@Mena92 voorzichtig gefeliciteerd! Heb vanmorgen de neiging onderdrukt om een early test te doen, aangezien ik mijn ovulatie dag niet weet en wellicht al 10dpo kan zijn. Hoogstwaarschijnlijk niet dus ik wacht nog een week.
Lief dat je er naar vraagt. Bij de uroloog nog niet heel wijs geworden. We zijn doorverwezen naar Erasmus MC en moeten eerst een bloedonderzoek laten doen bij mijn vriend (zoeken naar afwijkingen in de chromosomen) ik ben bang dat hij misschien wel het Klinefelter syndroom heeft… a fijn, als hij dat niet heeft en ook niks anders dan volgt er een operatie bij hem (TESE). Dat is 50/50, net als het bloedonderzoek. Dusja 50% kans nu op kinderloosheid Mijn afspraak ging heel goed… alles is perfect en precies op de verwachte dag was mijn ei gesprongen wat ze kon zien. Geen afwijkingen, heel mooi baarmoederslijmvlies met goede dikte, hele mooie eierstokken… Dusja dat voelt heel dubbel want mijn lichaam is er klaar voor
@Mena92 wauw voorzichtig gefeliciteerd meid! Kan mij voorstellen dat het allemaal nog een beetje onwerkelijk is!
Zwanger worden van eerste kindje - Lijst ♡ NOD: DZ91 - 30 jaar - MMM - 1 oktober Mena92 - 29 jaar - ronde 7 - 2 oktober MariekeS93 - 28 jaar - ronde 3 na bbz - 5 oktober Newbie123 - 27 jaar - ronde 4 - 8 oktober Finca - 32 jaar - ronde 1 - 11 oktober Dutchgirl1991 - 30 jaar - ronde 5 - 13 oktober Ellyn - 32 jaar - ronde 9 - 14 oktober Neanay - 25 jaar - ronde 6 - 23 oktober Nino12 - 28 jaar - ronde 2 - 23 oktober Michelletb97 - 24 jaar - ronde 8- houdt NOD niet bij Sparkles - 25 jaar - ? CrystalSky - 27 jaar - ? KimK93 - 27 jaar - ? Milou94 - 27 jaar - ? SLP - 28 jaar - ? Zwanger: GabrielaH - 26 jaar - UD 27-04-'22 Sjuwene - 32 jaar - UD 02-05-22 TikusSabrina - 30 jaar - UD ? KJB - 30 jaar - UD ? Jacks07 - 27 jaar - UD ? Ines98 - 22 jaar - UD 27-05-22 Afspraken: GabrielaH - 5 oktober - Termijn echo Sjuwene- 8 oktober- Termijn echo 14:00 Sjuwene- 8 oktober - Vk 15:00 Ines98 - 13 oktober - eerste echo GabrielaH - 18 oktober - gynaecoloog DZ91 - 25 oktober - intake IVF/ICSI Michelletb97 - datum nog onbekend - bloedprikken partner voor chromosomen onderzoek
Hee meis, Jeetje dat is dubbel zeg! Dat bij jou alles goed zit maar bij hem dus helemaal niet. Wat een onzekerheid en wat een klap, zulk nieuws. Het is gewoon echt niet eerlijk! Ik hoop zo erg dat het bij jullie de goede 50% op gaat!
Ik verlies nog steeds bloed en heb vanochtend/vanmiddag veel pijn gehad aan één kant. Moest echt even liggen van de pijn. Ik durf nog niet oop 'zwanger', echt afwachten nog.
Ik las je topic ivm het bloedverlies. Heb je al je huisarts of een VK gebeld? Misschien dat zij je verhaal willen aanhoren en advies kunnen geven? Ik weet het ook niet.. Ik denk dat het echt even afwachten is. zie je oploop op de test van vandaag en gister? Ik duim voor je lieve meid!
De pijn is nu voorbij, als het weer terugkomt ga ik bellen. Maar vind het lastig omdat het weekend is en je dan bij de huisartsenpost komt. Ik zie wel wat oploop, maar niet geweldig.
Hoe lang is je cyclus normaal? Heb je nog een zwangerschapstest gedaan? Ik heb er vandaag een bijzonder pijnlijke dag op zitten. Veel steken en krampen in mijn onderbuik dat mensen het gewoon aan mijn gezicht konden aflezen wanneer het weer begon. Ik herken het wel niet als mijn normale ovulatiepijnen.
Voel me al een paar dagen niet helemaal lekker. Rare pijntjes en kwaaltjes. Ik probeer mezelf maar te vertellen dat ik gewoon hyper gefocust ben op mijn lichaam. En dat is het waarschijnlijk ook.
herkenbaar! Dat had ik de vorige keer ook. Toen werd ik uit eindelijk toch ongesteld. Probeer er nu minder mee bezig te zijn. Maar het is heel lastig als je graag wilt. En ook omdat het je eerste zwangerschap zal zijn weet je ook niet wat je ‘moet’ voelen.
Let wel goed op jezelf he, als je twijfelt of je je niet goed voelt trek dan wel aan de bel! Hopelijk zit alles gewoon goed.
Jaaaa wachten duurt zo lang. Ben nu wel wat "voorzichtiger" ofzo na de vorige keer met m'n vroege miskraam (biochemische zwangerschap).