Zwanger worden van eerste kindje - Lijst ♡ NOD: Jacks07 - 27 jaar - ronde 2 - 17 augustus Sparkles - 25 jaar - ronde 8 - 19 augustus CrystalSky - 27 jaar - ronde 15 - 28 augustus DZ91 - 30 jaar - ronde 7 - 29 augustus MariekeS93 - 28 jaar - ronde2 na bbz - 7 september Ellyn - 32 jaar - ronde 8 - 8 september Dutchgirl1991 - 30 jaar - ronde 4 - 16 september SLP - 28 jaar - ronde 3 - 19 september Mena92 - 29 jaar - ronde 7 - 22 september Newbie123 - 27 jaar - ronde 2 - NOD onbekend KJB - 30 jaar - ronde 3 - NOD onbekend Zwanger: GabrielaH - 26 jaar - 1ste kindje - UD 27-04-'22 Sjuwene - 32 jaar - 1e kindje Afspraken: DZ91 - 31 augustus Sjuwene - 31 augustus - afspraak arts bloed prikken GabrielaH - 06 september - intake verloskundige GabrielaH - 07 september - eerste echo
Ik ben door naar ronde 7. Gatver, heb er even vies hard de balen in. Vandaag even janken, en alles eten en drinken en doen waar ik zin in heb. En dan morgen weer verder met alle goede dingen waar ik net zo lekker mee bezig was (gezond eten, geen alcohol, veel bewegen, yoga/mediteren enz). Vanmorgen wel gelijk maar even getempt, wil ik deze ronde maar eens gaan doen.
Mena echt verrot dit man!! Oke je gaat beginnen met tempen, dat lijkt mij een goed idee! En gewoon lekker door gaan met je gezonde voornemens ! Dat draagt alleen bij tot een gezonder leven en een gezonde zwangerschap! Veel BabyDust jou kant op meid! Liefs❤
Ah dat is niet leuk!! Zeker je emoties zijn beloop laten! En dan vol goede moed door! Ik duim voor succes aankomende ronde
Hm ik dacht ongesteld te zijn gisterochtend doordat ik wat bruin bloedverlies had. Alleen daar is het dus bij gebleven tot nu toe..
Zwanger worden van eerste kindje - Lijst ♡ NOD: Jacks07 - 27 jaar - ronde 2 - 17 augustus Sparkles - 25 jaar - ronde 8 - 19 augustus CrystalSky - 27 jaar - ronde 15 - 28 augustus DZ91 - 30 jaar - ronde 7 - 29 augustus MariekeS93 - 28 jaar - ronde2 na bbz - 7 september Ellyn - 32 jaar - ronde 8 - 8 september Dutchgirl1991 - 30 jaar - ronde 4 - 16 september SLP - 28 jaar - ronde 3 - 19 september Mena92 - 29 jaar - ronde 7 - 22 september Newbie123 - 27 jaar - ronde 2 - NOD onbekend KJB - 30 jaar - ronde 3 - NOD onbekend Zwanger: GabrielaH - 26 jaar - 1ste kindje - UD 27-04-'22 Sjuwene - 32 jaar - 1e kindje Afspraken: DZ91 - 31 augustus Sjuwene - 31 augustus - afspraak arts bloed prikken GabrielaH - 06 september - intake verloskundige GabrielaH - 07 september - eerste echo Sjuwene- 16 september - 7 weken echo 19:40u Sjuwene- 23 september - intake gesprek 9:00u
He! Dit is een beetje goed nieuws! Ik hoop echt voor je dat ie niet door breekt! En dat je over 3 dagen een mooie test in handen mag hebben!
Jaaa spannend!! Denk dat het dan pas echt word!. Ik voel me constant moe. Slapen is mijn nieuwe levenstijl haha
Hey mena hier alles goed God zijdank! Misselijkheid begint zich nu een beetje op te duiken maar is echt minimaal! Nu lekker 2 weken vakantie, ik hoop dat ik niet de hele 2 weken op m'n bed ga doorbrengen lief dat je vraagt! En hoe is het met jou?
Lekker hoor, even vakantie! Aah in bed liggen zou ik niet doen, maar af en toe even wat meer rust nemen en stil zitten is wel lekker toch? Hier gaat het oké. Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken en ook even afleiding te zoeken met andere dingen. Maar vind het forum zo gezellig haha.
Ja juist dat probeer ik ook te doen! Heb vanochtend even gewandeld, thuis gekomen even geluncht en een power nap van 15 min gedaan lukte me niet om meer te slapen vandaagmaar das helemaal prima! En idd zoveel liggen is ook niet goed! Hhahahaha is idd wel gezellig, maar klopt, probeer ook andere dingen te doen voor afleiding! Vind het een strak plan!