nou ik vind het veel te gezellig hier met jullie en hoop gewoon heel erg dat het snel voor alle meiden gewoon zo mag zijn! Ik ga morgen de verloskundige bellen voor de eerste afspraak!
@Meredith7 oeh ik hoop niet dat het doorbreekt. Anders inderdaad even de huisarts bellen. Ik weet niet of je aan de pil bent geweest en onlangs gestopt? Dan kan je cyclus ook aardig in de war zijn en je lf kort.. @Finca die onderste lijkt me aardig positief! Maar ik ken de testen niet.. ik controleerde zelf altijd nog even met de smiley van clearblue @Dutchgirl1991 oeeeh een flink eitje dus! Ik hoop dat dit een goed teken is! @Hope2022 ik zie je er niet bij staan op de lijst, dus weet niet wanneer je NOD is.
Oooh ik zie dat er na mijn bericht nog veel meer gekletst is haha. Even een dagje niet meegelezen. Inderdaad jammer dat we van sommige meiden niks meer horen.. maar ik blijf hier gewoon plakken hoor! Is toch een beetje mijn "kindje", dit topic
Zwanger worden van eerste kindje - Lijst ♡ NOD: Milou94 - 27 jaar - ronde 7 - 22 november Meredith7 - 34 jaar - ronde 2 - 26 november SLP - 29 jaar - ronde 5 - 28 november Dutchgirl1991 - 30 jaar - ronde 7 - 4 december Neanay - 25 jaar - ronde 8 - 19 december NOD (nog) onbekend: Finca - 32 jaar - ronde 2 Newbie123 - 27 jaar - ronde 6 Michelletb97 - 24 jaar - ronde 9 - houdt NOD niet bij DZ91 - 30 jaar - IVF/ICSI traject ? CrystalSky - 27 jaar - ? ? KimK93 - 27 jaar - ? ? MariekeS93 - 28 jaar - ? Zwanger: GabrielaH - 26 jaar - UD 24-04-22 TikusSabrina - 30 jaar - UD 08-05-22 KJB - 30 jaar - UD 09-05-22 Jacks07 - 27 jaar - ?? Ines98 - 22 jaar - UD 27-05-22 Ellyn - 32 jaar - ?? Ploop - 28 jaar - UD 18-07-22 Mena92 - 29 jaar - UD 21-07-22 Sparkles - 25 jaar - Nino12 - 28 jaar - UD 01-08-22 Afspraken: DZ91 - 22 november - eicelpunctie Mena92 - 25 november - 1e echo GabrielaH - 25 november - 20 weken echo GUO Michelletb97 - 29 november- uitslag genetisch bloedonderzoek
Ik ben al 8/9 jaar van de pil of iets anders af en nog nooit zo ‘ver’ voor NOD dit. Ik wilde me niet meer gek laten maken en nergens meer op letten maar dat is nu verpest
Net weer een ovulatietest gedaan en hij is donkerder dan vanmorgen. Donkerder dan de controle streep. We hebben vanmiddag al sex gehad. Wat raden jullie aan? Wanneer eventueel nog eens?
Ik zou morgen en overmorgen nog seks hebben dan! Zaadjes hebben ook een paar uur nodig om bij je ei te komen
Ik zou het vanaf nu zo vaak mogelijk gaan doen als dat lukt haha. Je leest overal dat teveel seks niet goed is, maar dat geldt niet als je een positieve ovu test hebt vind ik.. dan zo vaak mogelijk. Wij hadden 5 dagen achter elkaar haha Morgenochtend een optie?
hihihi mee eens!! Deze ronde hadden wij ook rond mijn vruchtbaarste dagen op donderdag vrijdag zaterdag (2x) en maandag het heel gezellig gemaakt
Had vandaag overigens ook nog een positieve ovulatietest (smiley op mijn cb) maar de dipstick knalde iets minder hard als gisteren. Zie onderstaand de vergelijking.
Als je advies geeft aan anderen ben je altijd zo zeker van jezelf, totdat je het zelf bent. Dan denk je continu dat je wat fout doet en heb je bevestiging nodig. Gelukkig zijn jullie er dan Zelfde met wanneer je absoluut niet zwanger wil worden, dan ben je bang dat je zo zwanger wordt als er iets fout gaat met anticonceptie. En als je dan juist wel zwanger wil worden ben je bang dat de kleinste dingen het gaan voorkomen.