Wij zijn ondertussen in het EMC geweest! We zijn beide echt heel positief over de arts, ze komt heel kundig over en is rete vriendelijk. Ze heeft meteen een echo gemaakt en gezorgd dat er bloed kon worden geprikt. Zowel zijn hormonen als chromosomen worden nu al onderzocht en we krijgen 29 november hier de uitslag al van. Woensdag moet hij terug naar het ZH voor een semenanalyse en ook die uitslag wordt 29 nov besproken. Afhankelijk van positief of negatief nieuws die dag gaan we de operatie inplannen die vind volgend jaar plaats wat ook niet al te lang duurt, als er zaad wordt gevonden gaan we ICSI doen en de wachtlijst is 2-3 maanden dus binnen nu en paar maanden weten we wat ons te wachten staat. Ook hebben we ons laten aanmelden bij de maatschappelijke hulp omdat ze wil dat we ook serieus gaan praten over het feit als we kinderloos blijven omdat we tot nu maar 50% kans hebben en dit kan minder worden.
Dit klinkt goed meis! Voor zover het goed kan zijn, want het blijft natuurlijk een K situatie.. maar heel fijn dat de arts jullie zo'n goed gevoel geeft en dat alles relatief snel lijkt te gaan!
Goedemorgen meiden, Hier is m'n temp ineens gedaald.. geen idee wat dat nou weer betekent.. Nog steeds op zoek naar m'n ei, zou nou toch wel een keer moeten komen.
Zwanger worden van eerste kindje - Lijst ♡ NOD: Newbie123 - 27 jaar - ronde 4 - 8 oktober Ellyn - 32 jaar - ronde 9 - 14 oktober Milou94 - 27 jaar - ronde 6 - 20 oktober Neanay - 25 jaar - ronde 6 - 23 oktober Nino12 - 28 jaar - ronde 2 - 23 oktober Meredith7 - 34 jaar - ronde 1 - 23 oktober Finca - 32 jaar - ronde 1 - 26 oktober SLP - 28 jaar - ronde 4 - 29 oktober Mena92 - 29 jaar - ronde 8 - 31 oktober (gokje) MariekeS93 - 28 jaar - ronde 4 na bbz - 1 november DZ91 - 30 jaar - MMM - 4 november Dutchgirl1991 - 30 jaar - ronde 6 - 8 november Michelletb97 - 24 jaar - ronde 9 - houdt NOD niet bij Sparkles - 25 jaar - ? CrystalSky - 27 jaar - ? KimK93 - 27 jaar - ? Zwanger: GabrielaH - 26 jaar - UD 27-04-22 TikusSabrina - 30 jaar - UD 08-05-22 KJB - 30 jaar - UD 09-05-22 Jacks07 - 27 jaar - Ines98 - 22 jaar - UD 27-05-22 Afspraken: Ines98 - 13 oktober - eerste echo GabrielaH - 18 oktober - gynaecoloog DZ91 - 25 oktober - intake IVF/ICSI Michelletb97 - 29 november- uitslag genetisch bloedonderzoek
Hoi, GoodMorning ladies, Sorry ik had gepland om gister avond even de update te plaatsen maar na het avondeten kwam er niks meer van Alle is goed gegaan dames, nou voor tot zover er nu iets te zien kan zijn qua afwijkingen, rond de 20 weken is dat allemaal beter te zien, maar de gynaecoloog was heel positief! En zoals gewoonlijk, ging the Little Nugget gelijk zwaaien toen ie in beeld kwam het is weer een hele opluchting! Nekplooi had ze ook even snel gecheckt en die was mooi dun en ruggetje was perfect dicht, dus dat zijn de dingen die je graag wilt horen! Ik ben blij, wij zijn blij, Little Nugget is blij dus ik ben blij ❤ Bedankt voor het vragen lieverd dames, jullie zijn echt toppers! Nog een fijne dag nog!
Gisteren avond was ik overtuigd dat mijn menstruatie zou komen. Ik had krampjes die langer aanhielden, dus ik had mijn voorzorgen genomen. Maar tot nu toe nog niets doorgekomen. De krampjes zijn ook geminderd.
Vandaag 9dpo en ik werd wakker met zweetaanvallen en ze houden nog steeds aan. Ik krijg dan elke keer een soort opvliegers. Dat betekent vrijwel altijd dat mijn menstruatie er binnen twee dagen aan zit te komen. Nog geen krampen of iets dergelijks, maar die zullen ook wel snel komen.
Hier 12 dpo en spotting al even doorgebroken. Dat is altijd een teken van menstruatie.. Hebben meerdere dames hier last van? Paar dagen voor het heldere bloed, dat je dan bruin bloed/prutjes krijgt? Ga vrijdag even naar de huisarts om te vragen of dit oké is en of ik bloed kan prikken op bijv progestosteron. Pff nu maak ik me weer zorgen daarover. Google he…
Voordat het helderrode bloed bij mij komt heb ik de eerste dagen soms ook roodbruin. Bij mij is dit oud bloed en is bij mij normaal. Als jij het niet vertrouwd kun je voor je geruststelling altijd even contact opnemen met de huisarts inderdaad. Anders blijf je er waarschijnlijk toch mee in je hoofd zitten.
Ik heb dit ook! Vaak begint het 1 tot 2 dagen van te voren. Ik heb ook gegoogled en kwam toen ook uit op (wellicht) een tekort aan progesteron (geen idee of ik dit goed schrijf). Ik ben benieuwd wat jouw huisarts zegt! Ik denk ook dat mijn luteale fase te kort is… deze is rond de 9/10/11 dagen.