Ja snap ik, ICSI is misschien wel wat heftiger maar snap ook ergens wel dat je meteen voor datgene wilt gaan waar je de meeste kans hebt. Nou ja eerst maar eens afwachten wat ze in het ziekenhuis zeggen volgende week! Hier is vanwege een slechte uitslag bij mezelf (lage eicelvoorraad), besloten om zo snel mogelijk met IVF te starten, omdat de kans op vervroegde overgang bij mij groter is.
Lastig he dat wachten! Ik zie helaas niks op je test. Als je ovulatietest 24 okt positief was had je waarschijnlijk zoals je zegt 26 okt je eisprong. Dan zou je vandaag 14 dpo zitten en dan had je eigenlijk al wel een tweede streepje moeten zien volgens mij. Het kan natuurlijk dat je ovulatie toch later was en je minder dpo bent, duimen dat dat het geval is!
jaa is echt lastig met wachten hihi, jaa ik verwachte vandaag ook wel tweede streepje maar zoals je zei hoop dat dat het geval is! Vrijdag 28 okt had ik in de ochtend na het plassen weer propje dus dacht he laat me even testen met cb paarse dit keer voor geintje nou die was aan het knipperen dacht kan toch niet maar die dag hadden we voor zekerheid toch geklust hihihi ik ga gewoon even afwachten
@Kb22 Een positieve ovulatietest geeft je geen garantie op een eisprong. Je moet immers wel een rijpe eicel hebben. Sommige vrouwen testen gedurende hun cyclus meerdere keren positief, tot de eisprong achter de rug is. De enige manier om zeker te weten dat je eitje is gesprongen, is volgens mij door 's ochtends je BBT te meten (en middels bloedonderzoek).
Jaa kan van alles zijn in iedere geval weet ik het nu wel, ben ook zeker dat mijn ei sprong is geweest kwa ovulatie krampjes die 3 dagen en dan ook nog slijm propje gehad daarna was mijn krampjes helemaal weg. Ik bleef ook testen tot dat ik positief ovulatietest had uiteindelijk kwam ik er achter dat het later was komende dagen zie ik het nog wel ben tot nu toe niet ongi geworden word afwachten vind allemaal heel spannend!
@Kiwi3191 hoe gaat het met jou? Zit je nog steeds in je laatste ronde OI? Dames ik hoop dat november en december jullie maand mogen worden! Ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om weer een jaar voorbij te zien gaan zonder resultaat. Dikke knuffel!!
Yip, nog steeds in die wel erg langdurende cyclus Morgen het ziekenhuis bellen en ook maar eens een testje wagen? Nu ik geloof er niet in en voel ook niks dus heb geen verwachtingen. Maakt het langs de ene kant draaglijk, maar het duurt gewoon te lang. Hoe gaat het met jou?? En dankje voor de lieve woorden !!
Noooo way!! Nu mogen ze wel echt een einde breien aan die eeuwig durende cyclus! Hadden ze een richtdatum wanneer je 2de eisprong geweest zou zijn? Ik snap je redenatie, maar ik voelde ook gewoon écht niets alles wat ik voelde waren gewone pms klachten dus ik was er weer 100% klaar voor om in een volgende ronde te gaan. Wanneer heb je je laatste test gedaan? de misselijkheid is gelukkig onder controle, maar mijn dag eindigt tegenwoordig standaard om 20:30 en als je me laat doen slaap ik tot 10u. Dus al bij al goed, maar ik zit doordat ik wel gewoon fulltime werk echt in survival mode. Er gebeurt niets anders dan werken en in de weekends recupereren en dutten. Edit: oh ja ik ben maandag ook nog eens met mijn slaapkop van de trap gevallen. Dus ik moest van de gynaecoloog richting spoed, maar de baby doet het super goed. Heb er enkel blauwe billen aan over gehouden.
Ohnee! Gelukkig dat alles goed is met de baby! Kan me wel voorstellen dat het veel energie vreet en dat weekend te kort voelen. Ik hoef daar zelfs niet zwanger voor te zijn Wel fijn dat die misselijkheid onder controle is, als je daar ook nog super veel last van hebt, dan lijkt me dat echt niet te doen. En ik heb nu zelfs geen echte pms klachten, terwijl ik dat anders wel heb. En nee, geen richtdatum. Enkel: als ik het eind van deze week nog niet had, moest ik bellen en aangezien vrijdag hier een feestdag is, moet ik dan maar morgen zien als mijn NOD
Precies! Lastig om die gedachten soms uit te zetten haha… Oh wat heftig zeg om te horen voor jou! Ik hoop heel erg dat je snel positief nieuws mag ontvangen!!
@Kiwi3191 Ik werd wakker en dacht.. wat zou het toch leuk zijn als jij vandaag tóch een streepje ziet op de test. Succes! En anders hoop ik dat ze je snel kunnen helpen met je ellendige lange cyclus!
Helaas heeft dat niet geholpen, maar wel super lief van je! Ik heb nu precies wel een zeurderig gevoel dus ik kan mijn menstruatie wel verwachten (maar dat dacht ik 2 weken geleden ook Ga daarom denk ik pas in de namiddag bellen naar ziekenhuis voor nieuwe echo en bloedname volgende week; moesten ze toch komen piepen vandaag...
Jammer @Kiwi3191!! Ik hoop dat het vandaag eindelijk doorbreekt dan, lang genoeg geduurd nu. En ja veel succes @Bloemkooltje @EMMB vandaag bij jullie afspraken!
Ah balen! Ik had ergens toch een stemmetje dat nog een beetje hoop had voor je deze maand. Succes met bellen straks! Bedankt @Mieees en @Kiwi3191! M’n bloedwaarde was weer normaal gelukkig. Dus vanmiddag zal wel een kort gesprekje zijn. Dan wacht ik gewoon verder op de echo volgende cyclus.
Dankjewel ! Ik wil gewoon dat ze eens te weten komen wat er aan de hand is. Dit begint frustrerend te worden (en stiekem hoop je nog altijd dat je ergens zwanger bent, maar de test zei heel duidelijk: NEEN )