Zwanger worden van eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mena92, 21 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dutchgirl1991

Dutchgirl1991 Fanatiek lid

4 jun 2021
    1.566
    1.499
    113
    Vrouw
    GabrielaH vindt dit leuk.
  2. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Wat goed! Vergeet niet de warme havermout ey!! Ik geloof er enigszins heilig in dat het heeft geholpen! Gewoon rond de tijd dat je begint met ovutesten beginnen met havermout, warme havermout ;) en dan hoef je dat niet elke dag te doen hoor, deed ik ook niet.. maar gaat vooral om de periode waarin je het doet?! Is heel goed voor de eisprong, verdikking van de uterine linening, en bevordert de innesteling :) aangezien jullie al zo goed bezig zijn ken je ook dit er bij doen en dan gewoon 1 kom ofso om de dag of om de twee dagen.. ik deed twee kommen want bij het maken kreeg ik het nooit voor elkaar om echt een kleine beetje te doen en eindigde altijd met veel:roflmao: oh en ik mengde het met een beetje melk, zodra het in de kom zat .. leek het wel een beetje op cereals :rolleyes:

3. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Aawhh yes! Nu stop ik er echt mee hoor:roflmao: op naar de echo !

Dutchgirl1991 vindt dit leuk.
  4. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    Wat fijn deze! Gefeliciteerd meis, straks een mooie echo!

5. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Dankje meid!:).. straks ook zo eentje voor jou!!

6. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    Ooh wat vervelend, als je geen peil kunt trekken op je cyclus. Ik hoop dat je snel een positieve test hebt meis, en dat je cyclussen weer wat korter worden. Of natuurlijk dat je straks gewoon zwanger bent!

7. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    Jaa vorige week, na eisprong ook veel warme havermout gegeten en zo'n beetje alles wat ze zeiden op die link die jij stuurde @GabrielaH .. en granaatappelsap. Maar helaas niet het gewenste resultaat. Maargoed, waarschijnlijk gewoon nog een te hoog stresslevel. Hoop ik dan maar, ik ga er nog maar even niet vanuit dat 1 van ons iets heeft waardoor ik moeilijk of niet zwanger kan worden.. maar die angst is er wel steeds meer.

8. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Oh jij zit al op het wachtbankje??? Nou van die hele lijst deed ik allen havermout eten:D hmm ik begrijp dat de angst er is!! Dat begrijp ik volkomen! Wanneer zou je eventueel willen nachecken?!

9. Neanay

Neanay Fanatiek lid

25 mei 2021
    1.250
    996
    113
    Vrouw
    Hier gaat alles goed. Sinds gisteren geen bloed meer gezien. Vannacht wel menstruatiekrampen gehad (minder pijnlijk als gewoonlijk) maar verder geen bloed meer, heel vaag… als er morgenochtend nog niks is doorgebroken, dan ga ik maar weer een testje wagen. :)

10. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    Nee ik zit op cd 5 met korte lf, bedoelde eigenlijk 2 weken terug maar ook nog vorige week haha.
    Als het in december nog niet raak is, ga ik wel een afspraak maken.

11. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Oke, ik zal het deze maand ook weer proberen hoor! Zodra je gaat beginnen met ovutesten! Kan geen kwaad en is alleen maar goed! En probeer zoveel mogelijk warm te blijven, houd altijd een warme kruik ! Werkt ook tegen de stress! En als je bloed druk ineens wat omlaag gaat, dit weet je als je bv veel of ineens koude voeten en koude handen krijgt en een lage bloeddruk is niet goed voor de innesteling, want dan is de bloedsomloop niet goed, wordt je endometrium niet goed verdikt en dan kan het eitje dan niet goed innestelen want daar heeft ie dus geen plekje voor!! Dus lekker warm blijven meid, vooral met het weer van Nederland. De stress kan ook invloed hebben op heel veel dingen zonder dat je dat door hebt:oops: ik wens jou echt een stress vrije periode toe zodat het je lukt om zonder medische hulp zwanger te raken! Wij zaten ook echt op het nippertje om aan de bel te trekken!! Maar kijk, het kan zo'n omkeer hebben meid! Ik geloof in je! Krijg die stress goed onder controle, voor je het weet is het weg! En focus meer op je zelf dan op de stress :thumup::) you got this!

12. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Dit klinkt veel belovend ! Ik hoop dat het niet door breekt en dat je een mooie test mag hebben morgen

13. Dutchgirl1991

Dutchgirl1991 Fanatiek lid

4 jun 2021
    1.566
    1.499
    113
    Vrouw
    Ik ben al begonnen met de havermout papjes, misschien helpt het haha! Drink nu ook elke dag een beetje granaatappelsap en m'n man dan nu de vitamines. We doen in ieder geval ons best :)

GabrielaH vindt dit leuk.
  14. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    Met mij gaat het redelijk. Dinsdag EINDELIJK weer een ziekenhuis afspraak en ik hoop dat het gesprek met eigen arts goed gaat verlopen en we de antwoorden gaan krijgen waar we naar zoeken. Nog dagelijks mee bezig helaas :( het blijft maar in je hoofd zitten.. acceptatie is lastig

15. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Oei meid ik zou het raar vinden als je d'r niet mee bezig zou zijn :oops::$ oke eindelijk! is de afspraak met eigen arts nabij en ik hoop zo voor je dat het jullie mag lukken, al met behulp van IUI/IVF zolang het jullie maar gewoon lukt! Owh meid ik hoop echt zo erg dat het mag lukken bij jullie! Ik blijf gewoon nog mee duimen. Tot zo ver ik weet zijn wonderen de wereld nog niet uit en voor sommige duurt het wat langer maar betekent niet dat het je niet kan overkomen!!! Veel knuffel en veel liefs meid! :thumup:

DZ91 vindt dit leuk.
  16. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    Ja het zal waarschijnlijk ICSI worden.
    Eerlijk gezegd kijk ik wel op tegen zo'n traject.. maargoed we moeten gewoon goed nadenken en antwoorden krijgen en dan beslissen.
    Lief van je ♡

17. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Oke, ja sorry ik weet het alweer, het zat tussen ICSI en IVF en dat het er meer kansen waren dat het ICSI zou zijn.. goed nadenken wordt het zeker! Mag ik vragen waarom jij persoonlijk tegen een ICSI traject op kijkt?! En dan hoop ik sowieso voor jullie dat jullie eigen arts wat meer en duidelijker antwoorden kan geven!

DZ91 vindt dit leuk.
  18. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    Ik heb een naaldenfobie dat ten 1ste.
    Ik zal mij dagelijks moeten injecteren in mijn buik. Daarnaast veel bloedprikken in het ziekenhuis (nouja.. dat heb ik nu ook al 2x moeten doen dus vooruit dat gaat nog).
    Bang hoe ik reageer op de hormonen.
    De grootste angst is nog die punctie omdat ze je niet volledig kunnen verdoven en je bij bewustzijn bent. Bang voor complicaties etc.. ja angsthaastje dus. Het is gewoon een heel intensief traject.

19. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Oef ik begrijp je meid! Niks angsthaastje!! Het is gewoon intensief, zoals je zelf zegt:$ oh meid toch, ik hoop alleen dat whatever je moet doen dat het je gewoon lukt! Om zelf je eigen kindje te mogen dragen en ter wereld mag brengen!!! Liefs ❤

DZ91 vindt dit leuk.
  20. TikusSabrina

TikusSabrina Actief lid

25 aug 2021
    157
    96
    28
    Vrouw
    Zeker leuk!

Deel Deze Pagina