Oh goed te horen! Ik weet zo niet goed wat ik kan verwachten van gevoel, maar ik zal het vanavond weten! Even heel praktisch, wat die je best aan? Ik heb echt geen idee hoe het in zijn werk gaat en op welke lichaamsdelen er dan naaldjes gezet zullen worden.
Ik moest mijn broek en sokken uit. Had een shirtje aan met korte mouwen en die kon verder aan blijven. Ik krijg wat naaldjes in mijn voeten, benen, buik en handen. Mijn shirtje deed ze gewoon een stukje omhoog.
ben heel benieuwd hoe je dat gaat ervaren! Las dat er inderdaad nog meer meiden mee bezig waren. Hopelijk helpt het
Hoi dames, sorry, ik was de laatste dagen niet echt actief op het forum. Onze kat is gisteren met spoed opgenomen en ligt nog in het dierenziekenhuis, dus ik wat was afwezig. Het gaat nu wat beter met hem, dus we kunnen hem vanmiddag ophalen. Dan gaat mijn stressniveau ook hopelijk wat naar beneden. Ik heb geen ovulatietesten gedaan maar gelet op mijn afscheiding afgelopen weekend en mijn vorige cyclussen moet ik vandaag op 2 DPO zitten. Uiteraard nog geen klachten, haha. Ik probeer deze ronde ook pas op mijn NOD te testen. Ben benieuwd of dat gaat lukken, denk het niet. @Ellyn wat spannend dat je een positieve test hebt! Ik ga duimen voor een mooie oploop.
Hello, ook hier wat minder actief. Oktober is tot nu toe niet mijn maand... Eerst een fikse keelontsteking. Gister mijn enkelbanden gescheurd . Volgende week is vriendlief jarig, dus hoop dat ik dan wel al wat meer mobiel ben. Al zal dat wel op krukken zijn. @Ellyn Spannend, maar ziet er goed uit! Voorzichtig gefeliciteerd
Lieverd, ik snap je onzekerheid heel goed. Maar dit is écht een duidelijke streep. Ik voelde me ook totaal niet anders, laatste cyclus en was toch echt zwanger. Volgens mij is dit een mooie streep voor 12/13 dpo hoor, ik zou er van genieten!
Aaah nee dat is schrikken van je kat! Kan me voorstellen dat je er daardoor even niet bij was. Hebben jullie hem inmiddels weer op kunnen halen?
Succes vanavond! Ik zou gewoon wat makkelijks aan doen. Ik moest wel alles behalve ondergoed uit doen, bij mij zette ze de naaldjes bij m'n onderrug en buik, schouders, voeten en pols.
@Mena92 en @Milou94 Ik Ben net terug van de acupunctuur. Het was blijkbaar voorlopig een kennismakingsgesprek. Ik ben er wel even niet goed van. Blijkbaar zit er heel wat mis bij mijn cyclus en benoemde ze dat het op deze manier heel moeilijk zou worden om zwanger te worden. Ook sprak ze van mogelijke PCOS en dat de kans dat acupunctuur dan helpt eerder klein is. Was echt even onderste boven dat het toch zo ‘problematisch’ zou kunnen zijn. Moet nog even bekomen.
Nee, als ik terug lees was het ongeveer gelijk aan vorige rondes. Wel heel slecht geslapen 2 dagen voor de positieve test, echt bijna hele nacht wakker gelegen. En daardoor de dag erna (8dpo) echt heel moe en liep erbij als een zombie.. Maar verder niet anders
Wat vreemd! Op basis waarvan zegt ze dat het moeilijk gaat worden? Omdat je eisprong zo laat was? En pcos lijkt me dat dat door een arts moet worden vastgesteld.. ik vind het wel een gek verhaal hoor..
Jeetje dat snap ik! Hoe kwam ze op die conclusie? En wat zou er dan mis zijn met jouw cyclus? Op zich ben je niet extreem onregelmatig ongesteld.
Ze maakt zich wat Zorgen om de niet regelmatige cyclus en vooral die uitschieter van deze maand. Ze zegt niet dat het abnormaal is, maar wel zorgwekkend na slechts 4 cyclussen en dat in combinatie met de klachten die ik heb na mijn ovulatie en voor mijn menstruatie. Ze geeft zelf aan dat als ze er geen goed gevoel bij heeft ze me eerst doorstuurt naar een gynaecoloog. (Ze ging nu mijn bloed resultaten al eens bekijken van een tijdje geleden) en anderzijds vind ze mijn menstruatie heel problematisch, waardoor ze aangeeft het misschien wel moeilijk kan worden. Mijn regels duren 10 dagen. Dat zou te lang zijn waardoor er niet op tijd nieuw baarmoedervlies aangemaakt kan worden om de baarmoeder klaar te maken voor een zwangerschap.