Ik hoop het ook! De acupunctuur heeft in ieder geval gewerkt op stimuleren van de eisprong. Ik ben benieuwd!
Oehhh ik ook! Ik vind je temperatuur tot nu toe in ieder geval hoopgevend en dat het bloeden gestopt is ook.
Ik ben weer enorm verbaasd. Vanochtend stond ik op en krijg ik een vaste smiley met de paarse CB test… super raar want normaal gaan er altijd 2 dagen van knipperende smileys aan vooraf. Ik heb dit nog al eens gehad in mijn cyclus van +40 dagen maar toen is mijn eitje pas echt gesprongen 1,5 week later… ofwel heeft de acupunctuur echt geholpen en is mijn eitje opeens uit het niets klaar om te springen. Maar we hebben sinds het weekend al niet meer gevrijd! Vanmiddag toch even een gezellige pauze nemen.
Haha, ik ook denk ik als ik niet ongesteld wordt vandaag. Vorige ronde was ik op dag 26 ongesteld. Heb nu wel af en toe soort van ongesteld kramp, maar is dan ook weer weg. Ben heel benieuwd hoe het verder gaat verlopen vandaag.
Kreeg net krampjes en bruinverlies. Ik word gek. Want zo begon het de vorige keer en was het uiteindelijk een vmk. Ik weet dus niet of dit ook zou gebeuren met een normale zwangerschap. Of start mijn menstruatie? Dat zou wel heel erg vroeg zijn Edit: krampen zijn weer weg
@Finca @Dutchgirl1991 oh meiden zo spannend voor jullie. Ik hoop voor jullie beide een mooie positieve test!
Als dat het juiste moment is moet het genoeg zijn! Evt kun je morgen ook nog een keer gezellig maken.
Was echt heel klein beetje bruinverlies. Tot nu toe niks meer. Heb wel lage rugpijn en een weeïg gevoel alsof ik ongesteld ben zeg maar. Ik hoop dat dit een goed teken is. Ga vanmiddag testen dus nu even niet meer drinken.