In mijn tienerjaren had ik er vaak last van dus ik ken wel wat tricks. Dus nu veel water drinken, cranberry sap drinken en dan hopen dat het vanavond beter is.
inderdaad! Ik ben momenteel aan het werk en heb er geen bij. Wel thee met cranberry’s dus hoop dat dat ook was zal helpen en veel water drinken.
ja lekker eruit spoelen hahaha! Meestal als ik het voelde nam ik van die cranberry capsules en dan was het ook zo weer weg.
Vanmorgen weer een echo gehad. Helaas op dag 19 van mijn cyclus nog geen echte groei te zien van een follikel pfff. Nu afwachten wat de arts zegt vanmiddag, doorgaan met echo's/kunstmatig/januari pas weer verder kijken? Pff baal er zo van dat me cyclus vervelend doet nu.. ben het wachten zat!
ohnee wat balen meid! Hoe kan dat nou dat het nu zo lang op zich laat wachten? Ben benieuwd wat er verder uit komt
]Zwanger worden van eerste kindje - Lijst ♡ NOD: Neanay - 25 jaar - ronde 8 - 19 december Newbie123 - 27 jaar - ronde 6 - 24 december Milou94 - 27 jaar- ronde 8 - nod 28-12 Meredith7 - ronde 3 - 29 december SLP - 29 jaar - ronde 6 - 30 december Marijtje85 - 36 jaar - ronde 16 - 31 december Dutchgirl1991 - 30 jaar - ronde 8 - 2 januari Finca - 32 jaar - ronde 3 - 5 januari Nino12 - 28 jaar - ronde 4 - 4 januari ?? Mangolina - 27 jaar - ronde 1 - 6 januari Sabine89 - 32 jaar - ronde 6 - 5 januari ?? NOD (nog) onbekend: Michelletb97 - 24 jaar - ronde 9 - houdt NOD niet bij DZ91 - 30 jaar - IVF/ICSI traject CrystalSky - 27 jaar Zwanger: GabrielaH - 27 jaar - UD 24-04-22 TikusSabrina - 30 jaar - UD 08-05-22 KJB - 30 jaar - UD 09-05-22 Jacks07 - 27 jaar Ines98 - 22 jaar - UD 27-05-22 Ellyn - 32 jaar Ploop - 28 jaar - UD 18-07-22 Mena92 - 29 jaar - UD 21-07-22 Sparkles - 25 jaar KimK93 - 27 jaar Afspraken: Marijtje85 - 17 december - uitslag HSG en start MOH-IUI bespreken Mena92 - 20 december - termijnecho 10wk Nino12 - 20 december - controle na mk Dutchgirl1991 - 12 januari - echo ter beoordeling endometriosis
Hoi hoi! Wij zijn nu ongeveer 6 maanden bezig, we zijn al eerder bezig geweest maar moesten toen tijdelijk stoppen. Alles bij elkaar zijn we nu een jaar bezig Hoe lang zijn jullie bezig?
hoi hoi! Ik zat gister avond al even te kijken of ik mezelf op de lijst kon zetten maar het lukt me niet
oooh zo vervelend dat je even de pauze knop hebt moeten indrukken. Dan voelt het zeker als een eeuwigheid! Wij zijn nu 7 maand bezig.
Wat gezellig dat iedereen mee komt kletsen! Ik hoop zo dat het snel raak is voor iedereen. Ik ben vandaag 9 dpo maar ik heb geen symptomen, behalve pijnlijke borsten maar die heb ik al sinds de eisprong. Ik wilde eigenlijk gaan testen morgen, maar ik twijfel. Ik ben bang voor een witte test ik denk dat ik het nog een paar dagen uitstel.
Weten jullie of een ovulatietest heel positief uitslaat ongeacht hoe lang je je plas hebt opgehouden? Ik had gisteren het vermoeden in de avond laat dat ik wellicht binnenkort ovuleer en vanmorgen kon ik niet testen omdat ik snel naar werk moest. Nu net thuis en weinig gedronken een paar uur maar moest een uur geleden voor ik naar huis ging nodig plassen.
Je temperatuur is wel mooi hoog zeg begrijpelijk dat je bang bent voor een witte test... zolang je geen testdrang hebt, lekker doen wat voor jou goed voelt!