@Mena92 in principe hoeven we niet met "pauze" dus dat is super fijn!! Hij gaat echter wel een poos onder narcose en zal daarna wel even uit de running zijn. Ik heb al wel tegen m gezegd dat ik hem desnoods wel even wil 'helpen' en het dan met een spuitje wel in mij doe hij keek er erg moeilijk bij haha!
Is het niet meer mogelijk deze maand? Ik kon even niet zo snel terug vinden waar je zit in je cyclus. Kan je wat bij de acupunctuur gezegd is wel een beetje relativeren? Kan me goed indenken dat het er wel in hakt..
Ik moest zelf even terug kijken hoeveel DPO ik was, maar ik ben 10 DPO nu. Ik heb het op zich wel kunnen relativeren omdat ik me deze maand ook wel echt beter voel qua ongemakken dus in mijn ogen is dat vooruitgang en ontpillen. ik maak me wel nog steeds wat zorgen om mijn lange menstruatie, maar het is wat het is… maar ik vind het wel moeilijk om mijn moed voor deze maand terug te vinden. Geen idee waarom maar die is uit elkaar gespat toen bij de afspraak van acupunctuur en krijg ik precies niet meer ‘gelijmd’ ofzo…
Wel begrijpelijk ook, het is toch een klap in je gezicht als dat gezegd wordt. Ga je nog terug naar de acupunctuur?
Goedemorgen meiden, Hoe is het met iedereen? Hier nog steeds aan het wachten op iets dat wijst op een komende eisprong, maar helaas nog geen symptonen of testen die daar op wijzen. Ik vind het frustrerend, dat wachten. Bang dat ik weer pas op dag 30 ofzo mijn eisprong ga hebben. Wil gewoon door, vooral nu ik weet dat het wel kan.
ah lieve meid ik begrijp je frustratie. Het is dan zo balen dat je daar dan geen invloed op hebt. Het enige wat je dan kunt doen is wachten en maar wachten en dat is zo gek makend….. knuffel! Hier zit ik nog op het wachtbankje vandaag 7 dpo denk ik?
Hoi meiden, even een vraag! Mijn temp was bij de postitieve ovulatietest 36,6. Was op zaterdag 9 okt. Zondag vergeten te meten… maandag was het 36,7, dinsdag 37,2 woensdag 36,9 donderdag 37, vrijdag 37,1 en vandaag 37,3. Is dat een beetje normaal??
Hmm wel lastig omdat je za en zo niet hebt getempt. Aan je temperatuurstijging te zien van maandag naar dinsdag denk ik dat je maandag je eisprong hebt gehad. Het is wel wat schommelend, heb je elke ochtend rond hetzelfde tijdstip gemeten?
ja zaterdag bij de positieve test was hij 36,6. Door de weeks ongeveer wel voor ik opstond voor m’n werk! Vandaag natuurlijk uitgeslapen maar ook voor het opstaan gemeten.
Ooh verkeerd gelezen oeps! Dan heb je inderdaad maandag je eisprong gehad. Vandaag is dan wat hoger omdat je later hebt getest, dat heeft wel invloed. Maar lijkt mij verder normale temperaturen en duidelijk eisprong gehad!
Zelf tel ik meestal 1 dag na mijn positieve ovulatietest als eisprong. Dus is hij bijvoorbeeld zondag positief, springt die maandag en ben je dinsdag 1 dpo.
Hier gaat alles goed. Vandaag 7 dpo maar niet per se klachten. Ik voel wel sinds gisteren af en toe iets in mijn buik, maar dat kan ik me natuurlijk ook verbeelden. Een soort van kleine steekjes. Ah ik snap je helemaal. Ik hoop echt dat je snel je eisprong vindt en dan ook op het wachtbankje plaats kan nemen
12 DPO vandaag! Ik heb terug een beetje hoop. Ik heb al 3 dagen zo wat lichte menstruatie achtige krampjes voor telkens nog geen 5 minuutjes maar wel voldoende voelbaar dat ik even wordt verstoord uit mijn activiteiten. Elke keer denk ik ooh nee ik het zal toch niet dat mijn regels daar zijn?! Maar eigenlijk weet ik beter want zo start mijn menstruatie nooit. Ik heb het deze maand echt goed kunnen los laten en ga gewoon wachten tot mijn menstruele er door komt en dat is altijd pas op 15 DPO.