Die linker is nog wel erg licht inderdaad! Wat gek dat dat een smiley was, maar echt net dan denk ik. Dus denk dat je nog wel goed zit! Moet wel even hardop lachen hier om je opmerking over zwemmers gevraagd haha
Dit verbaast me stiekem toch wel een beetje gezien mijn temperatuur.. maar, ik klaag niet! mijn man mag vanavond nog even zijn best doen
Clearblue wordt steeds een stukje donkerder maar sensitest blijft volledig wit. Iemand hier ervaring mee?
@Dutchgirl1991 nice!!! Hier zijn de testjes alweer in de afloop.. hihi, gisteren piek dus denk vandaag of uiterlijk morgen eisprong!?
Dit zijn toch de smiley testen?! Volgens mij de CB digitale testen hoor je niet aan de lijntjes te lezen helaas misschien dat de uitleg waarom sensitest nog negatief is ?!
Hoi, de eerste was negatief, 2e wel positief. Echter begreep ik dus dat ik gisteren na 12 uur had moeten testen. Want kon zijn dat ik dan wel een smiley had gehad. Maar ja. Haha ja ik zei manlief dat hij me zwemmers moest geven Om 17 uur weer getest en smiley is er nog.. Ben benieuwd
Tot zover gezellig maken, heeft er hier eentje last van prestatie drang volgende keer maar niks meer zeggen over positieve testen...
Oh nee, wat super balen. Hoor je wel vaker hè, mijn man had dat op het begin ook. Vandaag nog een kansje?
Nou vanmorgen nog een ovu test gedaan.. en ja hoor negatief.. dus eitje is gisteren na 17 uur gesprongen... Dit is dan ee leermoment voor mij dat ik na 12 uur moet testen. Ik zal even me NOD aanpassen..
Heb zelf het gevoel dat m'n ei al gesprongen is maar wellicht zit ik fout eerder had die hier totaal geen moeite mee (onofficeus zitten we in ronde 5) dus was even schakelen wel gisteren. Proberen het inderdaad vandaag nog maar een keer
Ik heb niet alles teruggelezen gisteren, maar volgens mij, tenminste dat dacht ik altijd, betekent geen smiley niet ook perse dat je eitje al gesprongen is. Hij springt 24-48 uur na de eerste positieve test, maar dat kan natuurlijk in jouw geval gelijk zijn.
Zwanger worden van eerste kindje - Lijst ♡ NOD: CrystalSky - 27 jaar - ronde 14 - 31 juli Ellyn - 32 jaar - ronde 7 - 4 augustus Newbie123 - 27 jaar - ronde 2 - 4 augustus MariekeS93 - 28 jaar - 1e ronde na bbz - 11 augustus Jacks07 - 27 jaar - ronde 2 - 17 augustus Dutchgirl1991- 30 jaar - ronde 3 - 18 (?) augustus SLP - 28 jaar - ronde 7 - 18 augustus GabrielaH - 26 jaar - ronde 2 - 18 augustus Sjuwene- 32 jaar - ronde 2 - 18 augustus Sparkles - 25 jaar - ronde 8 - 19 augustus Mena92 - 29 jaar - ronde 6 - 20 augustus DZ91 - 30 jaar - ronde 7 - 29 augustus KJB - 30 jaar - ronde 3 - NOD onbekend Zwanger: Afspraken: DZ91 - 5 augustus belafspraak uitslagen
Oh dat dacht ik dus, nou het word dan ook een raadsel voor mij haha. Gisteravond voelde ik steeds mijn rechter onderbuik. Ik vermoed het wel. Maar ja ik kan niks anders als wachten..
Hier werkt de prestatiedruk een beetje de andere kant op Normaal gesproken heeft manlief op vrijdagavond zijn avond met vrienden, maar deze gaat morgen niet door. Zegt ie; dus beter heb jij even je eisprong morgen, dan maken we er een gezellige avond van