@Mena92 jammer van je witte test, maar wat je zelf ook zegt; het is nog mogelijk. Wel vervelend dat je stress en spanning ervaart. Kan mij goed indenken dat je optimisme dan zakt inderdaad.
Jeej mijn ovulatietest is bijna positief! deze ronde ook monnikspeper geslikt (vitamine Etos zwanger worden pillen). Qua cyclus zit ik weer als vanouds!
Toen ik vanmorgen ging tempen heb ik daarna ook getest. Ik zag dus echt een heel dun streepje. Heb even foto gemaakt maar daar zie je hem nauwelijks meer op zie ik nu. Verder slapen lukt niet meer en durf ook niet te gaan kijken of ie er nog staat..
Oké dames, hoe het af gaat lopen weet ik niet, maar voor nu ben ik gewoon zwanger.. dit is de test 2 uur later, maar echt niet te missen (in het echt is het meer roze en nog duidijker) Ik sta helemaal te trillen..
jeetje meid ik zie hem meteen hoor! Ook op je eerste foto! Wat super spannend dit weer. Het zou zo leuk zijn!
Dankjewel meis! Ik ben er zelf heel positief en optimistisch over deze ronde.. dit moet gewoon een plakker zijn. Ik vind het doodeng maar ben ervan overtuigd dat deze instelling me gaat helpen
Omg ik zie hem meteen!!!! Wauw je bent gewoon alweer zwanger Nu duimen dat hij donkerder gaat worden! heb je al een digitale gedaan? Wat spannend voor je zeg!
Jaa, toen dat gebeurde wist ik het ineens zeker.. zo blij. Maar ik had zó graag met jou in een uitgerekend clubje gezeten, pff ik vind het echt niet leuk meis zo dubbel dit!
Nee nog niet! Ik moet wel zeggen dat mijn ovulatietesten een beetje vreemd zijn. De controlelijn is ook niet erg donker. Het lijkt wel een slechte batch te zijn ofzo. Ik test nog maar even door.