Oh wauw! Je ei is gesprongen? Wow meid .. ik snap dat je d'r niet even blij in staat! Maar hey wonder zijn de wereld nog lang niet uit joh! Ik weet niet, zou het niet iets zijn om het gewoon te proberen, dat klussen, zonder er iets aan vast te binden! Kijken hoe het loopt?!
Jaa, dat geloof ik graag dat het jullie leven beheerst! Hoop ook dat jullie dan wel weer een hoe-nu-verder idee gaan krijgen op de 31e. Dikke knuffel....
Begrijpelijk dat het nu heel anders is en dat je niet blij kunt zijn. Het is nu ook echt afwachten tot 31 augustus hè. Hopelijk dan gewoon meer duidelijk voor jullie! Dikke knuffel
Da's lief, maar ik kan me voorstellen dat je met ronde 8 denkt: wanneer mag het bij mij eens gebeuren? Knuffel!
Geen bloed geeft moed idd, misschien ben jij van de mensen die echt op NOD pas positief testen!! Of zelfs erna pas .. Fingers are still crossed lady !!
Hoe is het hier met iedereen? Nu 6dpo en gemengde gevoelens. Heb heel erg gelet op wat ik eet de afgelopen weken en gezond geleefd. Maar daarnaast toch echt nog die spanningsklachten waarvoor ik nu ook in therapie ga en iets minder ga werken etc. Dus ik weet het gewoon niet.. Het blijft afwachten, en hopelijk lukt dat tot zondag.
Hey Mena, Hier gaat alles goed God zijdank! Dat soort klachten zijn nooit leuk! Maar therapie klinkt wel oke, ik bedoel, dat kan een uitlatingspunt zijn en op die manier hoef je niet alles alleen te dragen om het zo maar even te zeggen.. en minder werken kan ook bepaalde spanning van je afnemen maar nou weet ik niet precies of dat nou wel zo'n 'goed idee' gaat zijn. Ik haal wel afleiding uit m'n werk maar kan me voorstellen dat het voor een ander niet perse ook zo is. Zondag is jou NOD right?! Ik hoop ook dat je tot zondag kan wachten, want een vals negatieve test ( omdat je gewoon weg te vroeg hebt getest) kan ook de bijbehorende lading stress met zich mee brengen die echt niet goed is! Dus ik duim mee!! Dat je kan wachten en voor een positief resultaat !
Ah dankje meis, lief! Wat fijn om te horen dat alles goed gaat bij jou, heb je een mooie oploop? Minder werken was bij mij wel even nodig. Het is ook een afleiding en uitlaatklep, maar ik had even iets teveel hooi op mijn vork genomen. Dus dingen uit handen gegeven en me inderdaad focussen op het werk waar ik wel energie van krijg. Zondag is idd NOD, maar ook pas 10dpo, omdat mijn lf altijd maar zo kort is.
Ik heb niet meer getest! Ik denk dat ik morgen weer Kv 2voor5 ga doen, dan ben ik 15 dpo, om te kijken hoe mooi hij hopelijk is op gelopen! Oke, ik begrijp je helemaal en vind dat ook een strak plan! Hopelijk heeft het snel mooie resultaten voor jou! Oke, zondag is jou NOD dan hopen op een mooie testje meid! Keep up the good work!
Goed dat je even pas op de plaats doet wat betreft werk en je aan de slag gaat met jezelf. Wil je heel veel kracht toewensen want ik weet helaas alles wat betreft geestelijke issues en therapieën. Ik duim dat er snel wat positiefs uitpakt! Bijv. een zwangerschapstest . Let goed op jezelf ♡