@GabrielaH en @Sjuwene zo leuk dit! Ik hoop echt op plakkertjes! Jullie lopen ook gelijk op? Zelfde uitgerekende datum?
@Sjuwene wacht, nee.. ik besef net weer iets. Uitgerekende datum telt vanaf eerste dag laatste menstruatie en misschien hebben we dat niet gelijk!!!! Mijne was 22 juli en die van jou?
@Dutchgirl1991 enn, ongesteld geworden of testen vandaag? Ik hoop het zo voor je, dat je een positieve test hebt! Hoe is het met de andere meiden hier? @DZ91 hoe gaat het nu? Hebben jullie al het rotnieuws al een plekje kunnen geven?
Goedemorgen dames! Gister even lekker een dagje offline. Ik heb een beetje een baaldag vandaag, gevoel dat 't weer niet gelukt is deze maand, teleurgesteld in m'n lichaam alles erop en eraan. Maar goed bereik er niks mee dus proberen dat een beetje los te laten. Vandaag 10/11 dpo en 't is me gelukt om de testdrang te weerstaan afgelopen weekend Durf het ook gewoon niet zo goed haha. Over 3 dagen NOD dus dat wacht ik gewoon af. Alles wat ik voel of juist niet voel (merk niks van een naderende menstruatie) neem ik met een korrel zout want is afgelopen maanden wel gebleken hoe er je lichaam je voor de gek kan houden.. Hoe gaat het met jullie allemaal?? <3
Hi meis, het is lastig maar we moeten ons erbij neerleggen. Verder is het nadenken of we het traject aandurven, ik vind het heel moeilijk. Het is gewoon zo oneerlijk lief dat je ernaar vraagt. Hoe is het met jou?
@DZ91 het lijkt me ook heel moeilijk voor jullie. Knuffel! Kunnen jullie er wel samen over praten? Je hebt binnenkort een afspraak staan toch?
Positief blijven meis, je weet het nooit! Maar ik snap je verder wel heel goed hoor. Wat knap dat je wacht tot NOD, ik ben heel benieuwd!
Hoi lieve dames! Gefeliciteerd voor de meiden die positief getest hebben! Ik heb afgelopen week voor het eerst echt een flinke ovulatiebloeding gehad. Compleet nieuw voor mij! Maar zegt natuurlijk nog helemaal niks. Afgelopen weekend ook nog hoge koorts gehad door mijn tweede vaccinatie dus dat helpt ook niet. Maar we wachten maar weer rustig af!
We praten er zeker wel over. Momenteel beheerst het wel even ons leventje. 31 augustus eigen arts weer terug van vakantie.. ben benieuwd wat ze nog te zeggen heeft en hoe verder. Mijn ei is gesprongen, alleen ga ik er nu zo anders mee om als eerst.. ik ben ook gewoon even niet blij ofzo..