Ja gaat altijd inwendig. Niet bang voor zijn hoor meid. Het kan alleen even niet prettig zijn voor je eierstokken wanneer je overgestimuleerd ben. Ik lag zelf 3 tot 4 keer per week met de benen wijd haha.. ook dat went en heb je echt schijt aan op een gegeven moment.
Dames, nu ben ik de kluts helemaal kwijt! gisteren morgen mijn ovu test vergeten te doen. Door de dag heel wat steekjes aan de linkse kant. (Iets wat ik normaal niet voel mijn ovulatiepijnen zijn heel centraal en echt menstruatie pijnen) Gisteren avond met absoluut niet geconcentreerde urine een ovulatie test gedaan en ik kreeg een knipperend mannetje (dus ging er vanuit dat het misschien ook wel de piek kon zijn) Nu vandaag gewoon niets meer te zien terwijl ik altijd 2 dagen positief test. Wel lichte menstruatie krampjes. Zou hij dan toch al geweest zijn? Ik heb wel geen vruchtbaar slijm gezien, maar heb gisteren letterlijk heel de dag in de auto gezeten met slechts 1 plaspauze dus ik kon het wel gemist hebben. (Duurt meestal maar enkele uren bij mij)
Pfff dat zie ik echt niet zitten. Ik heb bij mijn gynaecologisch onderzoek dit ook gehad en op zich viel het onderzoek zelf wel mee. Maar de avond zelf redelijk wat bloedverlies alsook de 2 dagen nadien en hevige menstruatie krampen. Als dat dan de periode moet zijn dat je je kindje moet maken en je dat elke week zou moeten doen…
Vanaf het moment dat ze groot genoeg zijn dan hoef je geen echo meer. Je kan vragen of 2x per week voldoende kan zijn. Misschien heb je tijdens het onderzoek net even pech gehad (bloeding na en krampen). Ik heb ook de 1ste keren krampen gevoeld. Hoeft dus zeker niet altijd zo te zijn ❤. Ik zag het zelf ook allemaal niet zitten.. de injecties dagelijks (naaldenfobie), de pijn, klachten, veelvuldig ziekenhuis, teleurstellingen. Probeer het over je heen te laten komen en je zal zien dat je zoveel meer aan kan dan dat je zelf denkt! Je zal echt trots op jezelf zijn.. ookal is het loeizwaar.
ja lieve meid ik ga je voorzichtig feliciteren hoor! Hopelijk een mooie oploop! Op naar een gezond eskimotje ❤️
hmm ja het kan wel heel snel gaan! Dan zou ik denken dat hij geweest is. Maar qua seks zat je wel goed toch???
Ja, iedere keer inwendig inderdaad (dit was de 3de in 8 dagen). Moet zeggen dat ik daar geen last van heb als is het natuurlijk wel een beetje ongemakkelijk (vooral de eerste, die is tijdens de menstruatie)
Zwanger worden van eerste kindje - Lijst ♡ NOD: Bloempje2021 - 35 jaar - ronde 6 - 26 december Sabine89 - 32 jaar - ronde 6 - 5 januari? Mangolina - 27 jaar - ronde 1 - 6 januari Dutchgirl1991 - 31 jaar - ronde 8 - 7 januari Neanay - 25 jaar - ronde 9 - 16 januari Minkx - 31 jaar - ronde 2 - 19 januari Marijtje85 - 36 jaar - ronde 18 (1e IUI ronde) - 24 januari Finca - 32 jaar - ronde 4 - 29 januari Milou94 - 27 jaar - ronde 9 - 31 januari Nino12 - 28 jaar - ronde 5 - 31 januari Meredith7 - ronde 4 - 2 februari Holagente - 23 jaar - ronde 6 - 2 februari SLP - 29 jaar - ronde 7 - 4 februari NOD (nog) onbekend: DZ91 - 30 jaar - IVF/ICSI traject Michelletb97 - 24 jaar - ronde 9 - houdt NOD niet bij Newbie123 - 27 jaar - ronde 7 Zwanger: GabrielaH - 27 jaar - UD 24-04-22 Ploop - 28 jaar - UD 15-07-22 Mena92 - 29 jaar - UD 20-07-22 Afspraken: Marijtje85 - 10 januari - IUI Ploop - 10 januari - 13 weken echo Mena92 - 12 januari - 13 weken echo Dutchgirl1991 - 12 januari - echo ter beoordeling endometriosis Newbie123 - 12 januari - intake fertiliteit GabrielaH - 19 januari - groei echo Ploop - 20 januari - geslachtsbepaling Finca - 1 februari- afspraak ziekenhuis gynaecoloog Al een tijd niet meer mee geschreven: (Wil je weer meeschrijven, zet jezelf gerust terug, maar zo is de rest makkelijker te volgen) CrystalSky - 27 jaar TikusSabrina - 30 jaar - UD 08-05-22 KJB - 30 jaar - UD 09-05-22 Jacks07 - 27 jaar - UD? Ines98 - 22 jaar - UD 27-05-22 Ellyn - 32 jaar - UD? Sparkles - 25 jaar - UD? KimK93 - 27 jaar
Oké dit is heel apart. Digitale zei niet zwanger?? Ik zou bijna zeggen bel toch nog de verloskundige voor overleg.
Ga ik idd maandag doen. Digitale zei idd niet zwanger. Maar nu is het wel heel toevallig en deze zijn best duidelijk. Al denk ik alsnog dat dit geen goed nieuws is.
Ja, geen tuurtesten meer. Ik kan me ook niet voorstellen dat iets overleefd heeft met al dat bloeden.
ja soms kan het wel als je bijvoorbeeld een hematoom hebt van de innesteling. Misschien kun je morgen nog een digitale doen? En ik zou morgen ook weer een test er tegen aan doen om te zien of er oploop is