euhm meid ik zie echt in de verte wel een lijntje! Hoe veel dpo ben je nu??? Jemig wat spannend dit weer
@Newbie123 oh wacht ik weet wel hoeveel dpo want we lopen gelijk hahaha oh meid wat zou het leuk zijn!
Precies dit heb ik nu ook! Heb ik nog niet eerder gehad in de vorige rondes. Ik hoop dat het iets goeds betekent
haha toevallig! Nou ik dus ook niet en ik voel mij ook vooral s avonds heel licht in m’n hoofd. Zit nu ook op de bank m’n misselijkheid weg te zuchten merk jij nog andere dingen?
Hier op 6 en 7 dpo ineens veegjes bruinverlies of het betekent iets goeds, of iets fouts Maar ik heb nog nooit zo vroeg al bruinverlies gehad. Meestal pas op 9 dpo
Ik moest even jullie allemaal bijlezen hoor haha, veel gekletst! Gezellig @Newbie123 ik zie ook een streepje en dat is een goed teken want ik ben kleurenblind. @Mena92 wat een super mooie oploop! Wat goed zeg @Milou94 spannend.... zou best innesteling kunnen zijn! @Nino12 heb je deze klachten vaker gehad? Klinkt wel veelbelovend maar progesteron kan je ook flink voor de gek houden. @Finca de testen kunnen ineens knallen. Toch nog even volhouden. Is je urine wel geconcentreerd genoeg?
Ik heb af en toe ook krampjes in mijn buik. Niet echt menstruatiekrampen, maar meer lichte steekjes ofzo. Verder heb ik gevoelige borsten, maar dat heb ik eigenlijk altijd wel na mijn eisprong… Merk jij nog iets anders?
nee dit heb ik nog niet eerder gehad! Ook z’n m’n borsten wat gevoeliger dat heb ik ook nooit. Maar wat jij zegt je lichaam kan je ook zo voor de gek houden Maar goed we blijven positief en we gaan het zien hihi