Ik snap heel goed dat je al bent gaan testen. Die spanning is dan niet te doen he Wanneer testte je vorige maand positief? Op hoeveel dpo? Ik ga duimen!! Hier aan het wachten op mijn piek. Nu op cd 15.
Aaah lief! Ook van @Neanay dankjewel meiden! Vorige keer testte ik op 9dpo in de ochtend heel licht positief, en 10dpo in de middag de clearblue (toen was ook bloedverlies al begonnen). Dus ik ga wrs niet eerder dan zaterdag positief testen. Maar je weet het niet he! Ook heel benieuwd naar @Dutchgirl1991
Hier ook aan het wachten op mijn piek! Al weet niet niet precies wanneer die zal zijn. Gok in het weekend hihi.
Ik ben deze ronde nogal vroeg begonnen. Maandagavond al terwijl ik hem dit weekend pas verwacht. Maar ik ben nu ook voor het eerst bezig met temperaturen en ik wilde een duidelijk beeld krijgen. Normaal gesproken begin ik op woensdag als ik bijvoorbeeld op vrijdag mijn piek verwacht en ik in het weekend de eisprong heb.
Hier nog niet getest, zijn ook op vakantie wat het moeilijker maakt. Misschien later vanmiddag nog wel.
Ja helaas dacht ik vaag iets te zien, tot hij opgedroogd was. Toen zag ik niks meer. Dus het was waarschijnlijk ook niks
Ik heb niet meer getest vandaag met de filosofie; hcg verdubbeld elke 48 uur . Plus ik durf eigenlijk ook niet meer. Witte testen zijn zo deprimerend.
Overigens had ik vandaag een tweede afspraak met de huisarts. Ik heb sinds stop met de pil altijd buikpijn. De ene keer wat minder, dan wat meer, maar echt altijd aanwezig. Ze begon voorzichtig over endometriose, maar natuurlijk is er nog niks bevestigd. Ook stelde ze voor om een echo te laten maken. Dat ga ik nu laten doen, wachttijd is 50 dagen dus ben benieuwd of het dit jaar nog kan.