Ja heel goed!! Ik was de vorige ronde er heel spastisch mee bezig. Toen heel bewust gekozen om deze ronde het wat meer los te laten en ook vooral heel positief te blijven! Komt wel goed meid
Lieve allemaal, Voor nu echt super nieuws. Van de 60 eicellen zijn er 35 bevrucht!! We zijn door het dolle, maar het is nu nog afwachten tot donderdag wat er over blijft. Voor nu echt top nieuws.
Ja echt blij mee. Nu ook dat ik weer ziek ben echt extra er aan toe! We gaan 3 daagjes weg samen en hij probeert die hele week vrij te houden dus echt zin in!!
ja ik merk echt als je er met veel positieve energie erin gaat dat je ook veel minder stress ervan hebt! Vertrouwen in je lichaam en vooral die positieve gedachten proberen vast te houden!
Klopt, alleen als ik te optimistisch ben dan gaat het veel te teleurstellend zijn als het niet is gelukt.
Dit heb ik dus ook… Ik wil niets liever dan denken dat het deze maand lukt, maar pfieuw die teleurstelling nadien! Mijn man is ervan overtuigd dat we deze maand een kerstcadeautje gaan krijgen van mijn lichaam, maar daar was hij met onze huwelijksreis ook van overtuigd.
Onze hond was rond de 10 jaar oud. Hoe oud precies weten we niet, want ze was een Grieks zwerfhondje. Echt een schatje .
Helaas krijg ik geen verse terugplaatsing vanwege de overstimulatie. Alles wat er over blijft wordt ingevroren (cryo's). Ik denk pas in januari een terugplaatsing.