Oh ik dacht met dat er gezegd was dat alles er precies uitzag zoals bij een niet zwangere vrouw. Dacht dat je dan wel een volledige controle had gehad. Gaat je geplande afspraak dan niet meer door?
Ohh wat jammer gelukkig wel met frisse moed naar de volgende ronde! Ja, ik was wel erg teleurgesteld. Maar het gaat weer goed nu Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet zeker weet. In de app had ik voor ‘overlay’ gekozen en dan als beginpunt ‘start’ en dat heb ik opgeslagen. En ineens was het hier ook zichtbaar. Ik hoop dat het zo lukt!
Dat was tijdens de inwendige echo. Om te zien of er toch een zwangerschap was of iets was achtergebleven van de miskraam. Vrijdag weer bloedprikken om te zien of het hcg omlaag gaat en dan gaan we pas verder kijken voor een vervolgafspraak en dan zal het wss weer bloedprikken worden om te zien of er iets uitkomt ivm de herhaalde miskramen.
Zwanger worden van eerste kindje - Lijst ♡ NOD: Minkx - 31 jaar - ronde 2 - 19 januari Marijtje85 - 36 jaar - ronde 18 - 24 januari Newbie123 - 27 jaar - ronde 7- 26 januari Milou94 - 27 jaar - ronde 9 - 31 januari Nino12 - 28 jaar - ronde 5 - 31 januari Meredith7 - ronde 4 - 2 februari Holagente - 23 jaar - ronde 6 - 2 februari SLP - 29 jaar - ronde 7 - 4 februari Dutchgirl1991 - 31 jaar - ronde 9 - 4 februari Leentjeleerdelotjelopen - 24 jaar - ronde 4 - 4 februari Neanay - 25 jaar - ronde 10 - 14 februari NOD (nog) onbekend: DZ91 - 30 jaar - IVF/ICSI traject Michelletb97 - 24 jaar - ronde 9 - houdt NOD niet bij Finca - 32 jaar Michje - 30 jaar - ronde 1 (werd 11 januari ongesteld) Zwanger: GabrielaH - 27 jaar - UD 24-04-22 KJB - 30 jaar - UD 06-05-22 Ploop - 28 jaar - UD 15-07-22 Mena92 - 29 jaar - UD 20-07-22 Mangolina - 27 jaar Afspraken: GabrielaH - 19 januari - groei echo Finca - 19 januari - afspraak ziekenhuis gynaecoloog Ploop - 20 januari - geslachtsbepaling Newbie 21 januari - staalafname man Mena92 - 27 januari - intake gesprek vk DZ91 - 31 januari - eerste echo Mena92 - 31 januari - geslachtsbepaling 19.40 Newbie123 - 7 februari - Inwendige echo fertiliteit Newbie123 - 9 februari - bespreking resultaten Dutchgirl1991 - 10 februari - gynaecoloog KJB - 11 februari - groei echo Al een tijd niet meer mee geschreven: (Wil je weer meeschrijven, zet jezelf gerust terug, maar zo is de rest makkelijker te volgen) CrystalSky - 27 jaar TikusSabrina - 30 jaar - UD 08-05-22 Jacks07 - 27 jaar - UD? Ines98 - 22 jaar - UD 27-05-22 Ellyn - 32 jaar - UD? Sparkles - 25 jaar - UD? KimK93 - 27 jaar Bloempje2021 - 35 jaar - ronde 6 Sabine89 - 32 jaar - ronde 6
@Leentjeleerdelotjelopen ik heb je even goed toegevoegd! Wordt een gezellige nod voor jullie op 4 februari
Mn partner gaat dinsdag geopereerd worden aan zijn schouder. Hoop dat mijn ei voor die tijd wil springen of zich aan dient anders wordt het toch wat ingewikkelder
Ik denk dat het geen zin heeft om ovulatie te testen zolang ik nog hcg in mijn lichaam heb. Ik vraag me af of ik over anderhalve week ongesteld word dan.
nope er zal geen ovulatie zijn zolang er hcg in het lichaam aanwezig is! Bij mij was het met een weekje weg. Hopelijk duurt het bij jou ook niet lang
Ooooh let's hope so! Anders moet je heel creatieve manieren gaan bedenken haha. Als hij zijn hoofd er naar heeft natuurlijk
Wat ik nu weer meemaak. Ik stond vanmorgen op en kreeg gigantische steken in mijn onderbuik en belde gelijk en moest met spoed naar het ziekenhuis. Na een uur was de kramp weg. Geen bloedverlies. Daar bloed geprikt en inwendige echo gehad wederom. Ze zien niks in mijn baarmoeder en willen het schema volgen voor een “Zwangerschap op onbekende locatie”. Mijn hcg is van 414 naar 525 gegaan in 24 uur. Ze zeggen dat ik misschien nog wel zwanger kan zijn maar vroeger dan gedacht. Ze zag dat mijn ei uit mijn linker eierstok is gekomen en mijn baarmoederslijmvlies zag er goed dik uit. Dat kon duiden op een zwangerschap. Morgen weer bloedprikken en een inwendige echo. Wat een rollercoaster.
Ooh dat kan op zich wel ‘goed’ nieuws zijn! Ik vermoed dat ze een BBZ al hebben nagekeken?? Dus dan moet die toch ergens in de baarmoeder zitten?
Hi allemaal ! ben ik de enige die rondom eisprong altijd zin heeft in zoetigheid ! eet normaal nooit snoepjes of chocola! Nu kan ik er met moeite vanaf blijven