@SLP klinkt goed! Zo gaat de tijd ook wat sneller hè, fijn dat je alweer bijna aan de ovu testen kunt. Geniet nog even van je vakantieweekend! @Ellyn ah yes! Altijd een fijn moment! Maak er een heerlijk weekend van samen @Dutchgirl1991 ahh keertje niet tempen kan niet zoveel kwaad toch! Ik ben ook niet heel acuraat qua tijdstip.. in het weekend doe ik het wat later. Merk wel dat de temp dan ook gelijk een stuk hoger uitvalt.. maar het moet ook een beetje leuk blijven toch! Ik gebruik gewoon een simpele van de kruidvat, binnen 10 sec resultaat, wel met 1 decimaal trouwens
@Mena92 die gebruikte ik eerst ook en denk dat ik die nu ook maar weer ga gebruiken. Vindt het niet erg om een wekker te zetten voor het tempen want ik kan daarna toch wel verder slapen
Inderdaad wel balen maar ik sta er positief in, dat scheelt. Het komt ooit goed zoals mijn vriend elke keer zegt, haha. Deze maand ga ik inderdaad beginnen met ovulatietesten! Ik moet ze nog wel even bestellen. Raadt iemand een bepaald merk aan?
Wat goed dat je er zo positief in staat, dan komt het vast snel goed! Ik gebruik zelf de midstream testen van Telano, vind ze erg fijn en werken voor mij goed
Ik gebruik de ovulatietesten van Sensitest. De dipsticks. Zodra deze net zo donker zijn als de teststreep doe ik voor de zekerheid ook nog een clearblue test. Ik ga ook volgende week weer beginnen!
Ik vind die van de Action wel fijn! Die gebruikte ik en ik was heel moeilijk om een piek te vinden maar met de Action testen had ik echt een hele mooie piek gevonden
En moet hij het dan gewoon thuis produceren en aan den huisarts afgeven of…? Zou dat graag ook laten doen bij mijn vriend als het binnen 2 maand niet lukt
Ik zou het zeker checken als je ong. een halfjaar bezig bent (van de man). Wij hadden soieso al een voorgevoel... mijn man en ik. We weten nu iig na 8 maanden zelf te hebben geprobeerd dat het een traject zal worden, i.p.v. dat we daar pas over 1,5 tot 2 jaar achter zouden komen.
Wij hebben hier toevallig gisteren een gesprek over gehad. Manlief wil nog 2 rondes wachten en dan inderdaad het bij hem alvast laten testen. Voelde wel als een opluchting, dat hij er voor open staat. En gisteren voor het eerst het gevoel dat we er echt over hebben kunnen praten. Eerst was het vanuit hem steeds dat het wel komt, en dat zegt ie nog steeds. Maar hij heeft nu wel zoiets dat we het half jaar voorbij zijn en het wel lang duurt. Ja, ik ben me ervan bewust dat er meiden hier op het forum veeeel langer bezig zijn, en dat er een jaar voor staat, maar in onze omgeving is iedereen gewoon snel zwanger. @DZ91 hoe is het meis, heb je een beetje afleiding? Nu echt bijna de 31e he!
Tuurlijk staat er een jaar voor, aankloppen voor doorverwijzing is zelfs 1,5 jaar! Als je iets kan uitsluiten.. doen. Ook de meiden die geen eisprong kunnen vinden/hele onregelmatige cyclus/uitblijven van menstruaties... klop gewoon aan hoor. Wie weet word je geholpen en eerder onderzocht en scheelt een hoop tijd. Bij mij is het de ene dag oke en de andere dag zit ik echt vol woede en verdriet.. voornamelijk doordat ik elke dag geconfronteerd word met gezinnetjes, baby's, zwangere. Ik woon in een wijk waar jonge stellen wonen, dan weet je het wel. De huisarts zei ook.. wat dat betreft wonen jullie wel heel vervelend qua confrontatie. Maargoed waar je ook komt, je ziet het overal. Ik hoop echt dat dinsdag goed verloopt en dat we het vertrouwen in de arts wat terug krijgen. Hoe is het met jou @Mena92?
GoodMorning lovely Ladies Morning sickness ik moet er eigenlijk om lachen!! Je weet dat je het krijgt, je weet dat het über vervelend is! je denkt dat je het niet krijgt maar je weet dat je het krijgt maar je hebt het zelf gewild, het is voor de beste doel dus wat kan je er tegen doen!? Hahhahaha het weg lachen ik heb al gegeten, thee gedronken dus wat ik nu kan doen is het weg lachen Hoe gaat het voor de rest met iederen dames, ik heb een beetje gelezen dat de eerste ovulatietesten al in de weer waren.. Uhm dames even een vraagje, voor updat van het lijstje, @KJB had van de week toch een positieve test?! Of heb ik me nou zwaar vergis
Ja idd, gewoon proberen! Zeker na jouw verhaal durf ik het wel aan eerder aan te kloppen als het nodig is. Heel confronterend inderdaad, al die zwangeren en baby's. Lijkt me heel erg lastig! Vooral omdat het geen misgunnen van een ander is.. Ik hoop dat het dinsdag goed uitpakt voor jullie! Lief dat je het vraagt, hier gaat het oke. Vanochtend echt een flinke huilbui, voel me soms zo machteloos en onbegrepen. Niet alleen het stuk zwanger worden, maar gewoon in alles. En dan heb je soms van die buien. Maar ik moet zeggen; zo'n flinke huilbui is beter dan het gejaagde, gestresste gevoel wat ik de afgelopen weken had. Vandaag maar even lekker rustig aan doen.
Ahh wat vervelend, die misselijkheid. Hopelijk wordt het snel minder! Goed dat je het probeert weg te lachen, wie weet helpt het haha
Ik ben ook wel benieuwd hoe het met @Sparkles is ? En idd @CrystalSky gisteren NOD, hoe is het afgelopen?
Klopt! Gisteren opnieuw getest en zo waar een voorzichtige oploop te zien. Borsten zijn al zoooo gevoelig, niet te doen. Gelukkig nog geen extreme misselijkheid..
Zwanger worden van eerste kindje - Lijst ♡ NOD: Sparkles - 25 jaar - ronde 8 - 19 augustus CrystalSky - 27 jaar - ronde 15 - 28 augustus DZ91 - 30 jaar - ronde 7 - 29 augustus MariekeS93 - 28 jaar - ronde2 na bbz - 7 september Ellyn - 32 jaar - ronde 8 - 13 september Dutchgirl1991 - 30 jaar - ronde 4 - 16 september SLP - 28 jaar - ronde 3 - 19 september Jacks07 - 27 jaar - ronde 3 - 21 september Mena92 - 29 jaar - ronde 7 - 22 september Neanay - 25 jaar - ronde 5 - 25 september Newbie123 - 27 jaar - ronde 2 - NOD onbekend Zwanger: GabrielaH - 26 jaar - UD 27-04-'22 Sjuwene - 32 jaar - UD ? TikusSabrina - 30 jaar - UD ? KJB - 30 jaar - UD ? Afspraken: DZ91 - 31 augustus Sjuwene - 31 augustus - afspraak arts bloed prikken GabrielaH - 06 september - intake verloskundige GabrielaH - 07 september - eerste echo 9:45h Sjuwene- 16 september - 7 weken echo 19:40u TikusSabrina - 20 september - 1e echo Sjuwene- 23 september - intake gesprek 9:00u