ahnee!! Dat is niet fijn! Dan misschien vlak voor z’n vertrek en hopen dat dat genoeg is? Of is dat dan al te lang?!
Ligt eraan. Mijn cyclus deze maand is helemaal uit zijn doen. Ben al 10 dagen over tijd. Heb denk ik 2 weken te laat mijn ovulatie gehad. Ik gok maar dat de 26e mijn NOD is. Dus als ik daar weer 2 weken bij optel…
Ik durf niet te testen meiden. Ik had iets meer bruinverlies. Afgelopen woensdag getest maar spierwit. Ik denk echt dat de menstruatie door gaat zetten..
Snap ik! Dan zou ik ook gewoon nog heel even wachten. Ik duim wel voor jou voor goed bericht! Want bruinverlies kan altijd 2 kanten op.
Heb je vaker bruinverlies voordat je menstruatie doorzet? Of dat niet? Heb dat persoonlijk altijd wel, dus dan weet ik al dat het weer bingo is..
Ik heb net gesproken met mijn huisarts. Ze maakt zich geen zorgen over het bruinverlies/spotting in die dagen voor de echte menstruatie. Als een eitje bevrucht is dan komt er ook geen spotting in aanloop voor een nieuwe menstruatie. Ze zegt ga zo nog even door. Gemiddeld wordt 1 op de 6 cyclussen een zwangerschap. Nou dat is hoopgevend
Weet je ook waarom ze zich daar geen zorgen over maakt? Is het iets wat "erbij" hoort? Ben wel benieuwd aangezien ik hetzelfde heb!
Hm dat is goed om te horen, van die spotting dan. Ik ken het zelf niet, maar lees het hier vaker. Tja die statistieken, zo fijn
Oh wat gek! Gebruik je wel ovulatietesten? (Misschien heb je dat al gezegd hoor en heb ik daar overheen gelezen)
Is een seintje dat er geen innesteling is en dus de menstruatie in gang kan worden gezet. Ik had trouwens een keer tarwekiem capsules geslikt (vitamine e). En daardoor liep de dagen terug van 6 dagen voor nod spotting naar 3 dagen. Ik ga de Etos zwanger worden pillen gebruiken. Daar zit iets meer vitamine e in.
Ah ik snap je wel. Ik had precies hetzelfde met het bruinverlies. Ik hoop voor je dat het niet doorzet
Oh wat jammer. Wij gaan wel precies gelijk op. Dezelfde ronde en dezelfde dag. Heb je ook op 19 november je NOD?
@Milou94 en @Neanay Zo jammer! Maar wel echt toevallig dat jullie precies gelijk lopen.. ook alweer ronde 7 hopelijk is het jullie lucky number seven!