnen verbeteren. In ieder geval gaat de 10+cm cyste eruit. Ook gaat hij vanbinnen foto's maken en alles goed bekijken of er geen verklevingen of endometriose te zien zijn. Daarnaast gaan ze mijn eileiders doorspuiten in het kader van: baadt het niet dan schaad het niet! Al met al een goed plan vind ik zelf! Als ik dan toch open lig, dan wil ik graag alles gedaan hebben wat er maar mogelijk is. Het is dubbel, ik zie er enorm tegenop maar aan de andere kant zal ik blij zijn als die ellendige cyste er eindelijk uit is. Dus ergens hoop ik op een zwangerschap deze maand, maar ook weer niet want ik wil wel graag dat die cyste er nu eindelijk uit kan. Ik las net ook ergens een bericht van iemand die zei dat ze soms niet reageerde of meelas hier omdat onze verhalen soms wat afschrikken omdat sommigen al wat langer bezig zijn. Ik zat daarom te denken: zijn er meiden die evt. interesse hebben in een nieuw topic voor meiden die specifiek voor een eerste kindje gaan en al wat langer bezig zijn? Eigenlijk dit onderwerp maar dan voor als je al wat langer bezig bent? Ik voel mezelf namelijk niet echt thuis in een medische molen topic en ik vind het wel fijn om in principe te kletsen met meiden die ook voor een eerste kindje gaan ipv mensen die al meerdere kinderen hebben.
@Bloemkooltje wat ontzettend fijn dat er inmiddels iets bekend is over je operatie! Als ik het zo lees, vanaf mijn schermpje haha, klinkt de operatie eigenlijk als een soort vooruitgang voor je vruchtbaarheid!! Het klinkt alsof de arts echt meedenkt om je verder te helpen, dat lijkt mij toch ook wel een fijn gevoel bij zoiets waar je natuurlijk flink tegenop kan kijken. Over het nieuwe topic; ik heb daar wel interesse in! Ik vond het ook vervelend om te lezen dat we mensen, onnodig, "afschrikken". Want nog steeds veruit de meeste mensen worden gewoon binnen 12 maanden zwanger gelukkig!
@Mai1998 Ik had inderdaad zelf ook even zitten zoeken maar je ziet natuurlijk hele scenario’s voorbij komen van geen schade tot aan onvruchtbaarheid lang leve google. Van die HSG zag ik inderdaad ook. Hopelijk valt het allemaal mee en kan ik hopelijk daarna dan gebruik maken van het feit dat alles weer goed schoon is. Nu eerst even afwachten wanneer de afspraak bij de gynaecoloog is. Hopelijk duurt dat niet heel lang. Het voelt na zo’n tijd gewoon echt als een flinke domper. Je denkt van oh ik moet even bloedprikken want dat is gewoon routine. Dan ga je er totaal niet vanuit dat het nog positief is ook. Je voelt je echt even hopeloos en nutteloos. @Bloemkooltje Ja er hoeft inderdaad niet perse schade te zijn, maar gewoon het idee dat er verklevingen etc kunnen zijn dan denk ik echt van komen ze nu mee… Maar het is even afwachten. Hopelijk valt het allemaal mee en is de uitkomst hiervan uiteindelijk positiever als alles weer goed schoon en doorloopt. Wel fijn om te weten waar je nu aan toe bent! Ik snap dat je er deels tegenop ziet maar aan de andere kant kan je het ook zien als een opschoning en schone lei. Maar het mooiste zou natuurlijk al helemaal zijn als het niet nodig is! Dat nieuwe topic is inderdaad wel een goed idee! Hier zijn nu natuurlijk al wat meer meiden waarbij er iets ‘mankeert’(om het even kort door de bocht te zeggen) of die al eea aan afspraken/onderzoeken hebben gehad. Dat geeft inderdaad een ander beeld dan de meiden die net begonnen zijn. En ik ben het zeker eens om wel met het clubje voor het eerste kindje te blijven!
Hoi dames, Op dit moment lees ik vooral mee, zal dus ook niet reageren op iedereen nu. Zolang jullie maar weten dat ik met je meeleeft! Er spelen een aantal vervelende dingen en ik hoop dat het voor jullie allemaal snel beter mag zijn. Het meelezen nu is en omdat ik opvakantie ben en omdat wij nu aan het wachten zijn voordat we met IVF kunnen beginnen in augustus. Maar wilde nu toch even reageren over het nieuwe clubje. Ik denk zeker dat het een goed idee is, zit je zelf met gelijke meiden in een groepje en krijgen nieuwe meiden de kans om in een hoopvol onderwerp in te stromen ipv soms onze ellende zegmaar. Nogmaals meiden, ik denk echt aan jullie en hoop alleen maar op goede berichten!! En al helemaal dat iedereen snel zwanger mag zijn!!
Voor de geïnteresseerden, het vervolg op dit topic voor meiden die al wat langer wachten op een eerste kindje. Met of zonder medische molen. Wens voor een eerste kindje - als het wat langer duurt
Awh wat lief! Dat was ik haha. Niet zo zeer dat het me heel erg afschrikt hoor, maar meer dat ik het heel erg relativeer. Als je leest dat jullie al vanaf 2021 bezig zijn, dan mag ik en vele anderen met mij echt niet klagen. En telkens als ik jullie verhalen dan lees voel ik me super sip dat het bij jullie zo ellendig lang duurt omdat ik het jullie juist zo gun ❤️. Zo'n nieuw clubje is wel een goed idee want ik denk dat het voor jullie ook wel fijn is om met wat mensen bij elkaar te zitten die in hetzelfde schuitje zitten. Voel jullie wel vrij om hier nog gewoon wat te posten hoor!! En ik zal toch ook af en toe stiekem bij jullie kijken, maar dan voel ik me minder bezwaard om eigen ervaringen hier te delen ❤️ ik duim voor jullie
Fijn dat het goed ging, wel vervelend dat je toch nog vragen hebt! Ik herken het dat die je achteraf ineens te binnen schieten. Hopelijk lukt het om de vragen nog even te parkeren tot je volgende afspraak En binnenkort op vakantie (toch?)!
Zwanger worden van eerste kindje - Lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. Ben je nieuw en bezig zwanger te worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! Ben je nieuw en al zwanger? Gefeliciteerd, je kunt jezelf in dat geval aanmelden bij 1 van de zwangeren clubs. Zo blijft dit vooral een 'zwanger worden club'. De meiden in deze lijst die al zwanger zijn, kletsten al wat langer mee en we blijven elkaar volgen. NOD: Kaas123 - 37 jaar - 11 mei Hallometrosalie - 27 jaar - 1e ronde - 24 mei Lelie92 - 30 jaar- rustmaand na IVF/ICSI 3.1 - 27 mei Mai1998 - 25 jaar - 8 juni Noor93 - 29 jaar - ronde 15 - 12 juni Bloemkooltje - 29 jaar - ronde 18 - ergens in juni Frasseke - 28 jaar - ronde 24 - 20 jun Minkx - 32 jaar - ronde 20 - 21 juni Rackertje - 27 jaar - ronde 5 - 24 juni Sammie92 - 31 jaar - ronde 3 - 24 juni Lieke2022 - 30 jaar - ronde 22 - derde week juni Kitten93 - 30 jaar - ronde 14 - 26 juni Aardblij25 - 27 jaar - ronde 4 - 14 juni EMMB - 29 jaar - ronde 12 - 5 juli (?) NOD (nog) onbekend: Neanay - 26 jaar - ronde 23 - IUI 1 Ikwilzwangerworden - 30 jaar - ronde 11 Duckie08 - 25 jaar - ronde 2 Zwanger: Dboer - 27 jaar - 6 april 2023 MissRx - 25 jaar - 9 april 2023 Michje - 31 jaar - 23 april 2023 Chocoladekoekjes - 26 jaar - 30 april 2023? Aardblij- 28 jaar - 19 mei 2023 Newbie123 - 28 jaar - 30 mei 2023 Zegenwens - 25 jaar - ca. 15 juli 2023 Donna1993 - 29 jaar - ca. 28 juli 2023 Lenteisfijn - 33 jaar - ca. 13 september 2023 Catlover2020- 27 jaar- ca. 9 november Nina90 - 32 jaar - ca 26 november 2023 Kiwi3191 - 32 jaar - ca. 26 december 2023 Bevallen: Ploop - 28 jaar - 02-07-2022 (UD 15-07-2022) - zoontje J.M.A. Mena92 - 30 jaar - 20-07-22 (op UD) - zoontje J. Dutchgirl1991 - 31 jaar - 24-11-2022 (UD 10-12-2022) - dochtertje J. Bella2021 - 27 jaar - 23-03-2023 (UD 08-04-2023 - zoontje Bowie Afspraken: Nina90 - 8 mei termijn echo (11+0) Kiwi3191 - 19 mei - 8 weken echo Mai1998 - 6 juni - vervolgafspraak fertiliteit, uitslagen bespreken Duckie08 - 23 juni - inwendige echo; 26 juni - intake fertiliteit Minkx - 26 juni - bezoek uroloog (partner) Lieke2022 - 5 juli - uitslag HSG en vervolg bespreken Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
@Lieke2022 wat goed om te horen dat het onderzoek goed is gegaan! Wel lastig dat je nog met zoveel vragen zit, hopelijk krijg je over een paar weekjes de antwoorden die je nodig hebt! @Ikwilzwangerworden Oh nee, wat klote zeg! Ik snap heel goed dat je het gevoel hebt dat je dan nooit écht een kans hebt gehad. Aan de andere kant kan het natuurlijk ook dat het gewoon toeval is en dat er helemaal geen schade is. Wel fijn dat je nu snel wordt doorverwezen en hopelijk snel meer duidelijkheid krijgt! @Bloemkooltje wat spannend die naderende operatie, zal inderdaad wel erg dubbel voelen. Klinkt wel inderdaad alsof je er op deze manier toch het beste van kunt maken, dat is wel prettig. Goed dat er een nieuw topic is voor de dames bij wie het wat langer duurt. Jullie verhalen schrikken mij niet af, maar ik voel me soms wel enigszins bezwaard om te klagen als het met mij niet helemaal lekker gaat, omdat jullie al zo ontzettend lang wachten, en mijn zorgen dan zo in het niet vallen bij waar jullie mee moeten dealen. Al blijft het lastig om ergens een grens te trekken natuurlijk. Want ik ben nog maar kort bezig maar bij mij is het ook niet “standaard” vanwege m’n lange cyclussen en het voortraject bij de fertiliteitskliniek. Dus mijn “ronde 2” is ook niet goed te vergelijken met de “ronde 2” van iemand die wel een normalere cyclusduur heeft. Want dan hoef je niet wékenlang ovulatietesten te doen of je voor te bereiden op ziekenhuisafspraken bijvoorbeeld. Dus er blijft natuurlijk zo veel variatie, zowel bij de dames die al heel lang bezig zijn, als bij de dames die nog niet zo lang bezig zijn. Hoe dan ook, hopelijk is voor jullie het nieuwe topic fijn om te levelen maar schrijven jullie hier ook nog af en toe mee! En ik duim natuurlijk dat jullie snel deze topics mogen gaan inruilen voor een zwangeren-topic!
Je mag altijd klagen hoor!! Wij (ik iig) weet nog wel hoe lastig ook het begin was en ik had wel een normale cyclus zegmaar. Hopelijk valt het voor je allemaal mee en mag je ook snel wel positief nieuws ontvangen. En je bent altijd welkom in het andere clubje, mocht je traject starten oid, want daar zijn een aantal daar dan natuurlijk ook mee bezig. Maar natuurlijk hoop ik je daar gewoon niet te zien