Heel herkenbaar!! Die onzekerheid is dan het ergste hè! Gisteren vertelde de vriendin van m’n broertje ook dat ze zwanger was, ronde 1..
@Minkx succes bij de intake! Hopelijk kunnen ze alvast een eerste echo doen en bloedonderzoeken inplannen! @Kiwi3191 jij ook veel succes vandaag bij de eerste follikelmeting! Welke cyclus dag ben je nu? @Catlover2020 vervelend dat je toch nog lang moet wachten op de afspraak zeg. Ik snap dat je daar van baalt!
@Minkx : succes !! @Mieees : Dankje, zit dag 10 vandaag. Als alles terug normaal is, dan verwacht ik dat er nog niet veel te zien is. Zal eerder eind deze week worden
Ah nee jouw cyclussen zijn meestal wat langer he, nou ja misschien is er wel een mooie dominante follikel te zien! Veel succes in ieder geval, het gaat eindelijk echt beginnen!
Ik zit geudldig te wachten op een nieuwe cyclus, want dat zal de cyclus van een nieuwe terugplaatsing zijn! Ik weet niet zeker hoeveel dpo ik ben, maar ik gok rond de 9 a 10 dpo. Heb eersgisteren een test gedaan omdat ik een feestje had, maar ik mocht gewoon een wijntje helaas. Nu heb ik geen zin meer in testen en wacht ik dus gewoon af! Ik hou mijn temperatuur bij omdat ik dan een beetje in kan schatten wanneer mijn menstruatie komt (en wanneer ik dus thuis wil werken), maar tot nu toe nog geen daling dus vandaag ben ik nog veilig . Hoe is het met jou? Wat vervelend dat je zo'n moeite hebt met slapen, daar zul je wel behoorlijk moe van worden. Dat had je voor je zwangerschap ook al toch? Ik zag dat jij de oprichter was van het topic der slapelozen namelijk.
Jammer dat het wijntje mocht idd. Snap wel dat je niet bepaald zin hebt om door te testen, al hoop ik natuurlijk dat je nog te vroeg was met testen. Ik snap ook dat je die hoop niet meer zo hebt. Dan maar met frisse moed de cryo tp tegemoet, eindelijk! Ja, klopt, daar ben ik de oprichter van De laatste twee nachten heb ik goed geslapen, gister zelfs een uur of elf geloof ik! Dat maakt zoveel verschil. Hopelijk blijft het nu zo.
Ah wat jammer. Maar als je 9dpo bent, dan is het misschien nog wat vroeg. Zou wel mooi zijn zo in je wachtmaand zwanger zijn. zoals ik dacht, nog niet veel te zien. Dag 16 heb ik (minus de laatste ronde) altijd de ovitrelle moeten zetten, dus gok deze ronde ook zoiets. Donderdag moet ik terug dan zit ik dag 13. Hopelijk dan een mooie dominante follikel te zien.
Ja inderdaad. Langs ene kant opgelucht want vorige keer waren ze rond deze periode te laat, en is het echt een weggegooide ronde, maar langs de andere kant hoop je dan toch dat er al iets mooi klaar zit en dat je al een zicht hebt wanneer de iui kan doorgaan zo’n traject bevat stiekem toch zoveel dubbele emoties
Toevallig net, haha. Wij mogen 12 december voor de eerste echo. Héél spannend. Het knaagt natuurlijk toch het idee "als alles maar goed is". Dat het in de baarmoeder zit en het hartje klopt. Ervaar jij dat ook, die spanning? Tot nu toe ben ik voornamelijk wat misselijk smorgens, veel boeren. Maar dat is het tot nu toe. Hoe voel jij je? Begin je steeds meer symptomen te ervaren of valt het nog mee?
Wat fijn dat je een datum hebt! De spanning snap ik wel, ik denk dat het voor jou spannender is dan voor mij, omdat het zo lang geduurd heeft. Ik kan me voorstellen dat je dan des te meer het gevoel hebt van: maar dan moet het nu wel goed gaan! Ik vind het een beetje spannend, maar niet zo erg dat ik me er druk om maak. Ik geloof inmiddels wel dat het in mijn baarmoeder zit, anders had ik al wel klachten gehad denk ik (tenzij in geval van een ZOL misschien..) Hier nog iets meer dan een week wachten, komt ook al dichtbij. Symptomen nemen wel beetje bij beetje wat toe. Borsten zijn aan het groeien, tepels zijn veel gevoeliger sinds 3 dagen en ook langzaam wat aan het groeien volgens mij, minder eetlust, nog steeds vermoeid Ik droom dan juist wel weer minder dan de weken hiervoor. En misselijkheid meestal maar heel lichtjes af en toe.
@Bloemkooltje nee nog steeds geen NOD heb huisarts gebeld als ik nog steeds niet ongii ben en de zw test negatief is moet ik weer terug bellen voor bloedprikken ben nog steeds aan het wachten
Jammer dat je een wijntje mocht, maar misschien is het ook wel weer fijn dat de cyclus van de terugplaatsing dichterbij komt. Ik hoop zó dat het dan raak is voor je.
Ik heb uurtje geleden heel licht bruin vlies gehad met wat geel, en nu helemaal niks meer dus nog effetjes afwachten