Ik vind jongensnamen ook moeilijk. We hadden echt een briljante naam voor ons (al zeg ik het zelf haha) maar we zijn pas geleden met iemand op vakantie gegaan die ook zo heet en die heeft voor nu de naam wel een beetje verpest. Gekke associaties. Ik hoop dat dat nog weg gaat
Begin nu wel wat "eipijn" te krijgen, waterige afscheiding en tepels lijken ook gevoeliger. Ga er maar vanuit dat die dipsticks bij mij niet werken en de bijna positieve test van vanmorgen het laatste stukje van m'n piek was en ik dus m'n piek heb gemist. Dus morgen waarschijnlijk eisprong, misschien overmorgen. Temp nog afwachten maar ik ben alvast een beetje blij. Alleen jammer dat we net 2 dagen geen seks hadden gehad en vanochtend pas weer. Morgenavond kan niet, dus proberen vanavond en morgenochtend nog even wat zwemmers te krijgen
Dat is goed nieuws! Ik denk dat je wel goed zit qua seks als je morgen of overmorgen je eisprong hebt. Have fun!
Hier hebben we een jongensnaam al redelijk vaststaan. Een meisjesnaam nog niet helemaal, ja eentje maar de dochter van een kennis van ons heet ook zo, dus dat kan niet zomaar. De namen hebben we al jaren, maar merk wel dat nu we er serieus mee bezig zijn, ik wel steeds meer begin te twijfelen. Zijn vrij degelijke en gangbare namen, niet populair maar ook niet dat je denkt hé wat een unieke naam. En stiekem houd ik wel van aparte, bijzondere namen.. maar de man denkt daar iets anders over
Wij hebben een naam voor een jongen en een meisje welke we soms ook (alleen onderling) al wel gebruiken waren het dr al heel snel over eens ook.
Dat had ik gister ineens ook, niet zoals m’n eisprong maar wel dun en ook niet veel ofzo…. Heb jij dat wel altijd veel?
Nou ik zou vandaag m’n menstruatie verwachten alleen m’n temp is gewoon nog 37,2 ik voel echt helemaal geen menstruatie symptomen die ik normaal wel heb. Gister alleen even kramp gehad links onderin weer…. Het enige wat ik heb is ontzettend onrustige darmen! Verder lees ik veel dames met veel afscheiding alleen dat heb ik dus ook bijna nooit… eerder ook niet. Meer dames die dat ook hebben?
Goedemorgen meiden, Nog testers vandaag? Hier merk ik na mijn eisprong weinig aan afscheiding of ik wel/niet zwanger ben eigenlijk. Hier gaat het zo-zo. Nadat we gisteren twee keer seks hebben gehad, wilde meneer vanochtend niet meer. Vanavond is geen optie omdat we niet samen zijn. Morgen maar weer, maar ben bang dat het dan al te laat is (als vandaag mijn eisprong is wat ik wel verwacht). Dus ik baal even als een stekker en het gevoel dat we er niet alles uit hebben gehaald wat er in zit. Maargoed, ik kan er niks aan veranderen en zoals manlief ook zegt: je moet het echt even loslaten. Dus tja, dat ga ik maar proberen, denk ik.. Ovu test clear blue was trouwens net negatief en de midstream wel donker maar niet positief. Ooh ik baal dat ik allemaal verschillende testen heb gebruikt, om gek van te worden deze maand
Oh wat spannend! Wanneer ga je testen? Ik krijg altijd wat witte afscheiding in de dagen voor ik ongesteld moet worden.
Ik snap je wel… mijn vriend zegt ook altijd dat ik het moet loslaten, maar voor ons vrouwen is dat gewoon lastiger denk ik. Wel verwarrend hoor met jouw testjes… ga je doortesten tot al je testen negatief zijn? Maar je hebt wel eipijn gehad toch? Ik merk het meestal wel aan mijn lichaam als de eisprong eraan komt (hoger libido en waterige afscheiding).
Nou ik ga dit weekend even afwachten omdat ik vrijdag nog wel negatief had getest! Ben nu 12 dpo dus denk dan maandag weer. Als het weekend niks is gekomen hihi. Oké ja sommige spreken over veel afscheiding maar dat het ik nog nooit echt gehad.