Nee hoor, meestal vergelijken met 2 of 3 dagen later. Ligt ook aan concentratie urine. Hoeveel dpo ben je?
Duidelijk, gefeliciteerd! Was de gekke cyclus toch nog ergens goed voor Volgens mij is ie al ietsie donkerder dan gisteren toch? Hcg verdubbelt elke 48 uur dus per 2 dagen zou je de mooiste oploop moeten zien.
Dank je wel. Geloof het nog niet joh. En in 1 keer? Bizar. Zou een digitale al wat laten zien? Hopelijk ovuleer je snel! Eitje mag opschieten haha.
Zwanger worden van eerste kindje - Lijst ♡ NOD: Newbie123 - 27 jaar - ronde 4 - 8 oktober Ellyn - 32 jaar - ronde 9 - 14 oktober Milou94 - 27 jaar - ronde 6 - 20 oktober Nino12 - 28 jaar - ronde 3 - 22 november SLP - 28 jaar - ronde 4 - 29 oktober MariekeS93 - 28 jaar - ronde 4 na bbz - 1 november Mena92 - 29 jaar - ronde 8 - 4 november DZ91 - 30 jaar - MMM - 4 november Dutchgirl1991 - 30 jaar - ronde 6 - 8 november Neanay - 25 jaar - ronde 7 - 19 november Meredith7 - 34 jaar - ronde 2 - 24 november Michelletb97 - 24 jaar - ronde 9 - houdt NOD niet bij Sparkles - 25 jaar - ? CrystalSky - 27 jaar - ? KimK93 - 27 jaar - ? Zwanger: GabrielaH - 26 jaar - UD 27-04-22 TikusSabrina - 30 jaar - UD 08-05-22 KJB - 30 jaar - UD 09-05-22 Jacks07 - 27 jaar - Ines98 - 22 jaar - UD 27-05-22 Finca - 32 jaar - UD 05-07-2022 Afspraken: Ines98 - 13 oktober - eerste echo GabrielaH - 18 oktober - gynaecoloog DZ91 - 25 oktober - intake IVF/ICSI Michelletb97 - 29 november- uitslag genetischbloedonderzoek
Oh het zou misschien iets eenmalig kunnen zijn met je vmk? Dat je cyclus weer even op gang moet komen. Maar leuk is het niet. Hoe meer ik er over denk, hoe meer ik vind dat het toch allemaal niet eerlijk verdeeld is. Ik kan me niet meer inbeelden hoe je nu verschillende keren van de eerste keer zwanger bent zonder problemen op je weg tege te komen. Of laat staan dat je een ongelukje kan hebben? Ik mag er niet te veel bij nadenken maar toch…
Ik testte positief op 12 oktober in de ochtend.. Dus helemaal zeker niet maar had die avond bloedverlies en steken. Dus heb altijd 12 oktober gezegd.
Als je op 12 okt positief testte, moet je uitgaan van eisprong 48 uur daarna. Dus op 15 okt ben je dan 1 dpo, en dan zou je nu 12 dpo zijn. Dat is wel een passendere termijn bij het streepje wat ik zie namelijk. Voor 14 dpo is hij nog best licht, zonder jou je vervelend te laten voelen!
Nee helaas niet... heb je meer getest met ovulatietesten rond 12 oktober? Als dat het geval is en je had zeker weten een donker streepje, even donker als controlestreep of donkerder, dan kan je er wel vanuit gaan dat die van 12 okt positief is en je nu 12 dpo bent. Duimen duimen duimen maar!! Testen met heel geconcentreerde urine wil ook veel doen
Ik weet niet zo goed wat een ovulatiebloeding is maar zodra je een positieve ovulatietest hebt springt je eitje uiterlijk na 48 uur. Dus vandaar dat je altijd twee dagen neemt na positieve test, en de dag erna begin je dus met 1 dpo.
Dan mag je er vanuit gaan dat hij uiterlijk 14 okt is gesprongen! Spannende dagen ga je komende dagen weer testen?
Ik heb nog 2 testjes dus ja! Mijn huisarts belt me ook vanmiddag. Ik slik medicijnen voor mijn schildklier en moest bij een positieve test zsm bellen. Dus ik hoop dat ze me laat prikken en dan ook gelijk kunnen prikken voor hcg
Want ik las altijd dat het komt door een scheurtje of beschadiging bij het springen van een het eitje. Dus in mijn hoofd ga ik er dan van uit dat die dan al gesprongen is. Ik heb het 1 keer gehad en toen klopte het wel. Ik normale omstandigheden reken ik ook altijd er wel 48 u bij. maar als je slechts 1 x per dag test kan je LH piek natuurlijk ook al wat eerder geweest zijn.
hmmm ik vind het meer een grijs streepje dan een roze! Heb je niet nog een andere test in huis? Hoeveel dpo zou je nu moeten zijn??