Het beste wat je kan doen is een Clearblue digital in huis halen! Waarom?! Omdat je met deze test heel duidelijk een oploop hebt gezien! Dus als je een " zwanger 2-3" krijg dan heb je duidelijkheid of stel, je krijgt weer een " zwanger 1-2 " of een negatief dan weet jij ook gelijk waar je aan toe bent! Dat is duidelijkheid en duidelijkheid kan de stress verminderen! Zo kan je met goed gebouwde argumenten en keiharde bewijzen met de verloskundige bellen! Want dan heb jij zelf bewijs van of je zwangerschap en stijgende HcG of van een miskraam en dan moeten ze ook wel iets gaan doen, want zo zijn het er 4 achter elkaar en dat is te veel!
Ja, maar als de digitale “niet zwanger” zegt dan kan de sensitest nog wel een lijntje laten zien. Dus dat wil ik dan wel weten indien er iets achter is gebleven
Ergens begrijp ik wel wat je bedoelt , maar dat een streepjes test een lichte streep geeft zegt niet altijd iets over of er misschien "iets achter is gebleven" . De testen reageren op de HcG in je urine, het kan heel goed zijn dat "alles eruit is" maar je nog wat HcG in je urine had! Ik zou me eerder zorgen maken als de test weer "zwanger 1-2 " aangeeft!!! Want dan weet wel dat er nog wat zit maar dat de HcG niet meer aan het stijgen is. Want na een week nog steeds "zwanger 1-2 " aangeven is niet echt goed..
@Finca snap wel wat gabriela bedoelt. Toen ik een miskraam had heb ik ook de clearblue gedaan die zei ineens 1-2 weken toen wist ik wel hoe laat het was. Weekje later gaf hij niet zwanger aan en toen waren de streepjes testen ook zo goed als negatief. Verloskundige gebeld toen ik de niet zwanger test had en die wist ook meteen hoe laat het was.
toen ik zwanger was had ik met 13 dpo pas een licht lijntje! Dus kan inderdaad nog alle kanten op! Ik duim
Op zich weet je dan wellicht wel waar je aan toe bent? Ik heb voor de grap in mijn eerste cyclus tijdens mijn menstruatie een streepjestest gedaan en daar stond toen ook een streep op. Mijn HCG toen laten prikken, die was <5. Ik vertrouw die testen niet zo meer, behalve als ze oplopen uiteraard.
Ah lieve meid ik heb het zo met je te doen! Maar ik denk wel dat je dan al wat meer te weten komt. Dikke knuffel en ik hoop echt dat je snel meer duidelijkheid hebt.
Heb er 2 gekocht. Voor de zekerheid doe ik hem toch maar morgen. Al zou vanavond moeten kunnen als het 2-3 zou aangeven.
Vinden jullie het trouwens soms ook zo ongemakkelijk om zwangerschapstesten te kopen? Ik vind het altijd fijn als Kruidvat een zelfscan heeft ofzo. Ik ben altijd bang herkend te worden en heb nooit zin in opmerkingen erover. Ging net naar de DA en die deden er allemaal opgewekt over. Had leuk geweest als ik niet in mijn situatie zat.