Dat ik het even een uurtje moest aankijken, dat als het dan hetzelfde blijft, meer wordt of als ik krampen krijg dat ik even moest bellen om langs te gaan voor een kijkje..
Oke dames het lijkt dus voor op gehouden te zijn! Laten we hopen dat het zo blijft en dan heb ik sowieso al de afspraak staan voor woensdag..
Jeetje het klinkt alsof je huisarts niet zo begripvol is inderdaad. Mijne is helemaal niet zo en heeft me na mijn berichtje gewoon doorgestuurd. Ik heb nog niks van het ziekenhuis gehoord maar dat verwacht ik ook niet snel in deze situatie met covid. Ik hoop dat je er toch uit kan komen met je huisarts. had je nog een keer getest? Omdat je menstruatie heel kort was?
Ow dat weet ik eigenlijk niet. Zelf zou ik gewoon gaan. Je weet niet wanneer je zwanger bent en als je er nu vanalles voor gaat laten zou voor mij de druk alleen maar groter worden. Maar daar is iedereen verschillend in natuurlijk. Heb zelf net al stiekem zitten kijken en een hele leuke vakantie gevonden voor naar Egypte Zijn we nog nooit geweest en zo te zien hoef je je op dit moment nog niet te testen op de heen en terugweg. Als ik goed kijk
Klopt inderdaad! Wanneer je volledig ingeënt bent moet je geen testen doen! En Egypte staat mooi geprijsd nu! Het is op zich niet dat ik er dingen voor ga laten. In tegendeel. Het is nu of nooit heb ik eerder! Op onze to do qua reizen staat nog; een all in vakantie voor een weekje, citytrip naar Polen en in het 2de trimester van een zwangerschap nog een verre reis maken. Dus nog veel te doen! Maar ik probeer het wel beter te plannen dan net op de dag / week dat het zo spannend zou zijn en ik me mogelijks slecht ga voelen.
Snap ik… ik zou dat ook heel moeilijk vinden… wel een heerlijk vooruitzicht een vakantie naar Egypte. Mijn vriend wil daar ook zo graag naartoe.
Wat erg voor je in dit geval is het toch juist ‘fijn’ dat je hebt getest voor NOD. Je weet nu tenminste dat je überhaupt zwanger kan raken (ik zit daar voor mezelf wel een beetje over in namelijk). Dat het niet blijft zitten is natuurlijk een tweede. Ik vind het wel gek dat ze geen verder onderzoek gaan doen na twee miskramen. Misschien volgende maand even afwachten. @Mena92 was na haar vmk zwanger geraakt (dat wil niet zeggen dat dat altijd gebeurt maar dat geeft misschien wel hoop).
Ja hè… misschien moet ik het gewoon doen, verstand op 0 en gaan. Wat zwangerschapstesten mee, tampons en maandverband. Uiteindelijk als ik me niet top voel kan ik ginder hetzelfde doen dan dat ik thuis doe.
Zwanger worden van eerste kindje - Lijst ♡ NOD: Neanay - 25 jaar - ronde 8 - 19 december Meredith7 - ronde 3 - 29 december SLP - 29 jaar - ronde 6 - 30 december Newbie123 - 27 jaar - ronde 6 - 18 december Finca - 32 jaar - ronde 3 - 5 januari NOD (nog) onbekend: Michelletb97 - 24 jaar - ronde 9 - houdt NOD niet bij DZ91 - 30 jaar - IVF/ICSI traject CrystalSky - 27 jaar - ? Nino12 - 28 jaar - na VMK Milou94 - 27 jaar - ronde Dutchgirl1991 - 30 jaar - ronde 8 na vmk Zwanger: GabrielaH - 27 jaar - UD 24-04-22 TikusSabrina - 30 jaar - UD 08-05-22 KJB - 30 jaar - UD 09-05-22 Jacks07 - 27 jaar Ines98 - 22 jaar - UD 27-05-22 Ellyn - 32 jaar Ploop - 28 jaar - UD 18-07-22 Mena92 - 29 jaar - UD 21-07-22 Sparkles - 25 jaar KimK93 - 27 jaar Afspraken: DZ91 - 6 december - nacontrole en bespreken wanneer terugplaatsing? GabrielaH - 8 december - Gynaecoloog Mena92 - 9 december - tweede echo 8wk Mena92 - 20 december - termijnecho 10wk
Ow span Ow leuk. Ik ben echt een reisfreak dus met al deze coronamaatregelen moet ik steeds vanalles omboeken. Mijn vakantielijst gaat echt nooit af zijn dus ik probeer er zoveel mogelijk vanaf te strepen welke niet handig zijn met -kleine- kinderen
@Finca het is zo pijnlijk als mensen geen begrip tonen voor jou al o zo heftige gebeurtenis… en dat is dan huisarts. Hopelijk heb je in januari meer geluk meid❤️ @Newbie123 lekker op vakantie gaan meid! Vooral ook omdat je zegt dat jullie er aan toe zijn. Met je NOD komt het wel goed! Dat vind wel zijn weg. @Dutchgirl1991 gaat alles goed meid?? Ik zie die aangepaste lijst??
Oh wauw meid jij hebt het wel echt zwaar te pakken zoveel overgeven is ook niet fijn! Je kan zetpillen hiervoor vragen!!! Het is echt niet goed als je zovaak moet overgeven, je lichaam heeft veel nodig om voor jou en de Baby te zorgen!! Ik weet ff niet meer hoe die zetpillen heten maar je kan erom vragen!