Ik heb volgende week dinsdag ook een Acupuntuur intake staan… ben benieuwd Maar wat gaan de dagen altijd zo langzaam zeg na je menstruatie ..
Nee het lijntje was gekleurd! Maar helaas zijn de rode duivels bij kameraad door gebroken Ik heb idd wel eens van die witte lijnen gezien, echt geflipt dat joh!! had ze hier een paar keer voorbij zien komen op het forum en nou, ik geloofde me ogen niet
Oooh jammer, nee ik al paar keer een wit lijntje dus ik gebruik ze niet meer. Hopelijk volgende ronde beter dan
Bij de Kv 2voor5?! .. die zijn ook niet meer wat ze ooit waren hea!!! Pfff denk dat die van Etos 2voor5 het dan moeten doen! Want die andere testen zijn of te duur of geven allemaal rare streepjes
Lieve meiden, hoe gaat het vandaag met jullie? Hier nu 7dpo en niet helemaal fit.. hopelijk een goed teken. Maar ondertussen ook een beetje mijn hoop kwijt geraakt ofzo.. nergens op gebaseerd verder, maar het schiet hier dus alle kanten op: goed gevoel erover en dan weer helemaal niet
Wat bedoel je met niet helemaal fit meis? En dat van dat het gevoel alle kanten op schiet is heel herkenbaar. Sunny side up! (Nouja, meestal dan...)
Dat herken ik wel ja. Soms denk ik echt deze ronde is het vast en zeker raak, en daarna denk ik nee het zal wel weer niet. Wij gaan morgen een weekje op vakantie en ik neem geen testen mee zodat ik van mezelf niet eerder kan gaan testen. 25 september heb ik mijn NOD en die dag ervoor komen we terug, dus ik ga voor het eerst echt wachten met testen tot mijn NOD. Spannend Ik ben nu trouwens 4 DPO en ik heb nog geen bijzonderheden gemerkt. Net wel wat kramp in mijn buik, maar dat kan ook van de (onbewuste) zenuwen voor de vakantie komen
@Dutchgirl1991 Niet fit als in een beetje rillerig, koud enz. Niet ziek maar ook niet geweldig zegmaar. Hoe is het met jou? Nog flink aan het balen zeker.. of vol goede moed nieuwe ronde in? @Neanay wat heerlijk, een weekje vakantie! Perfecte timing ook, lekker ontspannen zodat je lichaam goed zijn werk kan doen! En goed dat je geen testen meeneemt!
@Mena92 ohh vervelend zeg! Hopelijk voel je je snel beter. Baal stiekem behoorlijk. Het leek echt even de goede kant op te gaan. Moet mezelf weer even herpakken..
Hoi lieve meiden, Ik reageer niet veel maar ik lees wel alles. Ik heb wat moeite met contacten in het dagelijks leven en ik merk dat ik dat zelfs anoniem via internet moeilijk vind. Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan en tot onze grote verrassing is ie positief! Test stiekem vanmorgen om 5 uur gedaan en daarna geen oog meer dicht gedaan haha. Ik was blij dat m’n vriend wakker werd om het te delen met hem. Nu hopen dat alles goed blijft gaan! Ik vind het beetje moeilijk ook om te delen hier omdat ik het zo erg vind voor de dames die al langere tijd bezig zijn of in een medisch traject zitten.
Van harte proficiat! Misschien is het leuker voor je om mee te praten in een groep met zwangere dames? Geniet ervan!
Geeft helemaal niks, een ieder mag delen wat ie wil delen. Wat ontzettend fijn voor jou meis, van harte gefeliciteerd!
Ik ben bang dat testen al niet meer nodig is.. voel me vandaag precies als altijd de dag voor ik ongesteld word. Dus ik ben bang dat het morgen al zover is.
Ff afwezig geweest. Heb het de laatste tijd veel te druk en loop ene beetje over merk ik.... Ik heb mijn piek uiteindelijk niet meer gevonden, dus ik wacht wel af of ik ongesteld word of niet... @Jacks07 Gefeliciteerd!