Net getest, ik lijk heel vaag wat te zien maar mijn man niet. Moet er ook wel super hard m'n best voor doen, dus beschouw het als negatief.
Ik zie het ook niet zo gauw Ik hoop dat we misschien nog samen positief testen de komende dagen. Heb net weer nieuwe testen ingeslagen
Ga je komende 2 dagen ook testen ja? Ik probeer me te beheersen tot op zijn vroegst zaterdag. Moet al lachen bij het idee
In een vlaag van verstandaverbijstering en heel eigenwijs heb ik vanmiddag getest. Natuurlijk niks te zien, of nou ja heel heel heel vaag maar echt niet duidelijk. Alleen toen ik net, een uur later keek zag ik echt een mini schaduwlijn. Denk ik. Maar dat kan helemaal niet op 6 dpo dus ik stop deze gedachte ver weg. Bovendien ver buiten afleestijd, dus niet geldig.
Spannend dames. Ik duim dat we snel wat positieve testen zien hier. Ik heb maandag en gisteren nog bruine spotting gehad en vandaag eigenlijk niks. Krijg af en toe harde steken in mijn onderbuik en zag een beetje roze bloed. Pff. Ik weet ook totaal niet wanneer mijn cyclus weer op gang komt en wanneer het echt helemaal over is. Hoop wel over 2 weken een ei te vinden.
Ik heb een poging gedaan, maar zie op de foto zelf niks meer. Ik zal toch echt nog even geduld moeten hebben
Ladies wat zijn jullie toch über lief! @Mena92 wat een spannende tijd weer voor jou! Mijn volgende echo heb ik 25 november. @Dutchgirl1991 oh meid toch, wat reuze spannend, jij zit ook weer in de spannende periode!! The Little Nugget doet het goed meis, dank voor het vragen.. @Neanay hoi meid, het gaat goed en hoe is alles met jou? Eerlijk , ik heb niet echt kwaaltjes! Het gebeurd wel eens dat ik me misselijk voel, dat ik wat hoofdpijn heb of sommige dagen echt enorm veel moet plassen en vaak, maar over het algemeen mag ik zeker gezegd niet klagen! Heel veel liefs dames en ik post even de laatste echo van 2 weken geleden, de warme groet die niet kan missen zodra de echo gemaakt wordt! Ik gun het jullie met al m'n hart meiden!!!!
@GabrielaH zo fijn om te horen dat alles goed gaat! En wat een mooie echo. Hier gaat ook alles goed. Ik ben druk in de weer met ovulatietesten om mijn ei te vinden. Ik gok dat mijn eisprong ergens dit weekend zal plaatsvinden.
Goedemorgen! Ik droomde dat de test van gisteren helemaal was gaan knallen de dag erna Uiteraard niet het geval, en ook de test van vanmorgen was omo wit. Maar het is ook nog veel te vroeg, ik ga morgen weer een poging doen maar verwacht ook dan nog eigenlijk niks.
Ah wat jammer. Ik ging even vroeg spieken in de hoop een positieve test te zien. Je moet het maar zo zien: je bent nog heel erg vroeg!