Het zou dan wel goed moeten zitten toch als je vandaag je eisprong verwacht? Ik begrijp wel je frustratie hoor! Mannen hebben zo makkelijk praten maar begrijpen denk ik gewoon niet dat het voor ons als vrouw lastig is omdat wij van alles in ons lichaam voelen. Mijn vriend zegt namelijk ook altijd dat ik mij er niet zo mee bezig moet houden. Komt wel goed meid!
Zwanger worden van eerste kindje - Lijst ♡ NOD: Newbie123 - 27 jaar - ronde 4 - 8 oktober Ellyn - 32 jaar - ronde 9 - 14 oktober Milou94 - 27 jaar - ronde 6 - 20 oktober Nino12 - 28 jaar - ronde 2 - 23 oktober Finca - 32 jaar - ronde 1 - 26 oktober SLP - 28 jaar - ronde 4 - 29 oktober MariekeS93 - 28 jaar - ronde 4 na bbz - 1 november Mena92 - 29 jaar - ronde 8 - 4 november DZ91 - 30 jaar - MMM - 4 november Dutchgirl1991 - 30 jaar - ronde 6 - 8 november Neanay - 25 jaar - ronde 7 - 19 november Meredith7 - 34 jaar - ronde 2 - 24 november Michelletb97 - 24 jaar - ronde 9 - houdt NOD niet bij Sparkles - 25 jaar - ? CrystalSky - 27 jaar - ? KimK93 - 27 jaar - ? Zwanger: GabrielaH - 26 jaar - UD 27-04-22 TikusSabrina - 30 jaar - UD 08-05-22 KJB - 30 jaar - UD 09-05-22 Jacks07 - 27 jaar - Ines98 - 22 jaar - UD 27-05-22 Afspraken: Ines98 - 13 oktober - eerste echo GabrielaH - 18 oktober - gynaecoloog DZ91 - 25 oktober - intake IVF/ICSI Michelletb97 - 29 november- uitslag genetisch bloedonderzoek
Ik heb mijn nod verplaatst. Mijn menstruatie is doorgezet. Ik heb deze ronde al geleerd dat symptonen van tevoren bij mij in ieder geval niks zeggen dus dat geeft mij wel meer rust voor de volgende ronde Succes meiden!
11 dpo en heb bruinverlies. Voelde het niet aankomen dus dit voelt wel als het begin van mijn menstruatie. Dit betekent anders wel een korte periode tussen ovulatie en menstruatie. Is dat erg?
Nee hoor, dat denk ik niet, want je menstruatie is nog niet doorgezet toch? Ik heb altijd ongeveer 2 dagen voor NOD bruin bloedverlies en dat begint meestal bij 9dpo.
Ik hoop dat het niet verder doorzet! Ik heb standaard een lf van 10 dagen (dus menstruatie begint op 10dpo), zowel huisarts als acupuncturist maken zich hier geen zorgen over, langer is ideaal maar dit kan ook prima. En bij mij is dat bewezen vorige maand
Dankjewel meis! Ja we zaten gisteren wel goed, maar had liever wat extra voorraad gehad in de dagen er voorafgaand en vandaag. Maar tis nu afwachten, eisprong zou ook later kunnen zijn
Ja heb wel de eipijn en waterige afscheiding gehad.. maar is geen garantie dat ie gaat springen helaas.. dus temp afwachten en lets lets hope so!
Pff kom ik weer met mn gezeur hoor sorry! Ovulatietest nog steeds vrij donker, dus denk dat mijn piek ook zomaar nog wel eens kan komen. Zo houden we het spannend
Ik baal zo dat ik alleen de lengte van mijn gemiddelde cyclus weet en niet mijn ovulatie. Zou een hoop kopzorgen schelen. Heb trouwens nu donker rood/ helder rood bloed ook dus ik denk dat het echt mijn menstruatie is. Hoe weet ik dat zeker? Geen idee alleen wanneer mijn NOD moet zijn. Ik hou mijn gemiddelde wel aan. Wat zijn trouwens goede betrouwbare ovulatie testen?
Echt totaal geen gezeur! Persoonlijk vind ik t ook altijd leuk om mee te kijken met andermans testen deze ken ik overigens niet, zijn dit midstream testjes?