@Mena92 heel veel sterkte! Weet hoe zwaar het is maar dan met mijn hond... van mijn 13e tot mijn 28 a 29ste aan mijn zijde. Het was m'n kindje.. zo zag ik haar. Heb haar ook moeten laten inslapen want zelf gaf ze niet op, alsof ze wist dat ik in ging storten als ze ertussen uit zou knijpen. Uiteindelijk sterk genoeg geweest om voor haar te kiezen en haar te laten gaan. Gaat bijna geen dag voorbij zonder dat ik aan haar denk. Het gekke is.. nu ik zwanger ben, denk ik meer en meer aan haar. Gister filmpje van haar gezien of FB (herrinnering) en meteen tranen (hormonen ). Je mag rouwen, dat is helemaal niet gek.
@Finca ik sluit me aan bij de rest. Vervelend die reacties als je even steun probeert te zoeken. ❤ Knuffel!
Ja ik durf het er nu wel onder te zetten, al voelt het nog eng. Ik voel me in ieder geval behoorlijk zwanger al.. ik moet gewoon vertrouwen hebben ❤ en ja het is nog steeds niet gezegd dat het goed zit etc maar zwanger is zwanger zullen we maar zeggen
6 DPO en mijn lichaam probeert me weer voor de gek te houden. Waarom toch?? Deze keer trap ik er niet in!
Net mijn laatste testen gedaan. Sensitest wordt maar donkerder nog steeds maar CB geeft nog steeds 1-2 aan. Straks maar bellen naar de vk weer en hopelijk eindelijk duidelijkheid.
Vervelend hé. Dat hou ik mezelf ook altijd voor maar dan gebeurt er tóch weer iets anders/nieuws en dan ga ik er weer helemaal in mee
jaaa, je zou toch denken dat je na zoveel maanden alles wel hebt gehad? Maar de kans dat het natuurlijk gaat lukken is zo minuscuul dus wil ook niet te naïef zijn, want waarschijnlijk is het toch weer niets.
Ja ik denk ook dat het elke keer op een ander moment voorkomt. Vanochtend ochtend misselijkheid nu begint de hoofdpijn al. Waarom, probeert mijn lichaam me te overtuigen?!
Net gebeld. Ik stond al op de bellijst van de vk voor vanmiddag. Dus ik word vanmiddag teruggebeld. Ze hebben alvast genoteerd dat mijn testen nog positief zijn en donkerder zijn geworden. Ik hou het bijna niet meer hoor.