@Lieke2022 Wat rot dat ze zo onduidelijk zijn. Hoe moeilijk kan het zijn om in de agenda te kijken en alvast een datum te prikken voor de afspraak. Hopelijk word je morgen wel verder geholpen. @Catlover2020 Spannend zeg! Ik hoop dat die menstruatie niet meer komt en dat je gewoon lekker zwanger bent.
Neeee lieve meid… wat een verschrikking voor jullie…. Geen woorden, vreselijk! Had je al een voor gevoel? Heel veel knuffels jullie kant op. Wat is het soms oneerlijk allemaal.
Nou ik was nog steeds niet ongesteld en dacht ik ga toch een test doen als ik thuis kom. Dus ik naar de Kruidvat en naar huis die test doen… en bij afvegen… ja hoor bloed Ik kan mezelf nog proberen wijs te maken dat het een innestelingsbloeding is, maar op de test zie ik ook geen streepje… Pff en m’n vriend had ook zoveel hoop en die zei echt van het kan toch bijna niet anders je bent nooit zo laat… durf het bijna niet te gaan vertellen… Zo klaar met deze mindfuck jongens….
Neeeeee toch.. ik weet niet wat ik moet zeggen, vind het zo erg voor jullie en heb tranen in mijn ogen. Wat een verdriet, veel sterkte, knuffel!!
Ik probeer even alles los te laten en niet op dit forum te kijken, maar ik lees toch nog wel mee ook al reageer ik niet. Aan iedereen die zit te wachten op afspraken, uitslagen, of nod's: ik leef met iedereen mee en duim heel hard voor iedereen!! Ik hoop dat ondanks dat sommigen de hoop al hebben opgegeven (zoals @Kiwi3191 ) dat er alsnog positieve berichten komen❤️