Mijn zus had idd ook een hematoom bloeding. Mijn arts zei al dat het heel vaak voorkomt dat er toch gewoon bloed word verloren in de 1ste weken...
Ja. Ik denk wel dat het donkerder had moeten zijn voor het aantal dpo dat ik ben. Ik had 22 dec een positieve ovulatietest.
Ik heb even m'n eigen testen teruggekeken, met zoveel dpo had ik ongeveer dezelfde testen en ondanks bloedverlies nu toch al 13 weken onderweg van een - tot nu toe gezond - kindje. Het kan ook zijn dat je een latere sprong en late innesteling had. Ik duim voor je dat dit helemaal goed zit en goed komt!!!♥️
Na wat jij hebt meegemaakt begrijp ik dat heel goed, maar nooit de hoop helemaal verliezen! Ik duim dat je toch een mooie oploop krijgt en snel terecht kan voor je controles. Ik gun je dat je weet waar je aan toe bent en daarnaast dat dit nu een gezonde plakker mag zijn ♥️
Heb zo hard gebloed. Weet niet hoor. Was ook van het bloeden af en gisteren weer wat. Nu net weer een beetje bruin. Weet het niet.
Ja ik denk het wel! Gisterenavond en 2 dagen eerder in de avond ook. Dus zou normaal voldoende moeten zijn denk ik.
@Finca Op jou test resultaten, voorzichtig gefeliciteerd! ik zou even volgende week een bloed onderzoek aanvragen!!! Even kijken wat de HcG waardes zijn. Want dit is heel apart, niks is onmogelijk hoor, want het bloeden kan ook gewoon gebeuren en vooralsnog een gezonde zwangerschap blijven. Maar is heel apart van de testen.. misschien idd nog eens een Clearblue digital doen?! Maar sowieso HcG waardes in je bloed laten checken.
Ik dacht schijt ik gooi er nu ook een Clearblue tegenaan... foei ben al dagen aan het testen maar mag eigenlijk morgen pas.
Zwanger worden van eerste kindje - Lijst ♡ NOD: Neanay - 25 jaar - ronde 9 - 16 januari Minkx - 31 jaar - ronde 2 - 19 januari Marijtje85 - 36 jaar - ronde 18 (1e IUI ronde) - 24 januari Finca - 32 jaar - ronde 4 - 29 januari Milou94 - 27 jaar - ronde 9 - 31 januari Nino12 - 28 jaar - ronde 5 - 31 januari Meredith7 - ronde 4 - 2 februari Holagente - 23 jaar - ronde 6 - 2 februari SLP - 29 jaar - ronde 7 - 4 februari Dutchgirl1991 - 31 jaar - ronde 9 - 4 februari NOD (nog) onbekend: DZ91 - 30 jaar - IVF/ICSI traject Michelletb97 - 24 jaar - ronde 9 - houdt NOD niet bij Newbie123 - 27 jaar - ronde 7 Zwanger: GabrielaH - 27 jaar - UD 24-04-22 Ploop - 28 jaar - UD 15-07-22 Mena92 - 29 jaar - UD 20-07-22 Mangolina - 27 jaar Afspraken: Marijtje85 - 10 januari - IUI Ploop - 10 januari - 13 weken echo Mena92 - 12 januari - 13 weken echo Dutchgirl1991 - 12 januari - echo ter beoordeling endometriosis Newbie123 - 12 januari - intake fertiliteit GabrielaH - 19 januari - groei echo Ploop - 20 januari - geslachtsbepaling Finca - 1 februari - afspraak ziekenhuis gynaecoloog Al een tijd niet meer mee geschreven: (Wil je weer meeschrijven, zet jezelf gerust terug, maar zo is de rest makkelijker te volgen) CrystalSky - 27 jaar TikusSabrina - 30 jaar - UD 08-05-22 KJB - 30 jaar - UD 09-05-22 Jacks07 - 27 jaar - UD? Ines98 - 22 jaar - UD 27-05-22 Ellyn - 32 jaar - UD? Sparkles - 25 jaar - UD? KimK93 - 27 jaar Bloempje2021 - 35 jaar - ronde 6 Sabine89 - 32 jaar - ronde 6
Op naar ronde 9. Hopelijk wordt dit onze ronde! Voorlopig geen gezellige avonden, ik kan niet eens 1 trap op zonder uit te puffen