@Mena92 je sensitest is ook wel opgelopen, maar kan me goed voorstellen dat je voorzichtig bent! Spannend....
@Mena92 nog even in onzekerheid door die bloeding en dat is volkomen te begrijpen maar hou wel in gedachte dat je een mooie gehalte HcG hebt, want dat is een mooie digitale test uitslag, vergeleken met de streepjes test!!! Dus zet er voor zo min mogelijk stress bij, ookal is dit moeilijk, gezien de bloeding! Maar blijf voor nu maar denken dat het nog de innesteling kan zijn! Ik zou me echt zorgen gaan maken bij ongewone buik pijn en krampen gepaard met heftige bloeding met stolsels ! Houd voor alle zekerheid nog een warme kruik bij de buik en rug! Vooral met deze kou is het heel gunstig on het lekker warm te houden!
Ja weer ongesteld geworden, was ik natuurlijk wel vanuit gegaan. Zag dat je een bloeding heb gehad, als dat niet continu aanhoud kan het zijn dat je een soort bloeduitstorting heb gekregen door de innesteling (hematoom) dit had mijn zus ook. Verdwijnt vanzelf weer en is niet iets om je zorgen over te maken, dus ik hoop dat dit ook bij jou het geval is ♡
Mijn testje van vanmorgen duidelijke oploop (zal nog een oploop foto maken maar lig nu weer in bed haha). Gisteren dus al een 1-2 op de wekenindicator. Vannacht nog wel rood bloedverlies, maar temperatuur ook mooi hoog. Dus ik ga nu proberen er wat meer vertrouwen in te hebben. Straks manlief wakker maken met een kopje koffie en de clearblue digitaal ingepakt, spannend
Oh dit is goed!!!! van harte proficiat! Wat een rit wat het he om zwanger te worden, maar het is je gelukt!
Ooh @Mena92 wat fijn dat je toch een oploop hebt en mooie hoge temperatuur! Hoe reageerde je man? Ik wil je toch al voorzichtig feliciteren!
Zwanger worden van eerste kindje - Lijst ♡ NOD: DZ91 - 30 jaar - MMM - 1 oktober Mena92 - 29 jaar - ronde 7 - 2 oktober MariekeS93 - 28 jaar - ronde 3 na bbz - 5 oktober Newbie123 - 27 jaar - ronde 4 - 8 oktober Finca - 32 jaar - ronde 1 - 11 oktober Dutchgirl1991 - 30 jaar - ronde 5 - 13 oktober Ellyn - 32 jaar - ronde 9 - 14 oktober Neanay - 25 jaar - ronde 6 - 23 oktober Nino12 - 28 jaar - ronde 2 - 23 oktober Michelletb97 - 24 jaar - ronde 7 - houdt NOD niet bij Sparkles - 25 jaar - ? CrystalSky - 27 jaar - ? KimK93 - 27 jaar - ? Milou94 - 27 jaar - ? SLP - 28 jaar - ? Zwanger: GabrielaH - 26 jaar - UD 27-04-'22 Sjuwene - 32 jaar - UD 02-05-22 TikusSabrina - 30 jaar - UD ? KJB - 30 jaar - UD ? Jacks07 - 27 jaar - UD ? Ines98 - 22 jaar - UD 27-05-22 Afspraken: Michelletb97 - 30 september - 1e gesprek uroloog ivm azoospermie partner Michelletb97 - 1 oktober - 1e gesprek fertiliteit volgend op afspr uroloog GabrielaH - 5 oktober - Termijn echo Sjuwene- 8 oktober- Termijn echo 14:00 Sjuwene- 8 oktober - Vk 15:00 Ines98 - 13 oktober - eerste echo GabrielaH - 18 oktober - gynaecoloog DZ91 - 25 oktober - intake IVF/ICSI
GoodMorning dames, ik heb even mijn afspraken bijgewerkt, de afspraak van morgen heb ik verplaatst naar dinsdag! Dan zit ik dichterbij de 11 weken dus vind het beter ( ik had er niet eerder over na gedacht) en heb mijn afspraak bij de gynaecoloog erbij gezet, want we moeten kijken of ik nog met mijn vk door kan gaan of dat ik met de gynaecoloog de rest van de zwangerschap ga doen.. Nog een fijne weekend dames
Goedemorgen meis, Fijn dat je je afspraak hebt kunnen verplaatsen! En mooi dat je ook een afspraak bij de gyn hebt voor de rest van de zwangerschap
Ja waarschijnlijk wel, want de vk had tegen mij gezegd dat ze zou bellen om te kijken wat de gynaecoloog zou zeggen en voor ik het wist had ik een afspraak gekregen dus ik denk dat ik wel de rest van de zwangerschap bij de gynaecoloog moet doen! Maar is idd fijner! Hoe is het met jou lieverd? Hoe reageerde je vent?
Morning! Weer even bijgelezen. @Mena92 Voorzichtig gefeliciteerd! Ik snap dat de bloedingen voor onzekerheid zorgen, maar vertrouw maar op je mooie streep en de clear blue! Hier geveld door een vreselijke keelontsteking. Twee dagen flinke koorts gehad en sinds vanochtend weer onder de 38. M'n keel zit alleen nog zo dicht en doet zo'n pijn . Ik kruip weer onder m'n dekentje op de bank.
Ah wat naar @SLP Heel veel beterschap meis! Dankjulliewel allemaal! Het bloeden is wel weer gaande, maar het is lichtroze. Qua hoeveelheid heb ik nu wel weer een tampon in moeten doen. Maandag sowieso de huisarts gelijk bellen en verder afwachten maar. Mijn man zei gelijk "oh god". Maar was wel heel blij! Kunnen het allebei nog niet helemaal geloven.