Zwanger worden van eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mena92, 21 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjuwene

Sjuwene Bekend lid

17 jul 2021
    952
    793
    93
    Vrouw
    Ben benieuwd naar je afspraak @DZ
    Ik gebruikte de foliumzuur van kruidvat en visolie van kruidvat, vit d3 verder niks byzonders om zwanger te raken

2. KJB

KJB Actief lid

2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    Die slik ik ook inderdaad al sinds half juni. Hier ook geen vis liefhebber haha. Verder niks eigenlijk. Ja, ik drink ook al een maand geen alcohol meer.. Dus voordat ik wist dat ik zwanger was. Scheen ook bij te dragen aan vruchtbaarheid.

3. SLP

SLP Actief lid

4 mei 2021
    207
    204
    43
    Vrouw
    Rotterdam
    Hiya meiden. Hier 2 lange eerste dagen van het nieuwe werkjaar gehad. Ben nu al op hahaha.... :rolleyes:

Ik heb de foliumzuur + vit D smelttabletten van Davitamon, ik kan namelijk geen pillen/tabletten slikken. Is dus net wat makkelijker

@DZ91 Wat fijn dat er wat meer duidelijk is voor je! Laat het maar snel oktober zijn :thumup:

DZ91 vindt dit leuk.
  4. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Oh meid, Echt super! Zie je wel dat je gewoon je eigen arts nodig had om gewoon zekerheid te brengen! Nu weten jullie waar jullie aan toe zijn en kunnen zo ook verder! Het zal allemaal niet makkelijk zijn, maar het is wel voor een goed doel en eerlijk heb er wel vertrouwen in dat met de wetenschap van tegenwoordig jullie ook jullie eigen kindje kunnen krijgen! Maar jij moet dan ook alles doen, om je uterine lining nice en sponzig te krijgen zodat hij ook mooi in kan nestelen! Oh meid ik ben zo blij voor je! ❤ ik denk dan toch dat je dit jaar met een positieve nieuws eindigt ;)

DZ91 vindt dit leuk.
  5. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Hey meid, tijdens het proberen nam ik alleen foliumzuur! En voor de rest ben ik echt een freak om huis/keukenmiddeltjes te zoeken, vooral dingen die je kan eten/drinken om het allemaal te bevorderen ! Nu , neem ik ook de Davitamon compleet zwanger met foliumzuur, vitamine D3 en visolie . Ik lust wel vis maar eet het niet al te vaak dus zo krijg ik in iedergeval elke dag wat binnen!!

DZ91 vindt dit leuk.
  6. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Yes girl! Veel plezier vanavond!❤

Dutchgirl1991 vindt dit leuk.
  7. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat het me mee gaat vallen allemaal, ik kijk er natuurlijk ook wel wat tegenop. Maargoed, je moet er wat voor over hebben hè!

8. Dutchgirl1991

Dutchgirl1991 Fanatiek lid

4 jun 2021
    1.566
    1.499
    113
    Vrouw
    We hebben allebei vakantie, dus zodra ik de positieve had was die de sjaak :D

GabrielaH vindt dit leuk.
  9. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Ik begrijp je wel, het vraagt ook veel van je hea, dat kan je niet vergeten! Dus is alleen maar logisch dat je er een beetje tegenop kijkt! Maar is je moet het er wel voor over hebben! Het gaat je allemaal lukken meis!:) gelukkig hoef je niet die hele screeningo_Ol:rolleyes: Ken je lekker snel beginnen!!!

10. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Heerlijk! :roflmao:

11. Dutchgirl1991

4 jun 2021
    1.566
    1.499
    113
    Vrouw
    Ik gebruik die van Kruidvat zwangerschap vitaminen met omega 3 omdat ik ook geen vis eet (hou ik niet zo van).

@DZ91 kan me voorstellen dat je het "spannend" vindt en dat het wel onzeker is ook zo. Ik ga heel erg duimen voor jullie op een uiteindelijk toch positieve uitkomst! :)

DZ91 vindt dit leuk.
  12. Sjuwene

Sjuwene Bekend lid

17 jul 2021
    952
    793
    93
    Vrouw

Hahahahaja!!! Hier moest wel erg on lachen.
    Zo was ik ook hahaha
    Positieve test nou gelijk op springen hahah

13. Sjuwene

Sjuwene Bekend lid

17 jul 2021
    952
    793
    93
    Vrouw

Ik hoop echt dat het jaar goed voor je eindig.
    Ik kan me niet voorstellen wat jullie nu meemaken.
    Ik hoop op het beste!!

DZ91 vindt dit leuk.
  14. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    :roflmao: ik ga echt helemaal stuk om jullie:roflmao: maar dit is dus het principe van de zaak! En zo gebeurd het dus ook echt:oops::rolleyes: wij zijn dan echt bloed honden joh hahhahahaha

15. Sjuwene

Sjuwene Bekend lid

17 jul 2021
    952
    793
    93
    Vrouw
    Hahaha jaaa echt hoor. Was bij mij echt zo. Sochtends test gedaan en ik was verbaasd dat ik al een smiley kreeg. Nou gelijk om 8 uur erop springen en zo zie je maar heeft zijn werk gedaan haha.. zijn zwemmers zijn dus ochtend zwemmers hahah waren goed wakker:roflmao::roflmao::roflmao:

GabrielaH en Dutchgirl1991 vinden dit leuk.
  16. Dutchgirl1991

4 jun 2021
    1.566
    1.499
    113
    Vrouw
    Hahaha zeg dat wel hoor :D er ligt voldoende klaar dus laat dat ei maar komen!

GabrielaH vindt dit leuk.
  17. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Hahahahahha kan me nog herinneren dat jij om zwemmers had gevraagd :oops::roflmao::roflmao: dat vond ik echt grappig!! Maar beter ook dat ze goed wakker waren! Dan zit al die energie erin hahahah

Sjuwene vindt dit leuk.
  18. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Oh yes!! Ik duim mee dat ze een goede ontmoeting hebben!

19. Sjuwene

Sjuwene Bekend lid

17 jul 2021
    952
    793
    93
    Vrouw

Haha ja . I was on a mission!!:roflmao::roflmao:

Dutchgirl1991 en GabrielaH vinden dit leuk.
  20. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    Aaah er is gezellig gekletst hier vandaag!
    Hier een hele drukke dag.. even bijlezen.

@DZ91 wat fijn dat jullie een datum voor de intake hebben! En dan hopelijk daarna snel van start.

@Michelletb97 Iedereen die voor een 1e kindje gaat op wat voor manier dan ook is welkom! Klets hier fijn mee, lucht je hart etc. Wat een naar nieuws hebben jullie gekregen, en wat goed dat je naar je onderbuikgevoel hebt geluisterd. Ik hoop dat jullie eind deze maand meer duidelijkheid hebben!

@Jacks07 Ik slik elke dag mama tabletten van vitals. En ik let ook op wat ik eet, voldoende gezonde vetten, vis, weinig bewerkte producten etc

@Dutchgirl1991 ahh yes, dat is fijn! En dan ook nog in jullie vakantie! Heel veel plezier, kom maar door met die zwemmers haha

Hoe gaa het verder met iedereen?
    Hier vliegen de echo's en zwangerschapsaankondigingen me om de oren.. merk wel dat ik het steeds lastiger vind om blij te zijn voor een ander. Slecht hè.. ik gun het iedereen maar aaaargh

Muisjepluisje en DZ91 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina