@DZ91 Je hebt zo van die dagen dat alles bij elkaar komt en je overspoeld wordt door emoties. Dan helpt even afschrijven wel en daar zijn we ook voor! Dikke knuffel!
Ik zag net een artikel voorbij komen; 1 op 4 Nederlandse vrouwen worden zwanger tijdens anticonceptie gebruik. Al lachend zei ik tegen mijn man; ‘fijn, wij worden het niet eens zonder anticonceptie.’ Maar het pikt toch heel erg. Ik kan het deze maand wat meer loslaten. Ik probeer mijne gedachten heel hard te verzetten, maar ik mijd het onderwerp liever.
Vandaag mijn echte positieve ovulatietest. Heb echter niet zo heel veel zin in "gezellig" maken, maar ga straks wel even zin maken anders heb ik straks wel spijt.
Hee meis, goed om te horen dat je een heerlijke vakantie hebt gehad. Misschien doordat je zo lekker ontspannen hebt een eerdere eisprong? Geen idee hoor, maar in ieder geval fijn! Die lange cyclussen is ook niks. Veel plezier deze dagen!
Hier nu 7dpo en 3 dagen voor NOD. Man, ik vind het zo spannend. Het is elke keer spannend hoor, maar heb er de afgelopen tijd veel voor gedaan om rustiger en beter in m'n vel te zitten. En ook afgelopen dagen veel rust genomen, goed gelet op wat ik eet qua innesteling. En heb er een goed gevoel over. Maar de klap als het niet is gelukt gaat dan nu wel even extra hard aankomen ben ik bang. Dus ik ben daar nu wel echt wat angstig voor. Bang om ongesteld te worden als ik aan het werk ben, dus hopelijk gebeurt dat gewoon, als het gebeurt thuis.
Ik heb ook een goed gevoel bij jou deze ronde! nog 2 dagen wachten en dan ben je 9 dpo…. Spannend hoor!
Ik zit een beetje in dubio. Vandaag mijn positieve ovulatietest en voor de volledigheid wil ik eigenlijk morgen ook nog testen, maar heb wel een drukke middag op het werk voor de boeg..
Hm ja lastig, kun je niet op een eerder tijdstip testen? Weet niet hoe laat je moet beginnen.. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel eens testen met ochtendurine deed, maar hoor en lees overal dat je dat eigenlijk niet moet doen.. maar ik kreeg daar ook positieve test mee
Deze week moet mijn ovulatie ergens zijn maar heb het typerende slijm nog niet gezien. Nu ben ik bang dat mijn cyclus weer iets langer is dan normaal. Dat komt bij mij om de zoveel cycli voor. Voor hetzelfde geld heb ik hem wel deze week. Het vervelende van niet werken met testen… Wilde er wel een beetje omheen plannen in de zin van “aan de slag gaan”. Ben ook wel erg gespannen omdat ik het allemaal zo spannend vind.
Ik sneak er maar gewoon even tussenuit heb ik besloten ik test meestal rond 3 uur/half 4 en wil dat graag aanhouden als het lukt. Ben blij als het testen er weer op zit haha maar het is voor hopelijk een heel goed doel.
Snap dat het spannend is! Als je "gewoon" regelmatig seks hebt hoef je de eerste maanden niet met testen te werken, maar dan moet je het idd wel een beetje los kunnen laten. Heeft zo voor en nadelen, niet testen.
Hier vanmorgen een testje gewaagd, was omo wit. Kan nog alle kanten op, dat weet ik, maar ben er toch wel weer een beetje bang voor
Vandaag 6 DPO. Ik heb al 2 dagen wat druk en steken aan mijn linker lies. Ik dacht altijd; maak je niet gek het is nog te vroeg. Nu zag ik bij het vegen een mini stipje donker rood bloed. Nog steeds steekjes in de linker kant en nu ook menstruatie achtig krampjes. Ik begin mezelf weer gek te maken.
Nu ben ik even de kluts kwijt! De krampjes kwamen heel erg op en leken erg op ovulatiekrampen. Dus ik deed een ovulatietest van CB (de paarse) en krijg een knipperende smiley… Pff zou mijn ei dan toch niet gesprongen zijn vorige keer. Ik vond het al zo atypisch toen. Maar langs de andere kant. Dat zou willen zeggen dat mijn cyclus opeens een week langer is dan anders en ik ergens + 40 dagen zal uitkomen.
Als ik naar jouw kaartje kijk, klopt het dan wel dat je 8 dpo bent? Ik zie namelijk dat je kruis staat op de plek waar je je positieve ovulatietesten hebt. Ik denk eerder dat je nu 6/7 DPO bent..
Hm ja, goed dat je het zegt. Zou ook 7dpo kunnen zijn. Dat plusje was 's ochtends vroeg, eind vd ochtend toen al niet meer. En had gelezen dat je ei tussen 12 en 48 uur kan springen.. dus toen ff het kruis had gezet dacht ik dat ik dan die avond dan mijn eisprong heb gehad. Maar nu je het zegt, misschien toch die dag erna. En dan zeggen ze dat de enige manier om zeker te weten wanneer je eisprong is, tempen is. Niet dus..