Nee als je eenmaal aan het testen ben blijf je testen (mijn ervaring). Bij mij zijn alle testen wit gebleven, nooit een lijntje gezien.. ja alleen na de ovitrelle injectie . Ik moet zelf ook niet eerder gaan testen dan de officiële datum. Het kan met vroeg testen echt alle kanten op gaan.. eigenlijk zijn we allemaal stom dat we dat ons zelf aan doen. Je krijgt hoop, dan weer verdriet.. dan misschien weer hoop.. etc. Maar ik begrijp iedereen hoor die vroeger test, de nieuwsgierigheid is killing!
Helaas moeten we er allemaal doorheen.. wachten wachten en nog is wachten. Ik heb niet eens de terugplaatsing nog gehad en zit nu al een soort van te wachten word helemaal gek van mezelf vandaag. Wat als dit.. wat als dat... zal ik toch blijven testen dagelijks om te kijken of de ovitrelle uit me lichaam is.. bladieblaa
De Ovitrelle is al behoorlijk afgenomen in ieder geval. Heb dus toch gisteren nog een keer getest om te kijken wat ie aangaf. Misschien vandaag en morgen nog een keer maar dan wel stoppen
Ohh dat is best een afname inderdaad. Ik ben heel benieuwd naar je eskimootje morgen. Daarna ben je gewoon pupo (pregnant until proven otherwise). Spannend...
Ik hoor/lees wel vaker van meiden hier dat ovitrelle best lang in je lichaam kan zijn.. toch best "bizar" dat dat zorgt voor een streepje op je test terwijl je (nu dan) niet zwanger bent.
Ja altijd gehoopt op 2 streepjes Hahaha jammer zo fake als wat. Puur hcg wat je in spuit, ik was ook wel even niet zo lekker hoor. Als ik dit zie zal het me niet verbazen dat het langer dan 10 dagen zichtbaar zal blijven bij mij. Weg die testen ! Na morgen alleen nog voor het 'echie' testen.
Nou meiden net getest met mega geconcentreerde urine en helaas negatief! Denk dat die andere toch vals positief is geweest. Nu maar wachten op m’n menstruatie