Op de foto zie je dat bij een vroege zwangerschap je oestrogeen hoog blijft. Dus het kan bij jou ook die kant op gaan!
@Milou94 Ja ik had het ook teruggevonden bij CB dat ze er op kunnen reageren. Maar het is omdat mijn ovulatie deze keer zo atypisch is verlopen dat ik het niet echt denk. Geen rekbaar slijm, geen ovulatiepijnen (terwijl ik dat normaal echt tot 3 dagen na mijn ovulatie kan hebben). Ik had woensdag zo’n last van menstruatie pijnen die ik herkende van mijn ovulatie dat ik dacht het zal toch niet opnieuw mijn ovulatie zijn? Dus maar een test gedaan. Een knipperende smiley dus…
Afwachten dus…. Ik heb wel rekbaarslijm gehad maar geen smiley. dat was 12 dagen geleden. En nu dus een knipperende… ook geen peil op te trekken
Ik denk wij hahahaha. En bij @Mena92 was het 2x een piek in een maand. Dus ook een gekke maand! Het hangt in de lucht haha
Verlies net best een hoeveelheid bloed, is dus toch mis denk ik, helaas. Ben op het werk.. moet het wel even ergens kwijt
Hoeveel is het? Ik zag toch echt een streep ook licht op de Kruidvat test! Misschien nog innestelingsbloeding…. Ik duim voor je
Lieve meiden, Dankjulliewel voor de lieve reacties. Zal straks jullie verhalen even bijlezen hoor! Vanochtend voelde ik ineens wat verliezen op het werk, dacht dat het afscheiding zou zijn, maar eenmaal op de wc was het echt bloed. Niet heel veel, maar ook zeker niet weinig. Het was wat roze met een beetje helderrood erdoor. Dus ik was best wel in paniek. Tampon in gedaan en de rest van de dag had ik steeds een heel klein beetje bruin in de tampon. Nu lijkt het gestopt. Ik heb nooit veel bloedverlies tijdens mijn ms, dus vandaar dat het gewoon voelt als een ms. Ook heb ik echt best wel flinke buikkrampen. Maargoed, net thuis van werk, gelijk even wat urine opgevangen om te kijken of ik nog wel een streepje heb. En ja hoor, dat zeker. Daarna heb ik een clear blue gedaan en die gaf gewoon 1-2 aan dus ja, echt zwanger. Maar door het bloedverlies durf ik nog niet heel blij te zijn. Ik houd jullie op de hoogte hoe het nu verder gaat!
Oh wat spannend! Ik blijf voor je duimen dat het allemaal goed gaat. Super fijn dat de clearblue 1-2 weken aangeeft. Voorzichtig gefeliciteerd!
Veeg toch net weer wat vrij helderrood bloed af, dus ik vertrouw het niet helemaal. Nu afwachten maar wat er gaat gebeuren.. wat dubbel is dit zeg. In ieder geval zo lief dat jullie de tijd nemen mijn verhaal te lezen!
Hm dit lijkt me ook wel verwarrend, midden in je cyclus. En dan met die knipperende smiley, lijkt me ook niet heel duidelijk samen gaan. Hopelijk heb je snel meer duidelijk!
Goed dat je even wat afleiding zoekt, door er minder mee bezig zijn gaat de tijd ook sneller, en voor je het weet zit je weer in je vruchtbare dagen!
Voor nu ben je gewoon zwanger! Hopelijk is dit de innestelingsbloeding als je test morgen is opgelopen dan denk ik dat het van de innesteling komt