Bloempje: Je zou toch denken dat mensen zo onderhand wel begrijpen dat ze dat soort vragen niet moeten stellen. En ik kan mij ook voorstellen dat het moeilijk is om te horen dat het bij een ander al wel is gelukt, en bij jou niet. Dat in combinatie met nietszeggende ovulatietests Is het overigens überhaupt wel mogelijk dat er een eisprong plaatsvindt als nog geen van de eitjes rijp is? Het is niet heel ongewoon dat LH nog een 2e keer stijgt, als het niet eerder is gelukt om de eisprong in gang te zetten. Het lichaam probeert het dan gewoon nog een keertje. Ik zou voor de zekerheid dus toch nog even door blijven testen. Wie weet...
Ik heb via bol.com wat digitale testen besteld van Clearblue. 6 voor 40 euro vond ik een goede deal! Open net de doos, zijn het 6 pakjes van twee testen.. zit nu dus met 12 digitale testen opgescheept
Dat is ook veel beter. Niet iedereen is zo sterk om tot dan te wachten als het je lukt... zeker doen! Bijna iedereen zwicht, is het geen 3 dagen is het wel 2 of 1 dag van te voren
Zo dat is zeker een goede deal voor 12 testen ! Hoe is de houdbaarheidsdatum? Hoop dat je ze niet alle 12 nodig heb...
Ik neem het niet zo heel nauw met het tijdstip waarop ik meet. Vandaar al die driehoekjes. Ik meet mijn temperatuur wel altijd zodra ik wakker word, en altijd na minstens 6 uur vaste slaap. Ik slaap altijd een hele nacht goed door. Zolang het verschil in temperatuur vóór ovulatie en ná ovulatie duidelijk zichtbaar is, is het voor mij wel prima zo Dus, ik verwacht dat mijn temperatuur morgen tegen de 37 graden aan zit. Dat was vorige 2 cyclussen namelijk ook het geval. Doordeweeks meet ik overigens meestal wel ergens tussen 6:45 en 7:15 uur, want dan staat mijn vriend op. En in het weekend gaat mijn wekker om 8:45 uur, speciaal om mijn temperatuur eventjes op te meten.
leuk dat je komt mee kletsen! Haha nou hier dus hetzelfde bij de vorige keer! Ik dacht echt mijn God wat doe ik?? Hopelijk hebben we snel een positieve test met z’n allen
oh wat vreselijke he zulke opmerkingen? Hopelijk is het jullie ook snel gegund. Fijn dat je de check in het ziekenhuis hebt gehad! Mogelijk dat je vorige keer geen eisprong hebt gehad, je lichaam blijft dan proberen voor een nieuwe eisprong. Je eitje kan volgens mij niet springen als het niet rijp is dus dat zit wel goed!
@Bloempje2021 die opmerkingen zijn inderdaad echt vervelend. Wij krijgen ook steeds vaker die vraag en ook met: nou het staat jullie goed hoor (als je een baby vast hebt). En dan denk ik jaja we zijn er druk mee bezig en we willen het zo graag, maar het gaat niet zo snel als gehoopt/gedacht. Want op de een of andere manier heb je toch het idee dat het meteen raak is als je met de pil stopt (althans, dat idee had ik).
geen probleem toch? Dan kan je al op 8 DPO straten en dan zijn ze al in 2 maanden op. Denk dat ze dames genoeg zijn die dit voor hebben.
Heel herkenbaar de opmerkingen! Misschien kan ik je gerust stellen. Ik test vergeleken met andere meiden dagelijks positief (ovulatietest). Bij mij ziet een positieve test er mega donker uit.. blijf echt doortesten. Het klopt dat die van donker naar licht kan gaan en dan opeens een piek bijvoorbeeld! Je LH schommelt altijd in de cyclus namelijk en als hij donker is en licht is betekend niet direct dat je ei gesprongen is. Er hoeft niet altijd een duidelijke oploop zichtbaar te zijn voor ie springt. Als je onrustig word van de lijntjes, dan kan je liever testen met de smiley van clearblue (ookal is ie wel stuk duurder maar dan heb je i.i.g. de zekerheid). Ookal is hij dan zo donker op je testje zal je Clearblue aangeven dat de piek er echt nog niet is. Zie hieronder, de 3e test is voor mij pas positief.. die daarboven niet..